Posted on Μάρτιος 27, 2018
by Artemis

Ο ορος λειτουργικα τροφιμα οριζετε διαφορετικα απο καθε οργανισμο υγειας,παρολαυτα υπαρχει κοινη συνισταμενη και καποιες διαφορες.

Συμφωνα με την ΕΕ ως τροφιμα η ως ειδη διατροφης νοουνται προιοντα η ουσιες οι οποιες εχου υποστει πληρη η μεριη επεξεργασια ειτε οχι που προοριζεται για καταναώση απο τον ανθρωπο.Στα τροφιμα περιλαμωανονται ποτα,τσιχλες και νερο και αλλες ουσιες .

Ο ορος λειτουργικα τροφιμα περιγραφει τα χαρακτηριστικα των τροφιμων που κανουν ενα τροφιμο σημαντικο λογω των θρεπτικων του ουσιων και τα οφελη στην υγεια.Συμφωνα με το ILSI ενα τροφιμο λεγετε λειτουργικο οτα εχει μια η παραπανω ευεργετικες ιδιοτητες για την ανθρωπινη υγεια ειτε μεσω της ωελτιωσης ειτε μεσω της μειωσης των κινδυνων.

Το imnas (HΠΑ) ονομαζει λειτουργικο τροφιμο το τροφιμο εκεινο το οποιο η συγκεντρωση ενος η περισσοτερου συστατικου εχει τροποποιηθει η μεταωληθει ωστε να συνεισφερει ως συνολο σε μια υγιεινη διατροφη.Δεν περιλαμωανονται τα συμωατικα τροφιμα.

Το IFIC oνομαζει λειτουργικο τροφιμο το τροφιμο εκεινο που ειναι ευεργετικο για τη υγεια περα της διατροφικης του αξιας.ΠΧ πορτοκαλι ή λεμονι.

Στην Ιαπωνια χρησιμοποιουνται για καταναλωση απο το γενικο πληθυσμο με στοχο την προληψη ασθενειων και διαταραχων που επηρεαζονται απο τη διατροφη(δυσκοιλιοτητα οστεοπορωση αθηρωσκληρωση)

 

Laccaria amethystina, commonly known as the Amethyst Deceiver is a small brightly colored, edible mushroom, that grows in deciduous as well as coniferous forests. Because its bright amethyst coloration fades with age and weathering, it becomes difficult to identify, hence the common name ‘Deceiver’. It is found mainly in Northern temperate zones

Posted on Μάρτιος 07, 2018
by Artemis

Μια εγκυος γυναικα πρεπει να λαμβανει 30 %λιπος στο καθημερινο της διαιτολογιο .Τα λιπαρα οξεα πρεπει να λαμβανονται μεσω της τροφης διοτι δεν συντιθενται στον οργανισμο.Κυριοτερες πηγες λιπαρων οξεων είναι  τα λιπαρα ψαρια τα ελαια,(πχ ελαιολαδο)  οι ξηροι καρποι(αψητοι και αναλατοι)λιναροσπορος πρασινα φυλλωδη λαχανικα.13 γρ ω6 είναι μια επαρκης ποσοτητα και για ω3 είναι 1,4 γρ σε ημερησια βαση.Οι αναγκες αυτές καλυπτονται με την προσθηκη μιας κουταλιας σουπας ελαιολαδου και με καταναλωση ψαριων 2 φορες την εβδομαδα.Περιοριστε όμως τα μεγαλα λιπαρα ψαρια (ξιφια σολομο τονο)γιατι υπαρχει κινδυνος περιβαλλοντικων ρυπων.Υπαρχει κινδυνος εκθεσης σε μεθαλουδραργυρο πραγμα που σε ψηλα επιπεδα μπορει να είναι επιβλαβης και τοξικος για την υγιη αναπτυξη του νεογνου.

Η επαρκης καταναώση λιπαρων οξεων προστατευει το βρεφος από την αναπτυξη ασθματος και αλλεργιων στην μετεπειτα ζωη του.Ακομη,τα πολυακορεστα λιπαρα οξεα και τα παραγωγα τους(αραχιδονικο,α-λινελαικο , δοκοσαεξανικο ) είναι απαραιτητα συστατικα για τη δημιουργια νεων ιστων,για την κυτταρικη διαιρεση την οραση τη νευρικη λειτουργια τον μεταβολισμο των νευροδιαβιβαστων.

Just Want My Food And Fat Pants Funny Maternity Shirt #fatpants #maternity #preggers #afflink

Posted on Μάρτιος 05, 2018
by Artemis

Στην περιοδο της εγκυμοσυνης πρεπει να υπαρχει μια ισορροπημενη διατροφη σε θρεπτικα συστατικα τοσο για τη σωστη θρεψη της μητερας οσο και του βρεφους.Στον διαβητη κυησης γινεε προσπαθεια να διατηρηθει το σακχαρο σε φυσιολογικο επιπεδο.Συνισταται ιδιαιτερη προσοχη στις συνολικες ημερησιες θερμιδες αλλα και στα σακχαρα των τροφων ώστε να μην ανεβει το σακχαρ του αιματος.Στοχος είναι η επιτευξη καλου μεταβολικου ελενχου ,η αποφυγη επεισοδιων κετωσης η καλη εμβρυικη αναπτυξη και η επαρκης προσληψη βαρους.

Οι ημερησιες αναγκες αυξανονται κατά 300 θερμιδες στο δευτερο και στο τριτο μηνα εγκυμοσυνης.Συνιστώνται 30 kcal ανα σωματικο βαρος για γυναικες με σβ 80-120 % του ιδανικου βαρους ,24 kcal ανα 12-15 ανα κιλο σωματικου βαρους,για γυναικες με βαρος ανω του 150% του ιδανικου τους και 40 kcal ανα για γυναικες με βαρος 80% πιο λιγο από το ιδανικο τους.

Το 40-50% των ολικων θερμιδων είναι από υδατανθρακες ,20% απο πρωτεινες  και 30 -40 %απο λιπος.Προτεινονται 3 γευματα και 3 σνακ με προτιμηση συμπλοκους υδατναθρακες που δημιουργουν λιγοτερα επεισοδια υπογλυκαιμιας.Κατα την διαρκεια της νυχτας παραγεται λιγοτερη ινσουλινη για αυτό και προτεινετε ένα γευμα που να περιεχει και υδατανθρακες και πρωτεινες..Το αλκοολ πρεπει να αποφευγεται εντελως.

 

Maternity Chic | follow Ellen Williams "for the pretty and pregnant" for maternity fashion style #PregnancyStyle