Posted on Νοέμβριος 25, 2018
by Artemis

Ο Ψευδάργυρος μας προστάτευε από το κρυολόγημα και ενισχύει το ανοσοποιητικό τη βοήθεια ενός διαιτολόγου μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας διαιτολόγιο ώστε να περιέχει ιδανικές ποσότητες ψευδαργύρου και άλλων θρεπτικών συστατικών .Είναι ευεργετικός για τα νύχια τα μαλλιά το δέρμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Τρόφιμα με ψευδάργυρο είναι τα οστρακοειδή το κόκκινο κρέας το συκώτι και οι σαρδέλες.

Posted on Νοέμβριος 21, 2018
by Artemis

Σε μία ισορροπημένη δίαιτα ή διατροφή, πρέπει να συμπεριλαμβάνονται όλες οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά σε σωστή ισορροπία. Ένας ειδικός διαιτολόγος διατροφολόγος μπορεί να σας βοηθήσει στην βελτίωση της διατροφής σας.

Το κάλιο, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, συμβάλει στη λειτουργία της καρδιάς, και συμβάλει στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο σώμα μας. Τρόφιμα με κάλιο είναι η μπανάνα, σπανάκι, σταφίδες πατάτες ,ντομάτες, πιπεριές.

Posted on Νοέμβριος 21, 2018
by Artemis

Στα πλαίσια μιας υγιεινής διατροφής ,μπορεί να ενταχθεί η μπύρα. Ένας ειδικός διαιτολόγος διατροφολόγος μπορεί να σας φτιάξει ένα εξατομικευμένο διαιτητικό πλάνο χωρίς να στερηθείτε τις αγαπημένες σας απολαύσεις .Η μπύρα σε μικρή ποσότητα και συχνότητα μπορεί να υπάρξει στα πλαίσια ενός διαιτητικού πλάνου για απώλεια ή συντήρηση βάρους.

Η μπύρα περιέχει  βιταμίνες του συμπλέγματος Β(Β2 ,Β6) λυκίσκο και ιχνοστοιχεία όπως μαγνήσιο.