Posted on Απρίλιος 01, 2018
by Artemis

 

1)Χταπόδι ωραστό 

2)Σουπιές με σπανάκι

3)Ζυμαρικά με κόκκινη σάλτσα και μανιτάρια ή με γαρίδες ή με ψητά λαχανικά

4)Αγκινάρες με σαλάτα

5)Χταποδοκεφτέδες,ντοματοκεφτέδες,κολοκυθοκεφτέδες

6)Χορτόσουπα

7)Κεφτεδάκια από όσπρια

8)Μελιτζάνες στο φούρνο με λαχανικά

9)Πατατοσαλάτα

10)Λαδερά φασολάκια με πατάτες

 

GREEK KALAMARIA YEMISTA / STUFFED SQUID

Posted on Μάρτιος 27, 2018
by Artemis

Ο ορος λειτουργικα τροφιμα οριζετε διαφορετικα απο καθε οργανισμο υγειας,παρολαυτα υπαρχει κοινη συνισταμενη και καποιες διαφορες.

Συμφωνα με την ΕΕ ως τροφιμα η ως ειδη διατροφης νοουνται προιοντα η ουσιες οι οποιες εχου υποστει πληρη η μεριη επεξεργασια ειτε οχι που προοριζεται για καταναώση απο τον ανθρωπο.Στα τροφιμα περιλαμωανονται ποτα,τσιχλες και νερο και αλλες ουσιες .

Ο ορος λειτουργικα τροφιμα περιγραφει τα χαρακτηριστικα των τροφιμων που κανουν ενα τροφιμο σημαντικο λογω των θρεπτικων του ουσιων και τα οφελη στην υγεια.Συμφωνα με το ILSI ενα τροφιμο λεγετε λειτουργικο οτα εχει μια η παραπανω ευεργετικες ιδιοτητες για την ανθρωπινη υγεια ειτε μεσω της ωελτιωσης ειτε μεσω της μειωσης των κινδυνων.

Το imnas (HΠΑ) ονομαζει λειτουργικο τροφιμο το τροφιμο εκεινο το οποιο η συγκεντρωση ενος η περισσοτερου συστατικου εχει τροποποιηθει η μεταωληθει ωστε να συνεισφερει ως συνολο σε μια υγιεινη διατροφη.Δεν περιλαμωανονται τα συμωατικα τροφιμα.

Το IFIC oνομαζει λειτουργικο τροφιμο το τροφιμο εκεινο που ειναι ευεργετικο για τη υγεια περα της διατροφικης του αξιας.ΠΧ πορτοκαλι ή λεμονι.

Στην Ιαπωνια χρησιμοποιουνται για καταναλωση απο το γενικο πληθυσμο με στοχο την προληψη ασθενειων και διαταραχων που επηρεαζονται απο τη διατροφη(δυσκοιλιοτητα οστεοπορωση αθηρωσκληρωση)

 

Laccaria amethystina, commonly known as the Amethyst Deceiver is a small brightly colored, edible mushroom, that grows in deciduous as well as coniferous forests. Because its bright amethyst coloration fades with age and weathering, it becomes difficult to identify, hence the common name ‘Deceiver’. It is found mainly in Northern temperate zones

Posted on Μάρτιος 07, 2018
by Artemis

Μια εγκυος γυναικα πρεπει να λαμβανει 30 %λιπος στο καθημερινο της διαιτολογιο .Τα λιπαρα οξεα πρεπει να λαμβανονται μεσω της τροφης διοτι δεν συντιθενται στον οργανισμο.Κυριοτερες πηγες λιπαρων οξεων είναι  τα λιπαρα ψαρια τα ελαια,(πχ ελαιολαδο)  οι ξηροι καρποι(αψητοι και αναλατοι)λιναροσπορος πρασινα φυλλωδη λαχανικα.13 γρ ω6 είναι μια επαρκης ποσοτητα και για ω3 είναι 1,4 γρ σε ημερησια βαση.Οι αναγκες αυτές καλυπτονται με την προσθηκη μιας κουταλιας σουπας ελαιολαδου και με καταναλωση ψαριων 2 φορες την εβδομαδα.Περιοριστε όμως τα μεγαλα λιπαρα ψαρια (ξιφια σολομο τονο)γιατι υπαρχει κινδυνος περιβαλλοντικων ρυπων.Υπαρχει κινδυνος εκθεσης σε μεθαλουδραργυρο πραγμα που σε ψηλα επιπεδα μπορει να είναι επιβλαβης και τοξικος για την υγιη αναπτυξη του νεογνου.

Η επαρκης καταναώση λιπαρων οξεων προστατευει το βρεφος από την αναπτυξη ασθματος και αλλεργιων στην μετεπειτα ζωη του.Ακομη,τα πολυακορεστα λιπαρα οξεα και τα παραγωγα τους(αραχιδονικο,α-λινελαικο , δοκοσαεξανικο ) είναι απαραιτητα συστατικα για τη δημιουργια νεων ιστων,για την κυτταρικη διαιρεση την οραση τη νευρικη λειτουργια τον μεταβολισμο των νευροδιαβιβαστων.

Just Want My Food And Fat Pants Funny Maternity Shirt #fatpants #maternity #preggers #afflink