Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

Η διατροφή μας και συγκεκριμένα κάποια συστατικά(βιταμίνες ,μέταλλα,ιχνοστοιχεία) μπορούν να επηρεάσουν την υγεία των μαλλιών μας όσον αφορά το μεγάλωμα της τρίχας αλλά και την αποτροπή τριχόπτωσης.
Τα παρακάτω συστατικά είναι απαραίτητα για μια υγιή εμφάνιση των μαλλιών!
• Βιταμίνη Α:Τη βρίσκουμε σε καρότα,συκώτι,αυγά,γαλακτοκομικά,ψάρια.
• Βιταμίνη C:Εσπεριδοειδή,φράουλες,πιπεριές,μπρόκολο,πράσινα φυλλωδη λαχανικά,παπάγια είναι οι τροφές που συναντλαμε τη βιταμίμη C!
• Bιταμίνες του συμπλέγματος B:κρέας,ψάρια,ξηροί καρποί,πράσινα φυλλώδη λαχανικά,κάποια δημητριακά
• Βιοτίνη!Πηγές βιοτίνης:Αυγά,δημητριακά,συκώτι
• Βιταμίνη Ε:Η βιταμίνη Ε βρίσκεται σε ξηρούς καρπούς ελαιόλαδο και σε πράσινα φυλλώδη λαχανικά
• Ψευδάργυρος:μύδια ,ψάρια πουλερικά και σε λιγότερη ποσότητα σε γάλα και αυγά
• Σίδηρος κυρίως για όσους έχουν τριχόπτωση.Ο σίδηρος βρίσκεται στο κόκκινο κρέας στο συκώτι,σε κοτόπουλο,σε αυγά,σε ψάρια ,σε όσπρια σε κάποια λαχανικά(π.χ. αγκινάρες).Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κατανάλωση βιταμίνης C ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου ενώ η ταυτόχρονη κατανάλωση ασβεστίου την εμποδίζει.Ακόμη,η απορρόφηση του σιδήρου από ζωικά τρόφιμα είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το σίδηρο που βρίσκεται σε φυτικές τροφές.
Τέλος,μη ξεχνάτε ότι η σωστή ενυδάτωση έχει θετικά αποτελέσματα στην υγεία των μαλλιών σας!

 

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

Είναι γνωστό ότι το πρόβλημα της ακμής μπορεί να οφείλεται σε περιβαλλοντικούς παράγοντες, παρ’ολαυτά έρευνες υποστηρίζουν πως η διατροφή μπορεί να συμβάλλει στη μείωση η την πρόληψη της ακμής τουλάχιστο κατά 50%.Η ακμή αφορά ηλικίες 11-24 χρονών και σπανιότερα μεγαλύτερες ηλικίες
.
ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΜΗ
Γλυκά, τηγανιτά, επεξεργασμένα και τυποποιημένα τρόφιμα ,αλλαντικά, αλάτι, ζάχαρη, λευκό ρύζι ,πατάτες, λευκά ζυμαρικά ,λευκό ψωμί, αλκοόλ

ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΜΗΣ
Φρέσκα φρούτα και λαχανικά(κυρίως ντομάτες ,αγγούρια ,παντζάρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά ,αβοκάντο, εσπεριδοειδή, καρότα),δημητριακά ολικής αλέσεως ,όσπρια, ανάλατοι ξηροί καρποί, λευκό κρέας, αυγά.
Γενικότερα η καλή πρόσληψη βιταμινών Α,B,C,E καθώς και ψευδάργυρου ,σεληνίου ,Ω3 λιπαρών οξέων και προβιωτικών και πρεβιωτικών, αποτελούν σύμμαχο κατά της ακμής.
Η σοκολάτα και το κακάο έχουν πολλές φορές ενοχοποιηθεί για εμφάνιση ή επιδείνωση ακμής, παρ’ολαυτά δεν υπάρχουν κλινικές μελέτες που να αποδεικνύουν επίσημα κάτι τέτοιο.
Τέλος καλό είναι πρίν την τήρηση μίας διατροφής ενάντια στην ακμή,να γίνεται έλεγχος για δερματολογικά,ορμονικά ή κληρονομικά προβλήματα.

 

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

Η γλουτένη είναι μία πρωτεΐνη του ενδοσπερμίου του μαλακού σιταριού, κριθαριού και σίκαλης.Αποτελείται από τη γλοιαδίνη και γλουτελίνη.
Άτομα με σοβαρή δυσανεξία στη γλουτένη που πάσχουν από κοιλιοκάκη ,πρέπει να αποφεύγουν τη γλουτένη και να εφαρμόσουν δίαιτα ελευθερη γλουτένης με ειδικά προιόντα του εμπορίου.Η γλουτένη βρίσκεται σε δημητριακά,σιτάρι,σίκαλη,βρώμη,κριθάρι,παξιμάδια,ζυμαρικά,ψωμί,φρυγανιές,μπισκότα,κεικ,σιμιγδάλι, αλέυρι σκληρό,κουλουράκια,βύνη,γαριδάκια ,πατατακια κλπ έτοιμες κονσέρβες αλλαντικά άγνωστης προέλευσης,επεξεργασμένα τυριά
.Άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη μπορούν να συμπεριλάβουν στη διατροφή τους ρύζι και ψευδοδημητριακά όπως κινόα και φαγόπυρο αλλά και καλαμπόκι.Ακόμη επιτρέπονται γαλακτοκομικά προιόντα,κρέας,αυγά,ψάρια,όσπρια
Δεν υπάρχει κάποιο επιστημονικό στοιχείο που να αποδεικνύει ότι μια διατροφή ελεύθερη γλουτένης βοηθάει στο αδυνάτισμα.Απο τη στιγμή που αποκλείονται δημητριακά και επεξεργασμένα τρόφιμα και αντί για αυτά η διατροφή εμπλουτίζεται με φρούτα είναι πιο υγιεινή η διατροφή αλλά αυτό δεν οφείλεται στη γλουτένη.Ακόμη,τα προιόντα ελεύθερα γλουτένης μπορεί να περιέχουν περισσότερα σάκχαρα ή και βελτιωτικά γεύσης 
.Τέλος είναι πολύ πιθανό με μια δίαιτα ελευθερη γλουτένης να αποκλείονται θρεπτικά συστατικά.Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να αποκλείσετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας αν δεν έχετε δυσανεξία.