Posted on Απριλίου 08, 2021
by Artemis

Ήρθε η ώρα του Netflix και θες κάτι να τσιμπολογήσεις? Παρακάτω σου δίνουμε κάποιες επιλογές για σνακ που δεν χαλάνε την διατροφή σου!

1)Στικς λαχανικών με χούμους

2)Σπιτικά ποπ κορν

3)Σπιτικά τσιπς πατάτας με πάπρικα

4)Αραβικές πίτες ή τορτίγιες με χούμους

5)Κριτσίνια με τυρί

6)Γιαούρτι με φρούτα

 

woman holding bowl of popcorn

 

Posted on Απριλίου 07, 2021
by Artemis

Το κόκκινο κρέας, περιέχει παραπάνω ποσότητα χοληστερόλης και κορεσμένων λιπαρών σε σχέση με τα πουλερικά. Σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες, μπορείτε να μειώσετε την χοληστερόλη με το σωστό τρόπο μαγειρέματος.

1)Κόψτε από το κρέας το ορατό λίπος και επιλέξτε άπαχα κομμάτια.

2)Μαγειρέψτε ψητά ή βραστά και όχι τηγανιτά.

3)Αποφύγετε επεξεργασμένο κρέας(λουκάνικα, αλλαντικά)

4)Αποφύγετε συκώτι και εντόσθια

5)Κόκκινο κρέας σπάνια

6)Καλή επιλογή είναι το κοτόπουλο και η γαλοπούλα.

raw meat on white plate

Posted on Απριλίου 06, 2021
by Artemis

 

Η φιλοσοφία της eatclean διατροφής είναι η απουσία των επεξεργασμένων τροφών. Περιέχει τροφές στη φυσική τους μορφή. Στόχος της είναι η απώλεια λίπους, η ευεξία και η απαραίτητη ενέργεια.

Μη επεξεργασμένες τροφές: φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί, όσπρια, αυγά, βότανα μυρωδικά

Μέτρια επεξεργασμένα τρόφιμα: δημητριακά, βρώμη, ζυμαρικά ολικής, γαλακτοκομικά, θαλασσινά, ψάρια, έλαια, κρεατικά.Tα μέτρια επεξεργασμένα τρόφιμα μπορούν να καταναλωθούν με μέτρο στην cleaneat διατροφή.

Επεξεργασμένες τροφές: ζάχαρη, αλάτι, έτοιμες σάλτσες, κονσέρβες, γιαούρτια με ζαχαρωτά,τυποποιημένα προϊόντα.

Η eatclean διατροφή έχει πολλά θετικά στοιχεία για τον οργανισμό, μην ξεχνάμε όμως ότι οποιαδήποτε διατροφική νοοτροπία δεν πρέπει να γίνεται εμμονή.

 

bunch of strawberries in white bowl