Posted on Φεβρουάριος 27, 2019
by Artemis

Επιλέγουμε λαχανικά εποχής.

Προτιμάμε φρέσκα λαχανικά.

Επειδή η όραση έχει σαφή σχέση με τη γεύση δημιουργούμε κάθε φορά πιάτο ξεχωριστά αυτοσχεδιάζοντας με τα χρώματα και το σχήμα των λαχανικών ώστε το πιάτο μας να μας ανοίγει την όρεξη.

Επειδή μερικές φορές το χρώμα αποτελεί δείκτη των θρεπτικών συστατικών επιλέγουμε λαχανικά ανάλογα με τις ανάγκες μας σε θρεπτικά συστατικά.

Τα πράσινα λαχανικά έχουν βιταμίνη C, και τα καρότα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α. Επομένως ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά έχει ανάγκη από ποικιλία σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Posted on Φεβρουάριος 24, 2019
by Artemis

Ψάρια:2-4 μήνες

Κονσέρβες:8-10 μήνες

Βούτυρο:6-8 μήνες

Σαντιγί :2-3 μήνες

Χοιρινό:5-7 μήνες (κατάψυξη)

Βοδινό 10-12 μήνες

 

Posted on Φεβρουάριος 24, 2019
by Artemis

Παρακάτω ακολουθεί μια συνταγή που συστήνεται κυρίως σαν ορεκτικό πιάτο. Μπορείτε να την συμπεριλάβετε στο δικό σας πρόγραμμα αδυνατίσματος!

78 θερμίδες η μερίδα, χρόνος προετοιμασίας,20 λεπτά.

ΥΛΙΚΑ: 1 Κόκκινη πιπεριά, 1 πιπεριά κίτρινη, 2 ντομάτες,1 κουταλιά ελαιόλαδο,1 κουταλιά κάπαρη,1 κρεμμυδάκι,1 πρέζα ρίγανη,1 ματσάκι μαϊντανό.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Κόβετε και σοτάρετε τις πιπεριές σε αντικολλητικό τηγάνι με το ελαιόλαδο Προσθέστε το κρεμμύδι ,έπειτα τις ντομάτες και αφήνετε το φαγητό να σιγοβράσει ανακατεύοντας συχνά.

Στο τέλος, προσθέστε την κάππαρη την ρίγανη και τον μαϊντανό.