Posted on Δεκέμβριος 29, 2016
by Artemis

Οι έτοιμες τροφές, οι κονσέρβες ,η κατανάλωση τροφής έξω απο το σπίτι με έτοιμα γεύματα συμβάλουν σε αυξημένη πρόσληψη νατρίου.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες για να μειώσετε την πρόσληψη νατρίου στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Χρησιμοποιείτε φρέσκα ή ξερά μυρωδικά και μπαχαρικά για να δώσετε γεύση και άρωμα στα φαγητά σας. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείται αλάτι στο τραπέζι Χρησιμοποιείτε με μέτρο τη σόγια.Μια κουταλιά έχει περίπου 1200 mg νατρίου. Αγοράζετε φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά σε κονσέρβα που δεν περιέχει όμως αλάτι Ξεπλένετε τις τροφές που είναι σε άλμη και σε κονσέρβα για να αφαιρέσετε το επιπλέον αλάτι Επιλέξτε ειδικά τρόφιμα πχ δημητριακά πρωινού χαμηλά σε νάτριο.

 

Homemade rosemary lemon sea salt makes a unique DIY gift for your friends or relatives. Sprinkle it over meat, fish, chicken, roasted vegetables,etc. It’s super versatile!!!:

Posted on Δεκέμβριος 29, 2016
by Artemis

Οι έτοιμες τροφές, οι κονσέρβες ,η κατανάλωση τροφής έξω απο το σπίτι με έτοιμα γεύματα συμβάλουν σε αυξημένη πρόσληψη νατρίου.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες για να μειώσετε την πρόσληψη νατρίου στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Χρησιμοποιείτε φρέσκα ή ξερά μυρωδικά και μπαχαρικά για να δώσετε γεύση και άρωμα στα φαγητά σας. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείται αλάτι στο τραπέζι Χρησιμοποιείτε με μέτρο τη σόγια.Μια κουταλιά έχει περίπου 1200 mg νατρίου. Αγοράζετε φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά σε κονσέρβα που δεν περιέχει όμως αλάτι Ξεπλένετε τις τροφές που είναι σε άλμη και σε κονσέρβα για να αφαιρέσετε το επιπλέον αλάτι Επιλέξτε ειδικά τρόφιμα πχ δημητριακά πρωινού χαμηλά σε νάτριο.

 

Homemade rosemary lemon sea salt makes a unique DIY gift for your friends or relatives. Sprinkle it over meat, fish, chicken, roasted vegetables,etc. It’s super versatile!!!:

Posted on Δεκέμβριος 16, 2016
by Artemis

Οι Χριστουγεννιάτικες διακοπές, συνοδεύονται από ξενοιασιά και ξεκούραση και έχουν συνδυαστεί με υπερκατανάλωση φαγητού και γλυκών .Παρολ’αυτά πολλοί είναι εκείνοι που αγωνιούν για την διατήρηση του βάρους τους αλλά παράλληλα δεν θέλουν να στερηθούν τις γιορτινές γεύσεις.

Παρακάτω βρίσκονται μερικές απλές υγιεινές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την γραμμή σας.

· Καταναλώνετε όλα τα γεύματα ,(πρωινό ,δεκατιανό ,ενδιάμεσα snack) διότι με αυτόν τον τρόπο ρυθμίζετε καλύτερα την πείνα σας και προσλαμβάνετε λιγότερη ποσότητα φαγητού στα κυρίως γεύματα. Ένα καλό και ενισχυμένο πρωινό είναι πάντα σύμμαχος για μια σωστή διατροφή

· Προσπαθήστε να καταναλώνετε κανονικές και όχι υπέρογκες μερίδες σε κυρίως γεύματα αλλά και σε γλυκά

· Προτιμήστε λευκό κρέας (π.χ. γαλοπούλα) και όχι κόκκινο

· Να αφαιρείτε πάντα το λίπος από το κρέας.

· Στη γέμιση των κρεατικών προτιμήστε σταφίδες, κουκουνάρι και όχι συκώτι ή εντόσθια που περιέχουν περιττές θερμίδες και λιπαρά.

· Επιλέξτε καλύτερα ψητές πατάτες και όχι τηγανιτές.

· Στην μαγειρική, προτιμήστε ελαιόλαδο έναντι άλλον ελαίων.

· Στα φρέσκα γλυκά, προτιμήστε φυτικές μαργαρίνες αντί για βούτυρο και στέβια αντί για ζάχαρη

· Συνοδέψτε τα γεύματά σας με σαλάτα πλούσια σε λαχανικά. Η σαλάτα πρέπει να αποτελεί το μισό της ποσότητες του κυρίως γεύματος .Προτιμήστε λαχανικά εποχής και αποφύγετε σαλάτες με σάλτσες ή σώς.

· Να προτιμάτε την ήπια κατανάλωση κόκκινου κρασιού (είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και χαμηλό σε θερμίδες), αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά

· Τέλος, προτιμήστε γλυκά όπως μελομακάρονα ή δίπλες αντί για γλυκά με περισσότερα λιπαρά π.χ. πάστες.

Καλές γιορτές!

 

Pine cone cheese ball #splendidholiday: