Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

)Η βιταμίνη C βοηθάει στην απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό.
2) Ο φώσφορος επηρεάζει την απορρόφηση του ασβεστίου αρνητικά όταν η πρόσληψη του ασβεστίου είναι ανεπαρκής.
3)Κάστανα:πλούσια σε βιταμίνη C και χαμηλές θερμίδες σε σχέση με άλλους ξηρούς καρπούς
4)100γραμμάρια μέλι:288 θερμίδες.100γραμμάρια λευκή ζάχαρη:394 θερμίδες.
5)μέλι ακακίας και μέλι πεύκου ,κατάλληλα και για διαβητικούς.
6)Για να διαπιστώσουμε αν τα αυγά είναι φρέσκα τα βυθίζουμε σε ένα ποτήρι νερό. Τα φρέσκα αυγά βουλιάζουν ενώ τα μπαγιάτικα επιπλέουν.
7)Μυζήθρα,ανθότυρο,τυρί λευκό κρεμώδες κατίκι: τυριά χαμηλά σε λιπαρά και θερμίδες.
8)H Eλλάδα είναι η δεύτερη χώρα παγκοσμίως σε παιδική παχυσαρκία.
9)Το λαχανικό φινόκιο είναι κατάλληλο για εντερικά προβλήματα και δυσπεψία
10) .Γνωρίζετε ότι η αυξημένη πρόσληψη νατρίου (αλάτι) μέσω της διατροφής προκαλεί την αποβολή ασβεστίου από τα οστά;
11)Μαστίχα:έχει αγχολυτική δράση και ενισχύει την συγκέντρωση.
12)Κανέλα:αντιμικροβιακές ιδιότητες 
13)Κάρδαμο,σκόρδο,μαιντανός,μάραθο,τζιντζέρ:ισχυρά αντιοξειδωτικά.
14)Το κόκκινο κρασί μειώνει την απορρόφηση σιδήρου.
15)Αβοκάντο:φρουτο πλούσιο σε καλά λιπαρά
16)Βασιλικός πολτός: δρα κατά της υπέρτασης
17)Μαγία μπύρας: ακατάλληλη για άτομα με οστεοπόρωση
18)Αλόη:μειώνει τα επίπεδα γλυκόζης, κατάλληλη για διαβητικούς
19)Λυκοπένιο:αντιοξειδωτικό συστατικό,βρίσκεται σε μεγαλύτερη ποσότητα στι ντομάτες
20)Φλαβονοειδή:αντιοξειδωτικές ενώσεις που βρίσκονται στο κρεμμύδι, στα μούρα, στα μύρτιλλα, στο μπρόκολο, στα μήλα, στις φράουλες, στα δημητριακά, στο κόκκινο κρασί, στο πράσινο και μαύρο τσάι, στα κόκκινα σταφύλια, στη σόγια, στα χόρτα, στο λάχανο, στο κουνουπίδι, στο πορτοκάλι, στο λεμόνι και στη σοκολάτα.

 

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

XΥΜΟΣ ΓΚΡΕΙΠΦΡΟΥΤ
· Δρα ως φυσικος λιποδιαλυτης ,αδυνατίζει και καίει τα λίπη
· Είναι φυσικό αντιβιοτικό,καθαρίζει το συκώτι
· Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου και την κακή χοληστερόλη
· Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
· Δρα ενάντια στην αυπνία,καταπολεμά εκζέματα και ουλίτιδα
· Προστατεύει απο καρκίνο του προστάτη και του πνεύμονα

ΧΥΜΟΣ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΟΥ
· Προστατεύει απο γρίπη και κρυολόγημα
· Καταπολεμά την αυπνία
· Επιταχύνει την διαδικασία της πέψης
· Δρα ενάντια σε διαβήτη εγκεφαλικό και καρδιακή προσβολή
· Προστατεύει από αρτιοσκλήρηνση και αρθρίτιδα
· Ευεργετικό για την όραση
· Χαρίζει ευεξία και δυναμώνει τα οστά

ΑΚΤΙΝΙΔΙΟ
· Φυσικό αντιοξειδωτικό
· Επιταχύνει την διαδικασία της πέψης
· Προστατεύει το αναπνευστικό σύστημα
· Χαρίζει λαμπερή επιδερμίδα
· Προστατεύει από κρυολογήματα
· Καταπολεμά τις καρδιαγγειακές παθήσεις και τον καρκίνο
· Χαρίζει ισχυρή όραση
· Βοηθάει τις εγγύους και στην ανδρική στυτική δυσλειτουργία
· Ρυθμίζει την πίεση

ΧΥΜΟΣ ΛΕΜΟΝΙ
· Καταπολεμά την κόπωση
· Φυσικός λιποδιαλύτης ,βοηθάει στο αδυνάτισμα
· Ενισχύει την όραση
· Δρα ως αντισηπτικό με αντιμικροβιακές ιδιότητες
· Βοηθάει το στομάχι,το συκώτι το έντερα τα νεφρά και το αίμα

ΒΥΣΣΙΝΟ
· Δρα ως αντιοξειδωτικό
· βοηθάει σε περιπτώσεις αναιμίας
· Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες
· Βοηθάει τα νεφρά και την αρθρίτιδα
· Καταπολεμά την αυπνία
· Μειώνει το ουρικό οξύ
· Φυσικό αντικαρκινικό
Τέλος μη ξεχνάμε ότι τα φρούτα πρέπει να καταναλώνονται φρέσκα και όχι συσκευασμένοι χυμοί ή κονσέρβες ώστε να διατηρούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

 

1)Το μέλι έχει λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη .Ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι έχει σχεδόν ίδιες θερμίδες με ένα κουταλάκι ζάχαρη. Η διαφορά είναι ότι το μέλι έχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά και δεν έχει υποστεί τόση επεξεργασία όσο η ζάχαρη.
2)Οι υδατάνθρακες παχαίνουν .Η αλήθεια είναι ότι οι απλοί υδατάνθρακες παχαίνουν( γλυκά , ζάχαρη).Οι υδατάνθρακες που βρίσκονται σε φρούτα σε λαχανικά κλπ είναι απαραίτητη για μια ισορροπημένη διατροφή.
3)Τα προιόντα ολικής άλεσης έχουν λιγότερες θερμίδες από τα λευκά .Ο αριθμός των θερμίδων είναι ο ίδιος ,η διαφορά είναι στο ότι τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πιο υγιεινά διότι δεν εχουν υποστεί επεξεργασία και έχουν περισσότερες φυτικές ίνες.
4)Αν κόψω προϊόντα με γλουτένη θα αδυνατίσω
ΛΑΘΟΣ! Η γλουτένη είναι μία πρωτεΐνη του ενδοσπερμίου του μαλακού σιταριού, κριθαριού και σίκαλης .Αποτελείται από τη γλοιαδίνη και γλουτελίνη. Άτομα με σοβαρή δυσανεξία στη γλουτένη που πάσχουν από κοιλιοκάκη ,πρέπει να αποφεύγουν τη γλουτένη και να εφαρμόσουν δίαιτα ελεύθερη γλουτένης με ειδικά προϊόντα του εμπόριο. Δεν υπάρχει κάποιο επιστημονικό στοιχείο που να αποδεικνύει ότι μια διατροφή ελεύθερη γλουτένης βοηθάει στο αδυνάτισμα .Από τη στιγμή που αποκλείονται δημητριακά και επεξεργασμένα τρόφιμα και αντί για αυτά η διατροφή εμπλουτίζεται με φρούτα είναι πιο υγιεινή η διατροφή αλλά αυτό δεν οφείλεται στη γλουτένη. Ακόμη,τα  προϊόντα ελεύθερα γλουτένης μπορεί να περιέχουν περισσότερα σάκχαρα ή και βελτιωτικά γεύσης .Τέλος είναι πολύ πιθανό με μια δίαιτα ελεύθερη γλουτένης να αποκλείονται θρεπτικά συστατικά .Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να αποκλείσετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας αν δεν έχετε δυσανεξία.
5)Αν φάω το βράδυ θα παχύνω!
Δεν έχει σημασία η ώρα του βραδινού αλλά η ποσότητα και η ποιότητα των θερμίδων.