ΛΙΠΑΡΑ ΟΞΕΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Posted on Μάρτιος 07, 2018
by Artemis

Μια εγκυος γυναικα πρεπει να λαμβανει 30 %λιπος στο καθημερινο της διαιτολογιο .Τα λιπαρα οξεα πρεπει να λαμβανονται μεσω της τροφης διοτι δεν συντιθενται στον οργανισμο.Κυριοτερες πηγες λιπαρων οξεων είναι  τα λιπαρα ψαρια τα ελαια,(πχ ελαιολαδο)  οι ξηροι καρποι(αψητοι και αναλατοι)λιναροσπορος πρασινα φυλλωδη λαχανικα.13 γρ ω6 είναι μια επαρκης ποσοτητα και για ω3 είναι 1,4 γρ σε ημερησια βαση.Οι αναγκες αυτές καλυπτονται με την προσθηκη μιας κουταλιας σουπας ελαιολαδου και με καταναλωση ψαριων 2 φορες την εβδομαδα.Περιοριστε όμως τα μεγαλα λιπαρα ψαρια (ξιφια σολομο τονο)γιατι υπαρχει κινδυνος περιβαλλοντικων ρυπων.Υπαρχει κινδυνος εκθεσης σε μεθαλουδραργυρο πραγμα που σε ψηλα επιπεδα μπορει να είναι επιβλαβης και τοξικος για την υγιη αναπτυξη του νεογνου.

Η επαρκης καταναώση λιπαρων οξεων προστατευει το βρεφος από την αναπτυξη ασθματος και αλλεργιων στην μετεπειτα ζωη του.Ακομη,τα πολυακορεστα λιπαρα οξεα και τα παραγωγα τους(αραχιδονικο,α-λινελαικο , δοκοσαεξανικο ) είναι απαραιτητα συστατικα για τη δημιουργια νεων ιστων,για την κυτταρικη διαιρεση την οραση τη νευρικη λειτουργια τον μεταβολισμο των νευροδιαβιβαστων.

Just Want My Food And Fat Pants Funny Maternity Shirt #fatpants #maternity #preggers #afflink