Posted on Οκτωβρίου 03, 2016
by Artemis

ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΑΥΤΕΡH:Κατάγεται από Β.Αφρική και Ν.Αμερική.Τη χρησιμοποιούμε σε όσπρια λαδερά και σούπες αποξηραμένη ή φρέσκια.
ΤΖΙΝΤΖΕΡ:Καταγωγή από Ινδία,Ινδονησία και Νιγηρία.Συνδυάζεται πιο πολύ με χοιρινό και κοτόπουλο και έχει χαρακτηριστική γεύση και οσμή.Κάποιοι λαοί όπως οι Άγγλοι το προσθέτουν και σε γλυκά και άλλοι όπως οι κινέζοι σε κρέας πάπιας ή θαλασσινά.Πρέπει να χρησιμοποιείται γρήγορα μετά την αγορά του γιατί χάνεται η μυρωδιά του.
ΚΡΑΣΙ:Οι πρώτοι έμποροι κρασιού ήταν οι αρχαίοι Κρήτες και σύμφωνα με ένα μύθο με τα κέρδη από τις πωλήσεις έχτισαν την Κνωσσό.Ακόμη,τον 9ο αιώνα π.Χ οι Έλληνες πουλούσαν κρασί,αγγεία στους Κέλτες και αγόραζαν ορυκτό αλάτι
ΠΙΠΕΡΙ:Άσπρο μάυρο ροζέ ή γκρίζο με καταγωγή από Βραζιλία Κευλάνη Ινδία Μαλαισία.Υπάρχει σε όλες τις κουζίνες των λαών.Προσθέστε πριν αποσύρετε το φαγητό από τη φωτιά για να μη χάσει το άρωμα του.

 

Posted on Οκτωβρίου 03, 2016
by Artemis

ΟΧΙ: Σάλτσες,καφέδες,ζωμοί κρέατος,αλκοόλ,καυτερά(π.χ. πιπεριές,τσίλι) εσπεριδοειδή,ντομάτα ,αναψυκτικά,τηγανιτά,λίπη,τυριά με πολλά λιπαρά,καστανό ρύζι

ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ:Άπαχο κρέας(κοτόπουλο γαλοπούλα,φιλέτο μοσχαριού ψαρονέφρι) φρούτα όπως μήλο ή αχλάδι,γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά,λιπαρά ψάρια.


 

Posted on Οκτωβρίου 03, 2016
by Artemis

1)Περιορίστε την κατανάλωση καφέ 
2)Περιορίστε το τσαι 
3)Ποτέ κόκκινο κρασί με γεύματα πλούσια σε σίδηρο
4)Προτιμήστε φρέσκο χυμό πορτοκαλιού ταυτοχρονα με τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο και γενικότερα σε συνδιασμό με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C
5)Ποτέ γαλακτοκομικά με τροφές πλούσιες σε σίδηρο
6)Αποφέυγουμε προιόντα σόγιας
7)Προτιμάμε κόκκινο κρέας ,φακές,συκώτι,κοτόπουλο,λιπαρά ψάρια