ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΔΙΑΒΗΤΗΣ?ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 2

Posted on Οκτώβριος 10, 2018
by Artemis

Ο προδιαβήτης θεωρείται ότι είναι ο προθάλαμος για διαβήτη τύπου 2.Χαρακτηρίζεται από ελαφρά υψηλό σάκχαρο.Παρόλαυτα,με σωστή διατροφή και άσκηση στο στάδιο του προδιαβήτη,μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.Καταναλώνετε συχνά βρώμη,ψωμί ολικής άλεσης,φρούτα,λαχανικά,άπαχο κρέας 1-2 φορές την εβδομάδα,όσπρια,ψάρια γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

Μειώστε όσο το δυνατόν περισσότερο το αλκοόλ,τα γλυκά,τα τηγανιτά και τα τυποποιημένα σνακ. Μην παραλείπετε το νερό και μην ξεχνάτε την σημασία της φυσικής δραστηριότητας. Άτομα με προδιαβήτη πρέπει να ακλουθούν συγκεκριμένη διατροφή ώστε να αποκλείσουν τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και να ελαττώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Diabetes. BAREINDULGENCE.NET For natural hand blended chemical Free body butters for your dry skin.