Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

Τα παιδία σε ηλικία από 1 εως 3 χρειάζονται 3-4 ποτήρια νερό τη μέρα.Καλό θα ήταν να τους το υπενθυμίζετε γιατί αφυδατώνονται πιο έυκολα και κάποιες φορές δεν αντιλαμβάνονται το αίσθημα της δίψας.Τους καλοκαιρινούς μηνες αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά την φυσική δραστηριότητα οι ανάγκες για νερό είναι αυξημένες.
Προτιμήστε την κατανάλωση νερού και όχι αναψυκτκων,καφέ,τσάι διότι τα αναψυκτικά έχουν περιττές θερμίδες και είναι πλούσα σε ζάχαρη.Ο καφές όπως και το τσαι περιέχουν καφείνη που προκαλεί αυπνία και υπερένταση.
Εμπλουτίστε τη διατροφή του με τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό όπως φρούτα και λαχανικά (καρπούζι,αγγούρι)
Τέλος μη ξεχνάμε πως τα παιδιά αντιγράφουν ασυναίσθητα τις συνήθειες των γονιών,οπότε δώστε εσείς το καλό παράδειγμα για μια ισορροπημένη διατροφή!


Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΑΥΤΕΡH:Κατάγεται από Β.Αφρική και Ν.Αμερική.Τη χρησιμοποιούμε σε όσπρια λαδερά και σούπες αποξηραμένη ή φρέσκια.
ΤΖΙΝΤΖΕΡ:Καταγωγή από Ινδία,Ινδονησία και Νιγηρία.Συνδυάζεται πιο πολύ με χοιρινό και κοτόπουλο και έχει χαρακτηριστική γεύση και οσμή.Κάποιοι λαοί όπως οι Άγγλοι το προσθέτουν και σε γλυκά και άλλοι όπως οι κινέζοι σε κρέας πάπιας ή θαλασσινά.Πρέπει να χρησιμοποιείται γρήγορα μετά την αγορά του γιατί χάνεται η μυρωδιά του.
ΚΡΑΣΙ:Οι πρώτοι έμποροι κρασιού ήταν οι αρχαίοι Κρήτες και σύμφωνα με ένα μύθο με τα κέρδη από τις πωλήσεις έχτισαν την Κνωσσό.Ακόμη,τον 9ο αιώνα π.Χ οι Έλληνες πουλούσαν κρασί,αγγεία στους Κέλτες και αγόραζαν ορυκτό αλάτι
ΠΙΠΕΡΙ:Άσπρο μάυρο ροζέ ή γκρίζο με καταγωγή από Βραζιλία Κευλάνη Ινδία Μαλαισία.Υπάρχει σε όλες τις κουζίνες των λαών.Προσθέστε πριν αποσύρετε το φαγητό από τη φωτιά για να μη χάσει το άρωμα του.

 

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

ΟΧΙ: Σάλτσες,καφέδες,ζωμοί κρέατος,αλκοόλ,καυτερά(π.χ. πιπεριές,τσίλι) εσπεριδοειδή,ντομάτα ,αναψυκτικά,τηγανιτά,λίπη,τυριά με πολλά λιπαρά,καστανό ρύζι

ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ:Άπαχο κρέας(κοτόπουλο γαλοπούλα,φιλέτο μοσχαριού ψαρονέφρι) φρούτα όπως μήλο ή αχλάδι,γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά,λιπαρά ψάρια.