Posted on Οκτώβριος 10, 2018
by Artemis

Ο προδιαβήτης θεωρείται ότι είναι ο προθάλαμος για διαβήτη τύπου 2.Χαρακτηρίζεται από ελαφρά υψηλό σάκχαρο.Παρόλαυτα,με σωστή διατροφή και άσκηση στο στάδιο του προδιαβήτη,μπορείτε να μειώσετε τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.Καταναλώνετε συχνά βρώμη,ψωμί ολικής άλεσης,φρούτα,λαχανικά,άπαχο κρέας 1-2 φορές την εβδομάδα,όσπρια,ψάρια γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

Μειώστε όσο το δυνατόν περισσότερο το αλκοόλ,τα γλυκά,τα τηγανιτά και τα τυποποιημένα σνακ. Μην παραλείπετε το νερό και μην ξεχνάτε την σημασία της φυσικής δραστηριότητας. Άτομα με προδιαβήτη πρέπει να ακλουθούν συγκεκριμένη διατροφή ώστε να αποκλείσουν τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και να ελαττώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Diabetes. BAREINDULGENCE.NET For natural hand blended chemical Free body butters for your dry skin.

Posted on Οκτώβριος 03, 2018
by Artemis

1.     Υγρές θερμίδες(καφές με ζάχαρη,αναψυκτικά,ροφήματα με σαντίγή,αλκοόλ)

2.     Υπερβολική κατανάλωση και λάθος ποιότητα φαγητού μετά το γυμναστήριο

3.     Παράλειψη γευμάτων

4.     Γυμνάζεστε με λάθος τρόπο.

5.     Κατανάλωση ζάχαρης το βράδυ(πχ δημητριακά)

 

TRENDLAND- 31-days-of-creativity-01

Posted on Σεπτέμβριος 27, 2018
by Artemis

Ø  Αποφύγετε γλυκά,επεξεργασμένα σνακ,τρόφιμα υψηλά σε λίπος(τηγανητα,βούτυρο,τσιπς κλπ)

Ø  4 5 μερίδες φρούτων ανα ημέρα

Ø  2 3 μερίδες γαλακτοκομικών κάθε μέρα

Ø  Προτιμήστε τρόφιμα με χαμηλό ή μέτριο γλυκαιμικό δείκτη

Ø  2 3 φορές την εβδομάδα κρέας

Ø  2 3 φορές την εβδομάδα ψάρι

Ø  Φροντίστε για την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού

Fantastic fun, these simple soccer drills for kids and U6 soccer drills are for your team just starting out and wanting to learn how to play soccer.