Posted on Ιανουάριος 09, 2019
by Artemis

Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες στην καθημερινή μας διατροφή. Ο διαιτολόγος σας, μπορεί να σας φτιάξει ένα διαιτολόγιο με τις απαραίτητες ποσότητες από όλες τις διατροφικές ομάδες που περιέχουν φυτικές ίνες.

Συστάσεις:

Ακολουθήστε μια διατροφή με μη επεξεργασμένες τροφές.

Τρώτε όσπρια 2 3 φορές την εβδομάδα.

Καταναλώνετε 2 σαλάτες την ημέρα.

Καταναλώνετε 2 3 φρούτα την ημέρα

Προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης.

Posted on Ιανουάριος 08, 2019
by Artemis

Τα τελευταία χρόνια έχει μπει στην διατροφή μας ο λιναρόσπορος. Ένας ειδικός διαιτολόγος διατροφολόγος μπορεί να σας βοηθήσει στην εισαγωγή του στο διαιτολόγιό σας.

Ο λιναρόσπορος περιέχει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και και ω3.Έχει αντιοξειδωτική δράση και βελτιώνει την πεπτική υγεία. Ανακουφίζει την δυσκοιλιότητα, μειώνει την χοληστερόλη και κάποιες έρευνες υποστηρίζουν πως προστατεύει από εμφάνιση καρκίνου.

Σύσταση: Αλέστε λιναρόσπορο στο μούσλι ,στις σαλάτες, στο γιαούρτι.

Λιναρόσπορος, Λινέλαιο, Πετρελαίου, Ωμέγα-3, Λιπαρό Οξύ

Posted on Δεκέμβριος 18, 2018
by Artemis

Για να μην χαλάσετε την διατροφή σας και δείτε την ζυγαριά να ανεβαίνει, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές έτσι ώστε να φάτε τους γιορτινούς πειρασμούς.

·        Εάν είστε καλεσμένη το βράδυ, μην παραλείπετε την υπόλοιπη μέρα τα γεύματα σας.. Καταναλώστε ένα πλούσιο πρωινό, ένα ελαφρύ μεσημεριανό και ένα ελαφρύ σνακ  πριν την αναχώρηση από το σπίτι.

·        Αποφύγετε τα τηγανητά και φαγητά με πολύ  βούτυρο και κρέμα γάλακτος, τα γλυκά με πολλά λιπαρά και) και προτίμησε ένα μελομακάρονο Όσον αφορά τα γλυκά στο σπίτι (κουραμπιέδες θερμίδες Προτιμήστε μελομακάρονα αντί για πάστες. Περιοριστείτε μέχρι  ένα γλυκό την ημέρα.

·        Αποφύγετε να συνοδέψετε  αλκοόλ με ξηρούς καρπούς ή τσιπς.

Αποτέλεσμα εικόνας για christmas foodart