Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο περιέχει από όλες τις τροφές στην σωστή ποσότητα και συχνότητα. Ένας πτυχιούχος διαιτολόγος διατροφολόγος θα σας καθοδηγήσει και θα σας συμβουλέψει σε θέματα υγιεινής διατροφής

Το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό) αποτελεί καλή πηγή πρωτεΐνης. Προσφέρει στον οργανισμό θρεπτικά συστατικά όπως Β12 ,σίδηρο ψευδάργυρο. Περιέχει όμως μεγάλη ποσότητα σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη .Οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος κινδυνεύουν από ανάπτυξη καρδιαγγειακών νοσημάτων .Μία καλή συμβουλή είναι να διαλέγετε άπαχα κομμάτια.

Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Για όλους τους διαβητικούς που κάνουν θεραπεία με ινσουλίνη, υπάρχει ο κίνδυνος της υπογλυκαιμίας .Ένας γιατρός μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά με την προφύλαξη από υπογλυκαιμικά επεισόδια και πώς να τα αντιμετωπίσετε.

Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο έχει η σωστή σύνθεση των γευμάτων και η μη παράλειψή τους για αυτό μην αμελείτε την ανανέωση του ραντεβού σας με έναν διαιτολόγο διατροφολόγο  ειδικό στην ασθένεια του διαβήτη για να σχεδιάσετε μαζί το διαιτολόγιο σας.

Συμπτώματα υπογλυκαιμίας: τρέμουλο, εφίδρωση, ταχυπαλμία, ζάλη, εκνευρισμός, τάση λιποθυμίας.

Σε περίπτωση υπογλυκαιμικού επεισοδίου, φροντίζουμε να ξαπλώσει το άτομο και του χορηγούμε φυσικό χυμό ,ή λίγο μέλι ή καραμέλες για την αποκατάσταση του σακχάρου του αίματος.

 

Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Στην προσπάθεια απώλειας βάρους, συνίσταται να γίνεται σταδιακά η απώλεια κιλών διότι έτσι έχει μακροπρόθεσμα και πιο σταθερά αποτελέσματα διαιτολόγος διατροφολόγος θα σας βοηθήσει σε αυτήν σας την προσπάθεια με επιστημονικό τρόπο δίνοντας σας τις κατάλληλες θερμίδες ανάλογα με την δραστηριότητά σας και τις προτιμήσεις σας.

Πείτε όχι στις στερητικές δίαιτες γιατί:

·       Έτσι το σώμα σας λαμβάνει επαρκή ποσότητα από όλα τα θρεπτικά συστατικά.

·       Μπορείτε να κάνετε μία παρόμοια διατροφή για μεγάλο χρονικό διάστημα

·       Μπορείτε να συνηθίσετε σε μια νέα διατροφική συμπεριφορά και να την προσαρμόσετε πιο εύκολα στην καθημερινή σας ρουτίνα.