Posted on Δεκεμβρίου 04, 2020
by Artemis

Η διατροφή, μπορεί να επηρεάσει τη γονιμότητα ,όχι όμως να αναστρέψει μια ήδη προδιαγεγραμμένη πορεία.

Στη γονιμότητα, συμβάλλουν θετικά τα παρακάτω:

1)Φυσιολογικό βάρος, με bmi από 18-25

2)Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών

3)Μετρίαση αλκοόλ και καφέ

4)Κατανάλωση βιταμίνης c και φυλλικού οξέος

5)Πρόσληψη ω3 και ω6 λιπαρών οξέων

6)Αποφυγή γλυκών και τηγανητών τροφών

7)Κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης.

 

Posted on Δεκεμβρίου 03, 2020
by Artemis

Εκτός από τις πηγές αιμικού σιδήρου, (πχ .κρέας ,ψάρια) υπάρχουν και πηγές μη αιμικού σιδήρου .Η διαφορά είναι ότι το σίδηρο που εντοπίζεται στα τρόφιμα με μη αιμικό σίδηρο, δεν έχει την ικανότητα να απορροφηθεί πλήρως από τον οργανισμό.

Καλές πηγές μη αιμικού σιδηρου είναι μπρόκολο, ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα, ενισχυμένα δημητριακά.

 

 

Posted on Νοεμβρίου 15, 2020
by Artemis

 

Πως δρουν τα χάπια αδυνατίσματος? Τα περισσότερα σκευάσματα, λειτουργούν με έναν από τους 3 τρόπους.1)Μείωση απορρόφησης θρεπτικών συστατικών 2)Καύση λίπους 3)Μείωση όρεξης

Η λήψη τους χρειάζεται προσοχή διότι έχουν αναφερθεί αρκετές παρενέργειες(Πεπτικά προβλήματα ,φλεγμονή, παρενέργειες με άλλα φάρμακα ,καρδιαγγειακά προβλήματα.

Οι λιποδιαλύτες πρέπει να συνδυάζονται με φυσική διατροφή και άσκηση. Τα φαρμακευτικά σκευάσματα καλό είναι να αποφεύγονται λόγω των παρενεργειών τους. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε με το γιατρό και με τον διαιτολόγο σας.

 

assorted hear-shape candies on white bowl