Posted on Φεβρουάριος 24, 2019
by Artemis

Παρακάτω ακολουθεί μια συνταγή που συστήνεται κυρίως σαν ορεκτικό πιάτο. Μπορείτε να την συμπεριλάβετε στο δικό σας πρόγραμμα αδυνατίσματος!

78 θερμίδες η μερίδα, χρόνος προετοιμασίας,20 λεπτά.

ΥΛΙΚΑ: 1 Κόκκινη πιπεριά, 1 πιπεριά κίτρινη, 2 ντομάτες,1 κουταλιά ελαιόλαδο,1 κουταλιά κάπαρη,1 κρεμμυδάκι,1 πρέζα ρίγανη,1 ματσάκι μαϊντανό.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Κόβετε και σοτάρετε τις πιπεριές σε αντικολλητικό τηγάνι με το ελαιόλαδο Προσθέστε το κρεμμύδι ,έπειτα τις ντομάτες και αφήνετε το φαγητό να σιγοβράσει ανακατεύοντας συχνά.

Στο τέλος, προσθέστε την κάππαρη την ρίγανη και τον μαϊντανό.

 

Posted on Ιανουάριος 31, 2019
by Artemis

Το διαιτολόγιο ενός ατόμου με σακχαρώδη διαβήτη πρέπει να περιλαμβάνει κάποια συγκεκριμένα μακροθρεπτικά και μικροθρεπτικά συστατικά και να είναι χαμηλό σε νάτριο και ζάχαρη. Το ιδανικότερο είναι να απευθυνθείτε σε έναν εξειδικευμένο διαιτολόγο διατροφολόγο για μια ισορροπημένη δίαιτα. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες γενικές  συμβουλές για την διατροφή στον σακχαρώδη διαβήτη.

·       Προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης.

·       Προτιμάτε φρούτα όχι πολύ ώριμα και με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

·       Μην παραβράζετε τα λαχανικά σας και τα όσπρια

·       Προτιμάτε ολόκληρα φρούτα και όχι χυμούς.

 

 

 

 

 

  

Posted on Ιανουάριος 30, 2019
by Artemis

 

Γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρινή:<7,5 %

Σάκχαρο νηστείας 90-145 mg/dl

Mεταγευματικό σάκχαρο: 90-180mg/dl