Posted on Οκτώβριος 23, 2016
by Artemis

Υπάρχουν πολλοί τύποι γάλακτος που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις

⦁ Γάλα αγελάδας.Το πλήρες γάλα αγελάδας περιέχει 7,8 γρ λίπου ανά 200ml και 132 θερμίδες.Η περιεκτικότητα σε ασβέστιο (236mg) ανά μερίδα είναι λίγο χαμηλότερη όταν είναι ημι-αποβουτυρωμένο

⦁ Γάλα κατσικίσιο:Περιέχει λίγο λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό αλλά περισσότερες βιταμίνες Α,Β6, και νικοτινικό οξύ,καθώς και ασβέστιο,κάλιο σελήνιο και χαλκό.Το πλήρες έχει τα ίδια λιπαρά με το αγελαδινό περίπου

⦁ Γάλα πρόβειο:Πλούσιο σε πρωτείνες λιπαρά και μεταλικά στοιχεία.

⦁ Γάλα σόγιας:Eνδείκνειται για άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.Ένα ποτήρι 200 ml περιέχει περίπου 6 γρ πρωτείνης 4,8γρ λιπαρά,καθόλου χοληστερόλη και 86 θερμίδες.Δεν αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και Β12 για αυτό και δεν έχει νόημα να επιλέξτε μια πιο ενυσχυμένη μορφή

⦁ Γάλα ρυζιού:Αποτελέι καλό υποκατάστατο ημιαποβουτυρωμένου και αποβουτυρωμένου αγελαδινού γάλακτος για όσους έχουν αλλεγίες ή δυσανεξία στη λακτόζη

⦁ Γάλα βρώμης :Δεν έχει λακτόζη και χοληστερόλη και περιέχει χαμηλά λιπαρά.Επιλέξτε τύπους που έχουν ενισχυθεί με ασβέστιο και βιταμίνη D.

 

Milk Bottle // Food Illustration // Archival Art Print by KendyllHillegas:

Posted on Οκτώβριος 21, 2016
by Artemis

To γκρειπ φρουτ έχει αντισηπτικές τονωτικές και διουρητικές ιδιότητες.Η επιστημονική του ονομασία είναι citrus paradisi.Mπορεί να συμπεριληφθεί στη δίαιτα και να βοηθήσει την απώλεια βάρους συνήθως ως χυμός.Έχει βοηθήσει αρκετά σε περιπτώσεις καρκίνων μειώνοντας τους όγκους και τις μεταστάσεις .Ακόμη μελέτες δείχνουν ότι η συχνή κατανάλωσή του μειώνει τη χοληστερίνη και βοηθάει στην καλή υγεία της καρδίας λόγω έλλειψης λιπαρών.Έχει ισχυρή αποστραγγιστική επίδραση στους χοληδόχους πόρους και λετσι επιδρά στο συκώτι.Άρκετοί άνθρωποι ισχυρίζονται πως έχει ευεργετική επίδραση και καταπραύνει συμπτώματα της ρευματοειδούς αρθρίτιδας αλλά και φλεγμονικών διαταραχών.
Παρενέργειες προφυλάξεις:Το γκρειπ φρουτ σαν φρούτο αλλά και ο χυμός του αναστέλει ένα ένζυμο στο έντερο που είναι υπεύθυνο για την αποσύνθεση και την αποβολή πολλών φαρμάκων.Όταν λοιπόν μπλοκαριστεί η δράση του μπορεί να αυξηθέι η ποσότητα φαρμάκων στον οργανισμό με τοξικά αποτελέσματα

The power of the grape  10 Benefits of Consuming Grape Juice   1) Flavonoids found in grape juice raise the level of HDL (good) cholesterol. This prevents atheroscl...:

 

 

Posted on Οκτώβριος 10, 2016
by Artemis

Περίπου στον πρώτο χρόνο ζωής του παιδιού,ξεκινάει η εισαγωγή στερεών τροφών στο διαιτολόγιο του. Πρέπει να περιλαμβάνει κρέας (κατά προτίμηση άπαχο),ψάρι,φρούτα,λαχανικά,γαλακτοκομικά.

Η εισαγωγή στερεών τροφών πρέπει να γίνει σταδιακά ώστε το παιδί να συνηθίσει τις νέες γεύσεις.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες για να γίνει ομαλά η ενσωμάτωση στερεών τροφών στο διαιτολόγιο.

·         Δίνετε να δοκιμάσει κάθε 3 μέρες μια νέα γεύση και όχι πολλές μαζί!

·         Να προσθέτετε σιγά σιγά μικρά κομμάτια και όχι μεγάλες μερίδες π.χ. ¼ αυγού.

·         Ξεκινήστε πρώτα με λαχανικά και έπειτα με φρούτα

·         Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία έχουν ανάγκη σε σίδηρο οπότε προτιμήστε τροφές πλούσιες σε αυτό το ιχνοστοιχείο.(όσπρια,κρεατικά,ψάρια)

·         Το μέλι εισάγετε από ενός έτους και μετά λόγω ενός βακτηρίου που περιέχει

·         Από φρούτα δεν ξεκινάμε με πορτοκάλι λόγο υψηλής οξύτητας

·         Ψάρια:χωρίς κόκκαλα πχ φιλέτα ψαριού

·         Δεν προτιμάμε θαλασσινά λόγω υφής

·         Ξηροί καρποί από 7 μηνών και πάνω

            Ζάχαρη όχι προ έτους.

 

·   

Lassen Sie nichts anbrennen und wecken Sie bei Ihren Kids die Freude an der gesunden Ernährung!: