Posted on Οκτώβριος 16, 2018
by Artemis

Το αλκοόλ δεν ανήκει στις θρεπτικές ουσίες και έχει αρκετές θερμίδες και λίπος.

Για αυτό σε μια διατρέφει-δίαιτα για διαβήτη το αλκοόλ πρέπει να υπάρχει με μετρό και να μην ξεπέρνα την συνιστώμενη ποσότητα ,καθώς και να συνοδεύεται με υδατάνθρακες .Η διαβητική διατροφή-δίαιτα ακόμη απαιτεί λίγο αλκοόλ λόγο της υπογλυκαιμίας που πιθανόν προκαλέσει.Γ’αυτό πάντα σε μικρή ποσότητα και με υδατάνθρακες!

 

 

Posted on Οκτώβριος 12, 2018
by Artemis

Η διαβητική διατροφή δεν σημαίνει πως δεν  περιλαμβάνει επιδόρπια, εφόσον είναι φτιαγμένα με υλικά που επιτρέπετε να καταναλώσουν οι διαβητικοί. Ακόμη, πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο και σε σωστές ποσότητες.

 

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΜΕΡΙΔΕΣ

Ένας φρέσκος ανανάς

1 κουταλιά σούπας συν 1 κουταλιά γλυκού μέλι

1και ½ κουταλάκια μαργαρίνη χωρίς trans-λιπαρά

Φρέσκος δυόσμος αλεσμένος (προαιρετικά)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Κόψτε τον ανανά σε κομμάτια και βάλτε τα σε ένα ταψί. Λιώστε το μέλι και τη μαργαρίνη σε χαμηλή φωτιά σε ένα τηγάνι. Ρίξτε το μείγμα πάνω από τον ανανά και ψήστε για 10 λεπτά. Για γαρνιτούρα ρίξτε τον αλεσμένο δυόσμο.


 

Posted on Οκτώβριος 11, 2018
by Artemis

Η διατροφή ,παίζει σημαντικό ρόλο στο στάδιο της εμμηνόπαυσης οπού παρατηρούνται αλλαγές στο γυναικείο σώμα .Μπορείτε μέσω της σωστής ποσότητας και ποιότητας γευμάτων και της ισορροπημένης διατροφής να διατηρήσετε τα κιλά σας και να επέλθει ισορροπία στη ζυγαριά. Παρακάτω βρίσκονται οι τροφές που είναι η βάση της σωστής διατροφής στο στάδιο της εμμηνόπαυσης.

v Γαλακτοκομικά

v Φρούτα και λαχανικά( κυρίως μπρόκολο)

v Τροφές με βιταμίνη D(Ψάρια, γαλακτοκομικά κλπ)

v Λαχανικά

v Όσπρια

v Τρόφιμα υψηλά σε φυτικές ίνες (πχ ολικής άλεσης)