Posted on Σεπτέμβριος 07, 2018
by Artemis

Η κυτταρίτιδα είναι η κακή αιμάτωση της περιοχής με αποτέλεσμα τα λιποκύτταρα να μην θρέφονται σωστά.Αίτια είναι η καθιστική ζωή,η κακή διατροφή ,η κληρονομικότητα,η δυσκοιλιότητα,το κάπνισμα ή άλλου είδους παθολογικές διαταραχές.Ανάλογα με την σοβαρότητα της κυτταρίτιδας χωρίζεται σε 3 κατηγορίες(ήπια,μέτρια και προχωρημένη).Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη δίαιτα κατά της κυτταρίτιδας, προτείνεται γενικά σωστή διατροφή χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά ζάχαρη και νάτριο καθώς και γυμναστική.Πιο ειδικά, τροφές που προκαλούν κυτταρίτιδα είναι οι παρακάτω:
• Τηγανιτές τροφές, κρέας με λίπος διότι τα κορεσμένα λίπη ευνοούν την ανάπτυξη κυτταρίτιδας.
• Λευκή ζάχαρη, γλυκά, επεξεργασμένες τροφές
• Αλμυρές τροφές υπερβολική κατανάλωση αλατιού διότι το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών
• Αλκοόλ διότι προκαλεί αφυδάτωση
Αντίθετα για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας προτιμήστε τα παρακάτω:
• Άφθονα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, πράσινες σαλάτες .Περιέχουν φυτικές ίνες ,βιταμίνες και ενυδατώνουν τον οργανισμό
• Ακόρεστα λιπαρά οξέα (Ψάρια, ξηροί ανάλατοι καρποί ,ελιές)
• Πίνετε άφθονο νερό διότι η σωστή ενυδάτωση δρα κατά της κυτταρίτιδας.
• Προτιμήστε μαγειρική στον ατμό και όχι τηγάνισμα
Με τις παραπάνω συμβουλές αλλά και με γυμναστική που προσφέρει ευεξία και ενδυνάμωση θα καταπολεμήσετε την εμφάνιση κυτταρίτιδας αλλά και την βελτίωση της εμφάνισης του σώματός σας.

Can We Get Rid Of Cellulite? The ACTUAL TRUTH, And My Formula to Eliminate Cellulite - Fit Girl's Diary

Posted on Αύγουστος 24, 2018
by Artemis

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

Η απώλεια βάρους επιτυγχάνεται με γρηγορότερο ρυθμό όταν συνοδεύεται και από αύξηση της φυσικής δραστηριότητας.

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής δεν ευνοεί την αύξηση της ανθρώπινης κίνησης με αποτέλεσμα την σταδιακή αύξηση βάρους και την μείωση της αντοχής καθώς και την οστεοπόρωση στην 3 ηλικία.

Ο τύπος της άσκησης η διάρκεια και η εβδομαδιαία συχνότητα εξαρτώνται από τον τύπο της δίαιτας το φύλο την ηλικία και τον σωματότυπο του κάθε ατόμου.

Γενικότερα, 150 λεπτά άσκησης εβδομαδιαία(συνδυασμός αερόβια και αναερόβιας) είναι ευεργετικά για την απώλεια βάρους καθώς και την αύξηση της αντοχής, τη σύσφιξη, την ευλυγισία και την ενδυνάμωση των μυών.

Ακόμα καλύτερα αποτελέσματα προσφέρει το personal training δηλαδή η προσωπική εκγύμναση με τον προσωπικό σας γυμναστή. Έτσι επικεντρώνεστε περισσότερο στα ατομικά σας χαρακτηριστικά με βάση τα αποτελέσματα και τις αλλαγές  που επιθυμείτε να δείτε στο σώμα σας.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σε άτομα με προβλήματα υγείας (καρδιαγγειακά, αρτηριακή πίεση) και σε άτομα με τραυματισμούς. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αναγκαίο ο σχηματισμός μιας ειδικής προπόνησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

 

Posted on Αύγουστος 22, 2018
by Artemis

Πολλές από τις ασθένειες που παρουσιάζει ο σύγχρονος άνθρωπος αντιμετωπίζονται με την κατάλληλη διατροφή. Ο τομέας της κλινικής διατροφής ασχολείται με την αξιολόγηση της διατροφής ως προς την παρουσία ή την έλλειψη συστατικών. Σκοπός είναι η βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής.

Επιμόρφωση στην αντιμετώπιση των παρακάτω παθήσεων:

  • Παχυσαρκία
  • Σακχαρώδης Διαβήτης
  • Αθηρογένεση
  • Αρτηριακή πίεση
  • Καρδιαγγειακά Νοσήματα
  • Νεφρικές παθήσεις
  • Ηπατικές παθήσεις
  • Παθήσεις χοληφόρου δένδρου
  • Πεπτικές διαταραχές
  • Διαταραχές μεταβολισμού

Ακόμη, χρειάζεται ειδική διατροφή για θηλάζουσες, εγκυμονούσες, βρέφη ,παιδιά, εφήβους, άτομα στην τρίτη ηλικία

Ο τομέας της κλινικής διατροφής και η εξειδίκευση πάνω σε αυτόν δίνει στον διαιτολόγο την δυνατότητα να αξιολογεί την σύγχρονη διατροφική κατάσταση που δημιουργείται από τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα ,τα καινοφανή τρόφιμα και τα λειτουργικά τρόφιμα που προστίθενται στο σύγχρονο διαιτολόγιο.