Posted on Μάρτιος 23, 2017
by Artemis

 

 Τρώγονται εύκολα και είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά.Τα φρούτα αποτελούν το ιδανικό σνακ.Η επιστημονική έρευνα μας έδειξε ότι ακόμη και μια μικρή αύξηση κατά μία ή δύο μερίδες των φρούτων που τρώμε κάθε μέρα μπορεί να μείωσει με τρόπο θεαματικό την ευαισθησία μας για ορισμένες νόσους.

ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ

Τα φρούτα είναι ιδιαιέτερα πλούσια σε βιταμίνη C και ,φλαβονοειδή και πολυφαινόλες τα οποία παρουσιάζουν αντικαρκινική και αντιοξειδωτική δράση και προστατεύουν από ιούς και φλεγμονές.Άρα η χρήση της φράσης ένα μήλο τη ημέρα τον γιατρό τον κάνει περά έχει λόγο ύπαρξης και δικαιολογέιται.

Επιπλέον τα φρούτα περιέχουν μεταλλικά στοιχεία ,ίνες,80 % νερό και καθόλου χοληστερόλη.

ΠΩΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ

 

Στο πρωινό.Μπορείτε να προσθέσετε στα δημητριακά πρωινού ένα μήλο,μερικές σταφίδες,μπανάνα ,φρούτα του δάσους ή γιαούρτι με ανανά,πεπόνι ή φράουλες.Εναλλακτικά μπορείτε να πιειίτε ένα φυσικό χυμό φρούτων.

Μεσημεριανό .Για να δώσετε χρώμα σε μια πράσινη σαλάτα προσθέστε μερικά φρούτα(πορτοκάλι φράουλες).

Απόγευμα.Δοκιμάστε μιλκ σέικ με γιαούρτι ή smoothies με 2 3 φρούτα.

Βράδυ.Μπορείτε να συνοδέψετε τα κρεατικά σας με σάλτσες από φρέσκα φρούτα ή να φτιάξετε γλυκόξινες σάλτσες με ανανά ή μάνγκο.

ΞΕΡΑ ΦΡΟΥΤΑ

Όταν τα φρούτα περνάνε από διαδικασία ξήρανσης ή αφυδάτωσης οι πρισσότερες από τις θρεπτικές ουσίες συγκεντρώνονται στα στερεά που απομένουν.Ορισμένα υποβάλονται σε επεξεργασία με συντηριτικά που έχουν ως βάση το θείο.Τα άτομα που πάσχουν από άσθμα ή από αλλεργίες θα πρέπει να είναι προσεκτικά.Τα ξερά φρούτα είναι καλά και ως σνακ .Αν τα βράσετε και τα αφήσετε να μουλιάσουν μπορείτε να τα συνοδέψτε με δημητριακά ,με κομπόστες ως γέμιση ή μαζί με κάποιο ψητό.

 

ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ:Αβοκάντο γκρειπ φρουτ μανταρίνια πορτοκάλια λεμόνια.

 

Make healthier choices. There are different options and a variety of…:

Posted on Μάρτιος 19, 2017
by Artemis

Τα υγιεινά φαγητά δεν είναι κατ'ανάγκη άνοστα ή αδιάφορα.Αν όμως είστε μαθημένοι στο αλάτι και στα λιπαρά θα πρέπει να προσαμόσετε τη γεύση σας.

ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΡΥΚΕΥΜΑΤΑ.Για να επιτύχετε πιο ωραίο άρωμα δοκιμάστε να καβουρντίσετε και να αλέσετε εσείς τ μπαχαρικά σας.

Χρησιμοποιήστε φρέσκα ή αποξηραμένα μυρωδικά.

Ο χύμος του λεμονιού ή του λάιμ πριν και μετά το μαγείρεμα δίνει στα φαγητά μια ιδιαιέτερη γεύση.

Λίγο ξύδι μπαλσάμικο από κόκκινο ή λευκό κρασί  με αρωματικά ή φρούτα δίνει στο τέλος του ψησίματος νοστιμιά.

Αν θέλετε να γίνει πιο τραγανό το φαγητό σας ρίξτε από πάνω λίγους ξηρούς καρπούς

Mπορείτε σαν συνοδευτικό να χρησιμοποιήσετε τραγανές πιπεριές.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

Το μαρινάρισμα εκτός απο το ότι δίνει άρωμα στα πουλερικά το κρέας το ψάρι και τα λαχανικά τα κάνει και πιο τρυφερά.Υπ'αρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι το μαρινάρισμα πρίν από το ψήσιμο στη σχάρα μειώνει τους επιβλαβής υδρογονάνθρακες που δημιουργούνται με αυτή τη μέθοδο.

Για να φτιάξετε μια απλή μαρινάδα μπορείτε να χρησιμοποίησετε οποιοδήποτε συνδυασμό χυμού εσεπριδοειδών και φρέσκων μυρωδικών .Ρίξτε το μείγμα πάνω από τα ωμά υλικά και αφήστε τα να μαριναριστούν στο ψυγείο για μερικές ώρες πριν τα μαγειρέψετε.

art direction | birthday turkey food styling still life photography:

 

Posted on Μάρτιος 13, 2017
by Artemis

Το ωμέγα 3 είναι ένα παράδειγμα λιπαρού οξέος,ενός βασικού συστατικού των λιπών και των ελαίων.Πρόκειται για ένα πολυακόρεστο λιπαρό οξύ,όρος που πιθανόν να έχετε συναντήσει σε ετικέτες τροφίμων.

Στην ουσία ο όρος ωμέγα 3 δεν αναφέρεται σε ένα μόνο λιπαρό οξύ υπάρχουν δεκάδες τέτοια.Τρία από αυτά είναι  ιδιαίτερα σημαντικά για τον άνθρωπο και ονομάζονται ALE,EPA και DHA.Από αυτά τα τρία ωμέγα-3 λιπαρά οξέα ,στη διατροφή μας πρέπει ωποσδήποτε να υπάρχει το ALA.Θεωρείται απαραίτητο επειδή ο οργανισμός μας δεν μπορεί να το κατασκευάσει.Τα άλλα δύο μπορούμε να τα κατασκευάσουμε αλλά όχι με πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Είναι καλύτερα να υπάρχουν και τα 3 στη διατροφή μας.

 

Το ALA υπάρχει σε αρκετές τροφές αλλά τα άλλα 2 μόνο στα έλαια από ψάρι και στο μητρικό γάλα.

 

Mediterranean flavours. Olive oil. (Photo by Tim Clinch):