Posted on Απρίλιος 18, 2017
by Artemis

Το πασχαλινό τραπέζι περιέχει ποικιλία κρεατικών με υψηλές θερμίδες και λιπαρά,ορεκτικά,γλυκά και αλκοόλ.Δεν είναι δύσκολο αν αφεθούμε μετά τις γιορτές να έχουμε αποκτήσει παραπάνω κιλά από τα συνηθισμένα.Δεν χρειάζεται να μας πιάνει πανικός,με τη βοήθεια ενός ειδικού και με κάποιες αλλαγές στο διαιτολόγιο μας μπορούμε να τα χάσουμε γρήγορα και εύκολα.

Αρχικά,τις μέρες μετά τις ατασθαλίες καλό θα ήτανε να καταναλωνετε όλη τη μέρα 5-6 μερίδες φρούτων και γιαούρτι και το βράδυ άπαχο κρέας με σαλάτα λαχανικών(π.χ. κοτοσαλάτα)

Έπειτα τις επόμενες μέρες καλό θα ήταν να καταναλώνετε πλούσιο πρωινό(π.χ τοστ με ένα ποτήρι γάλα, ή γιαούρτι με φρούτα,ή γάλα με δημητριακά ή βρώμη)

Σαν ενδιάμεσο γεύμα προτιμήστε φρούτα,γιαούρτι,φυσικούς χυμούς,τσάι ή ροφήματα,μια χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Το μεσημέρι καλό θα ήτανε να καταναλώσετε όσπρια,λαχανικά,σούπες ,ψάρια.

Όσον αφορά το βραδινό καλές επιλογές είναι οι σαλάτες(μπορείτε να πειραματιστείτε με τις μίξεις λαχανικών-φρούτων),γιαούρτι με φρούτο,δημητριακά με γάλα,φρουτοσαλάτες.

 

Τέλος μη ξεχνάτε ότι η άσκηση επιταχύνει την διαδικασία απώλειας βάρους και αυξάνει την μυική μάζα.

 

Plant Based Diet Plate Portions.:

Posted on Απρίλιος 11, 2017
by Artemis

 Η αποχή του κρέατος και των “κακών” λιπαρών λόγω της Σαρακοστιανής νηστείας είναι ευεργετική για τον οργανισμό. Σε περίοδο νηστείας, αποκλείονται από την καθημερινή διατροφή το κρέας και τα παράγωγά του, ψάρι, αβγά, όπως και γαλακτοκομικά. Περιλαμβάνει αύξηση βιταμινών και φυτικών ινών λόγω κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών, καθώς και αποχή από κορεσμένα λίπη (τηγανητά, γλυκά) δίνοντας έμφαση στα ακόρεστα (ξηροί καρποί, ταχίνι, σουσάμι, φυτικά έλαια).

Οδηγεί σε αποτοξίνωση του οργανισμού λόγω της άφθονης παροχής σε μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και βιταμίνες. Παρ’ όλα αυτά η μετάβαση από την νηστεία στα πασχαλινά γεύματα και γλυκά, πρέπει να γίνεται προοδευτικά, με ήπιο τρόπο και όχι απότομα διότι η ξαφνική επιβάρυνση του οργανισμού με λιπαρά, τρόφιμα ζωικής προέλευσης και γλυκά, ελλοχεύει κινδύνους.

Κυρίως πρέπει να προσέξουν άτομα με γαστρεντερολογικά προβλήματα, με δυσλιπιδαιμία ή χρόνιοι πάσχοντες (καρδιοπαθείς νεφροπαθείς κ.λπ.). Ακόμη μπορεί να υπάρξει δυσπεψία, απότομη άνοδος της αρτηριακής πίεσης, του σακχάρου, γαστρεντερολογικά προβλήματα, άνοδος ουρικού οξέος, απορύθμιση διαβήτη, ή αύξηση τριγλυκεριδίων και LDL χοληστερόλης. Συνοψίζοντας, οι ευπαθείς ομάδες που πρέπει να προσέξουν παραπάνω στις διατροφικές τους επιλογές στο τραπέζι των εορτών είναι οι καρδιοπαθείς, άτομα με υψηλή αρτηριακή πίεση, ηλικιωμένοι, άτομα με υψηλή χοληστερίνη, όσοι πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα, διαβητικοί, όσοι έχουν προδιάθεση σε γαστρεντερολογικά προβλήματα (δυσπεψίες, έλκος, μετεωρισμοί) και γενικότερα όσοι ενδιαφέρονται για να διατηρήσουν σταθερό το βάρος τους και ν’ αποφύγουν παραπανίσια κιλά!

Παρακάτω δίνονται κάποιες συμβουλές ώστε να επιτύχετε μια ομαλή μετάβαση σε πλήρη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες και στα πασχαλινά εδέσματα, μετά από μεγάλη περίοδο νηστείας, πλούσια σε υδατάνθρακες και φτωχή σε λιπαρά, ώστε να αποφύγετε ενοχλητικά και δυσάρεστα συμπτώματα όσον αφορά την υγεία σας και την ομαλή λειτουργία του οργανισμού και του μεταβολισμού σας. Έτσι θα απολαύσετε γιορτινές γεύσεις χωρίς να ανησυχείτε για αλλαγή του βάρους σας και της καλής φυσικής σας υγείας.

Ο πιο βασικός κανόνας είναι να έχετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο 3 βασικά γεύματα και 2 ενδιάμεσα μικρότερα. Αρχικά φροντίστε να συνοδεύετε ή ακόμα καλύτερα να ξεκινάτε τα κυρίως γεύματά σας με φρέσκα λαχανικά και σαλάτες. Έτσι θα αποκτήσετε αίσθημα κορεσμού με αποτέλεσμα μειωμένη πρόσληψη τροφής και θα εμπλουτίσετε το γεύμα σας με βιταμίνες, φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά που περιέχουν τα λαχανικά. Προτιμήστε  ως συνοδευτικά ψητά ή βραστά λαχανικά με το κυρίως γεύμα και όχι πατάτες ή ρύζι που περιέχουν πολύ μεγαλύτερη θερμιδική αξία, ώστε να μην παραφορτωθεί ο οργανισμός σας με περιττές θερμίδες.

Χρησιμοποιήστε στην μαγειρική μπαχαρικά και καρυκεύματα που προσθέτουν ευχάριστη και νόστιμη γεύση στο φαγητό σας και όχι υπερβολικές δόσεις αλατιού, καθώς το αλάτι ανεβάζει την αρτηριακή πίεση και δημιουργεί κατακράτηση υγρών που οδηγεί σε δυσπεψία. Καλό θα ήτανε να μην παραλείπετε τα φρούτα από την διατροφή σας. Περιοριστείτε στα 3 αβγά την εβδομάδα, κυρίως τα άτομα με υψηλή χοληστερίνη. Από το κρέας καλό είναι να αφαιρείται το ορατό λίπος.

Ιδιαίτερα, όσοι  πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα πρέπει να αποφύγουν μεγάλες μερίδες κρέατος διότι είναι πλούσιο σε πουρίνες και νάτριο, που συμβάλλουν στην αύξηση του ουρικού οξέος. Στο πασχαλινό τραπέζι υπάρχουν σε αφθονία τυριά, παρόλα αυτά καταναλώστε τα με μέτρο διότι η αλόγιστη κατανάλωσή τους ταυτόχρονα με το φαγητό οδηγεί σε ένα υπερθερμιδικό γεύμα.

Καλύτερη επιλογή αποτελούν τα λευκά τυριά και όχι τόσο τα κίτρινα. Συνοδέψτε τα κυρίως γεύματά σας με μουστάρδα που δεν έχει μεγάλη θερμιδική αξία και όχι άλλες σάλτσες. Μία ακόμη χρήσιμη συμβουλή είναι να μην συνοδεύετε το κυρίως γεύμα με μεγάλες ποσότητες αλκοόλ. Προτιμήστε κόκκινο ή λευκό κρασί (1-2 ποτήρια οι γυναίκες, 2-3 οι άντρες), καθώς έχει λιγότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα αλκοολούχα ποτά, είναι πιο εύπεπτο και κάνει καλό στην καρδιαγγειακή λειτουργία. Πίνετε αρκετό νερό. Εκτός του ότι ενισχύει την ενυδάτωση του οργανισμού, δημιουργεί αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα να μην καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες τροφής ιδιαίτερα στα κυρίως γεύματα.

Προτιμήστε φρούτα ως ενδιάμεσα γεύματα π.χ. ως δεκατιανό ή απογευματινό. Προτιμότερο θα ήταν να  αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλων μερίδων φαγητού ή γλυκού κυρίως τις βραδινές ώρες. Καλή επιλογή για γλυκό τις γιορτινές ημέρες είναι τα  πασχαλινά τσουρέκια ή κουλουράκια αρκεί να καταναλώνονται με μέτρο. Όσον αφορά τα πασχαλινά σοκολατένια αβγά καλό είναι να καταναλώνονται με μέτρο (1-2 φορές εβδομαδιαίως) και ακόμα καλύτερη επιλογή είναι τα αβγά από σοκολάτα υγείας.

Κατά την παρασκευή γλυκών και εδεσμάτων επιλέξτε αντί για βούτυρο φυτική μαργαρίνη και αντί για ζάχαρη στέβια. Με αυτόν τον τρόπο γλιτώνετε θερμίδες. Συστήνονται ως περισσότερο διαιτητικά κουλουράκια λαδιού και τσουρέκια χωρίς γέμιση. Δώστε έμφαση στην συχνότητα αλλά και την ποσότητα κατανάλωσής τους. Kάποιες παραπάνω πιο λεπτομερείς συμβουλές για να αποφύγετε δυσχερείς επιπτώσεις στην υγεία σας, είναι οι παρακάτω: Επιλέξτε κατσίκι και όχι αρνί διότι περιέχει λιγότερες θερμίδες ανά μερίδα και λιγότερα λιπαρά. Εμπλουτίστε την παραδοσιακή συνταγή της μαγειρίτσας με λαχανικά και μπαχαρικά, λιγότερα κομμάτια κρέατος και εντόσθια χωρίς να είναι τηγανητά. Πιο υγιεινοί τρόποι μαγειρέματος του κρέατος είναι στη γάστρα ή ψητά και όχι στη σούβλα. Αυτό συμβαίνει γιατί το ψήσιμο στη σούβλα εμπλουτίζει το κρέας με καρκινογόνες ουσίες, παρόλο που είναι πολύ πιο γευστικός τρόπος μαγειρέματος.

Καλύτερο είναι πολλά και μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και όχι λιγότερα με μεγαλύτερη ποσότητα, καθώς ο οργανισμός υπερφορτώνεται με επιπλέον θερμίδες και μπορεί να οδηγήσει σε γαστρεντερολογικά προβλήματα και υπερφόρτωση θερμίδων με αποτέλεσμα αύξηση βάρους. Τη μέρα του Μεγάλου Σαββάτου, αποφύγετε να φάτε βαριά το μεσημέρι. Προτιμήστε ένα ελαφρύ γεύμα με σαλάτα το μεσημέρι, καθώς δεν είναι ευεργετικό για τον οργανισμό η απότομη βραδινή κατανάλωση φαγητού. Τέλος, μην παραλείπετε ένα καλό και θρεπτικό πρωινό καθώς σας γεμίζει με ενέργεια, αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και ελέγχει την όρεξή σας! Με τις παραπάνω συμβουλές μπορείτε να απολαύσετε τα εδέσματα του γιορτινού τραπεζιού χωρίς να στερηθείτε, αρκεί να υπάρχει μέτρο, ώστε να αποφύγετε ανεπιθύμητα συμπτώματα!

 

These tie dye Easter eggs are SO FUN and they're so simple to make! The colours are bright and beautiful and the eggs are completely safe to eat!:

Posted on Μάρτιος 27, 2017
by Artemis

 

 

Δεν υπάρχουν ουσιαστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι με την πλήρη αποχή από το φαγητό θα απαλλαγούμε από τις τοξίνες που νομίζουμε ότι έχουν συσσωρευτεί στον οργανισμό μας .Ο οργανισμός μας διαθέτει ήδη τα καλύτερα μηχανήματα αποτοξίνωσης,που είναι το ήπαρ και τα νεφρά.Αν χάνουμε βάρος με μια δίαιτα αποτοξίνωσης ,είναι μόνο και μόνο επειδή μειώνουμε την πρόσληψη θερμίδων.

Αποφύγετε τις γρήγορε αποτοξίνωσης και προτιμήστε μια πιο ισορροπημένη μέθοδο.Περιορίστε τις θερμίδες από λιπαρά και ζάχαρη και προτιμήστε τα φρούτα και τα λαχανικά που αφενός φέρνουν αίσθημα κορεσμού με λιγότερες θερμίδες και αφετέρου οδηγούν σε πραγματική απώλεια βάρους και όχι μόνο υγρών.

Πράγματι βοηθάμε το ήπαρ περιορίζοντας τις τοξίνες που παίρνουμε από το αλκοόλ και την καφείνη.

Τα υγρά είναι απαραίτητα για την ενυδάτωση του οργανισμού,φροντίστε να πίνετε αρκετά.

 

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα συχνά περιέχουν λιγότερα βελτιωτικά λόγου χάρη συντηριτικά)απ’ότι τα προμαγειρεμένα φαγητά.

 

These cauliflower sheep crack me up.  Bring on the dip.  The body is cauliflower, legs are cloves, head olives, eyes are small carved pieces of cauliflower and olive.: