Posted on Νοεμβρίου 12, 2020
by Artemis

Η κετογονική δίαιτα βασίζεται στην μεγαλύτερη πρόσληψη σε λιπίδια και πρωτεΐνη καθημερινά και σε χαμηλά ποσοστά υδατανθράκων. Υπάρχουν διαφορετικές παραλλαγές της κετογονικής διατροφής .Κύριο χαρακτηριστικό της  τυπικής keto diet,είναι η παραγωγή κετονών. Ο οργανισμός στερείται από γλυκόζη και έτσι ξεκινάει η καύση λίπους.

Στην keto diet επιτρέπονται αβοκάντο ,μαργαρίνη, αυγά, ξηροί καρποί, ελαιόλαδο, βούτυρο, αλλαντικά, πουλερικά και κόκκινο κρέας, ψάρια, κάποια λαχανικά, μπαχαρικά.

Σε μικρότερες ποσότητες: φρούτα, όσπρια, αμυλούχα λαχανικά(πατάτες, αρακάς)ζυμαρικά, ρύζι, προϊόντα από αλεύρι, πλήρη γαλακτοκομικά, αλκοόλ.

Πλεονεκτήματα: Ρύθμιση σακχάρου, αρτηριακής πίεσης, θετική επίδραση σε περιστατικά επιληψίας, αυξημένα επίπεδα ουρικού οξέος.

Μειονεκτήματα: πονοκέφαλος, ναυτία, κόπωση ,δυσάρεστη αναπνοή, κράμπες, δυσκοιλιότητα, διαταραχή ηλεκτρολυτών.

Εγκυμονούσες, παιδιά, άτομα με γαστρεντερικά προβλήματα ,είναι καλό να αποφύγουν την keto diet.

Keto diet: here's why some people experience fatigue, nausea, headaches  after starting it

Posted on Νοεμβρίου 02, 2020
by Artemis

Το φαινόμενο της συναισθηματικής υπεραξίας. Eνος πολύ συχνός λόγος που σταματάει η προσπάθεια μας για αδυνάτισμα,είναι η συναισθηματική υπερφαγία.Πολυ συχνα, συναισθηματα οπως αγχος, κουραση, φοβος, θυμος, αγωνία,στεναχωρια μας κανουν να καταναλωνουνε μεγαλυτερες ποσοτητες φαγητου, χωρις να πειναμε πραγματικα.Έτσι καταλήγουμε με θετικό θερμιδικό ισοζυγιο με αποτέλεσμα να ξαναπαίρνουμε το βάρος που χάσαμε .

Τροπος καταπολεμησης ειναι σταθερο ωραριο γευματων και σνακ, πρωτεινη σε καθε γευμα,ασκηση,αποφυγη αγορας ανθυγιεινων τροφων για το σπιτι. Σε πιο εντονα συναισθηματικά ξεσπάσματα προτείνεται ψυχοθεραπεία. Ύστερα η διατροφή θα είναι τόσο εύκολο να γίνει όπως και άλλες καθημερινές δραστηριότητες χωρίς ιδιαίτερη πίεση.