Posted on Φεβρουάριος 11, 2018
by Artemis

Τα ελεύθερα λιπαρά οξέα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διάσπαση του ενδοκοιλιακού λίπους.Καταρχάς,προάγουν την ινσουλινοαντοχή των διάφορων ιστών του οργανισμού.Μετα την ινσουλινοαντοχή ακολουθί η υπερινσουλιναιμία η οποία προάγει την εναπόθεση αθηρωματικής πλάκας στα αγγεία.Επίσης,τα ελευθερα λιπαρά οξέα,μέσω της κυκλοφορίας τους στο αίμα από την πυλαία φλέβα αυξάνουν την χοληστερίνη και τα ηπατικά ένζυμα καθώς και την αύξηση του ρυθμού της νεογλυκογέννεσης με αποτέλεσμα την υπεργλυκαιμία.

Έχει διαπιστωθεί ότι άτομα με ανδροειδή παχυσαρκία δυσκολεύονται να αποδομήσουν την ινσου΄νινη στο συκώτι με αποτέλεσμα ινσουλινοναντοχή υπερινσουλιναιμία και υπεργλυκαιμία.Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα ανάπτυξης υπέρτασης αλλα και αρτηριοσκλύρηνσης κάτι που προς το παρόν βρίσκεται υπό έρευνα.

Τέλος,εικάζεται η ανάπτυξη διαβήτη τύπου 2 ειδικά αν υπάρχει και οικογενιακό ιστορικό .Η ανδρικου τύπου κατανομή του λίπους συνδέεται με αυξημένη τιμή κακής χοληστερόλης και με τιμές αρτηριακής πίεσης.

DIY Herb Infused Olive Oil with Essential Oils via @waitingonmartha

Posted on Φεβρουάριος 11, 2018
by Artemis

Oσον αφορα την διατροφη του βρεφους,τους 6 πρωτους μηνες παρεχεται αποκλειστικα μητρικο γαλα εκτος από περιπτωσεις που χορηγειται σκευασμα γαλακτος.Μετα τους 6 μηνες αρχιζει η ενσωματωση στερεων τροφων στη διατροφη του βρεφους.Αρχικα ξεκιναμε με μικρες ποσοτητες και σταδιακα τις αυξανουμε.Καλο είναι η τροφη να είναι αρχικα πολτοποιιμενη.Ζαχαρη και αλατι αποαγορευονται προ ετους.Ξεκιναμε με ρυζοκρεμα ή φρουτοκρεμα  και μετεπειτα κρεμα από δημητριακα και στους 7,5 μηνες γινεται σταδιακα εισαγωγη λαχανικων σε μορφη χορτοσουπας η κρεμας.Υστερε προσετιθενται τα μακαρονια επισης πολτοποιημενα.Καλο είναι να δοκιμαζουμε μια νεα τροφη κάθε 3 ημερες ετσι ώστε να διαπιστωσουμε αν υπαρχει σε καποιο τροφιμο αλλεργια.Μεχρι τον πρωτο χρονο ζωης του βρεφους πρεπει να εχει εισαχθει κοτοπουλο κρεας και ψαρι από απαχα σημεια χωρις λιπος.Ψαρι και αυγο εισαγονται μετα τους 8 μηνες λογο αυξημενης πιθανοτητας αλλεργιων.

 

Mediterranean Diet Plan: The World's Healthiest Diet | Fitness Magazine fast diet food

Posted on Φεβρουάριος 05, 2018
by Artemis

Η Τσικνοπέμπτη,αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημενα εθιμα των ελληνων και είναι συνδιασμενη με αφθονο φαι κυριως κρεας και αρκετη κατναλωση αλκοολ.Παρακατω είναι καποιες συμβουλες για οσους θελουν να χαρουν τη μερα εκεινη αλλα και να είναι σταθεροι στα κιλα τους.

·       Ξεκινηστε την μερα σας με ένα πλουσιο και υγιεινο πρωινο.Μην το παραλειψετε για να γλιτωσετε θερμιδες,διοτι ετσι θα καταναλωσετε παραπανω ποσοτητα στα υπολοιπα γευματα της ημερας.Καλες ιδεες είναι γαλα με δημητριακα,τοστ,2 3 φρυγανιες με λιγο μελι.

·       Πιειτε αρκετο νερο ώστε να ξεγελασετε το αισθημα της πεινας και να πετυχουμε ετσι πιο γρηγορα κορεσμο.

·       Από κρεατα επιλεξτε τα λιγοτερα θερμιδογονα και λιπαρα όπως είναι παιδακια κοτοπουλου και όχι αρνιου,μπριζολες,η λουκανικα από κοτοπουλο.Αποφυγετε κοκορετσι ή αρνι.Ακομη προτιμηστε ψητα και όχι ψημενα στα καρβουνα.Τελος από οποιοδηποτε κρεας να αφαιρειτε το ορατο λιπος.

·       Οσον αφορα τα συνοδευτικα,περιοριστειτε σην μια φετα ψωμι,αποφυγετε τις θερμιδογονες σαλσες πχ μαγιονεζα.Προτιμηστε ψητα και όχι τηγανιτα ορεκτικα.Γεμιστε το μισο σας πιατο με σαλατα και ξεκινηστε από αυτην.Το ένα τεταρτο με κρεας,και το άλλο ένα τεταρτο με συνοδευτικο.

 Αλκοόλ:Μπορειτε να συνοδεψτε το γευμα σας με ένα ποτηρι μπυρα ή με ένα ποτηρι κρασι.

 

Roasted Rack of Lamb with Basil Goat Cheese Sauce | halfbakedharvest.com @hbharvest