Posted on Απρίλιος 29, 2017
by Artemis

Επιστημονική ονομασία:Crocus Sativus

Xρήσιμα Μέρη:Tα αποξηραμένα κόκκινα στίγματα του άνθους και οι ρίζες του.

Ο κρόκος (ή σαφράν) είναι ένα βότανο με πολλές θεραπευτικές ιδιότητες που ωφελεί την καρδιά.Τονώνει την κυκλοφορία του αίματος,προκαλεί διούρηση,μειώνει την υψηλή πίεση καθώς και την χοληστερίνη.Επίσης έχει αντιθρομβωτική δράση .Είναι κατάλληλη επιλογή για τους υπερτασικούς που ταλαιπωρούνται από προβλήματα στο συκώτι και στο μεταβολισμό του λίπους (π.χ έχουν υψηλή χοληστερίνη)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:Ρίχνετε 3-4 στήμονες κρόκου σε 1 φλυτζάνι βρασμένο νερό και τους αφήνετε για 6-8'.Σουρώνετε και πίνετε το ρόφημα.

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:O απαγορεύεται να χρησιμοποιειται κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης γιατί περιέχει μεγάλες δόσεις ναρκωτικού.

 

Προσοχή στις ποσότητες γιατί περιέχει ένα δηλητήριο το οποίο δρα στο νευρικό σύστημα και φθείρει τα νεφρά.Μεγάλες δόσεις μπορούν να έχουν σοβαρές επιδράσεις(10-12 γραμμάρια μπορεί να αποβούν μοιραία για τον άνθρωπο.

 

Saffron * Cultural aesthetics to match the origins of the food:

Posted on Απρίλιος 24, 2017
by Artemis

Οι άνθρωποι που τείνουν να πάρουν βάρος στην περιοχή της κοιλιάς θεωρούνται ότι έχουν 'μηλόσχημη'' φιγούρα.Αν έχετε την τάση να αυξάνεται το βάρος σας κυρίως στους γοφούς στους γλουτούς και στους μηρούς ,τότε έχετε σωματότυπο αχλάδι.Το σημείο που εντοπίζετε το λίπος στο σώμα σας ,επηρεάζει την κατάσταση της υγείας σας .Αν έχετε σχήμα μήλο διατρέχετε να εμφανίσετε την πάθηση κάποιου κινδύνου που συνδέεται εμ την παχυσαρκία.Δυστυχώς δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα για να αλλάξετε το σχήμα του σώματος σας.Μπορείτε όμως να περιορίσετε τον όγκο του!

 

How to lose weight with a pear shape body.  It will only make you a smaller pear;) .....mmm pears....:

Posted on Απρίλιος 18, 2017
by Artemis

Το πασχαλινό τραπέζι περιέχει ποικιλία κρεατικών με υψηλές θερμίδες και λιπαρά,ορεκτικά,γλυκά και αλκοόλ.Δεν είναι δύσκολο αν αφεθούμε μετά τις γιορτές να έχουμε αποκτήσει παραπάνω κιλά από τα συνηθισμένα.Δεν χρειάζεται να μας πιάνει πανικός,με τη βοήθεια ενός ειδικού και με κάποιες αλλαγές στο διαιτολόγιο μας μπορούμε να τα χάσουμε γρήγορα και εύκολα.

Αρχικά,τις μέρες μετά τις ατασθαλίες καλό θα ήτανε να καταναλωνετε όλη τη μέρα 5-6 μερίδες φρούτων και γιαούρτι και το βράδυ άπαχο κρέας με σαλάτα λαχανικών(π.χ. κοτοσαλάτα)

Έπειτα τις επόμενες μέρες καλό θα ήταν να καταναλώνετε πλούσιο πρωινό(π.χ τοστ με ένα ποτήρι γάλα, ή γιαούρτι με φρούτα,ή γάλα με δημητριακά ή βρώμη)

Σαν ενδιάμεσο γεύμα προτιμήστε φρούτα,γιαούρτι,φυσικούς χυμούς,τσάι ή ροφήματα,μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Το μεσημέρι καλό θα ήτανε να καταναλώσετε όσπρια,λαχανικά,σούπες ,ψάρια.

Όσον αφορά το βραδινό καλές επιλογές είναι οι σαλάτες(μπορείτε να πειραματιστείτε με τις μίξεις λαχανικών-φρούτων),γιαούρτι με φρούτο,δημητριακά με γάλα,φρουτοσαλάτες.

 

Τέλος μη ξεχνάτε ότι η άσκηση επιταχύνει την διαδικασία απώλειας βάρους και αυξάνει την μυική μάζα.

 

Plant Based Diet Plate Portions.: