Posted on Δεκέμβριος 17, 2018
by Artemis

Τα κάστανα είναι ένας ξηρός καρπός πλούσιος σε μέταλλα και βιταμίνες αλλά και υψηλός θερμιδικά. Με τη βοήθεια ενός διαιτολόγου διατροφολόγου μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας διαιτολόγιο ώστε να μείνετε σταθεροί στα κιλά σας.

Τα κάστανα σε σχέση με άλλους ξηρούς καρπούς έχουν λιγότερο λίπος .Είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, μονοακόρεστα  λιπαρά, σίδηρο μαγνήσιο ψευδάργυρο ,κάλιο ασβέστιο. Τέλος είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Αποτέλεσμα εικόνας για marrons

Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Η σωστή ρύθμιση του διαβήτη απαιτεί συνεργασία με ιατρό, διαιτολόγο ,γυμναστή και κάποιες φορές ψυχολόγο .Σχετικά με το κομμάτι της διατροφής ,ο διαβητικός θα πρέπει να εκπαιδευτεί σωστά έτσι ώστε να διαμορφώσει την διατροφή του σύμφωνα με τον διαβήτη. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να γνωρίζει:

 

·       Ποιες τροφές μπορεί να καταναλώνει καθημερινά και ποιες σπάνια.

·       Τον διαχωρισμό απλών και συνθέτων υδατανθράκων

·       Να διαβάζει τις διατροφικές ετικέτες

·       Να γνωρίζει ποια τρόφιμα μπορεί να καταναλώνει ελεύθερα

·       Να μετατρέπει τα γεύματα του σε μονάδες ινσουλίνης

·       Να αντιμετωπίζει την υπεργλυκαιμία και την υπογλυκαιμία

Ο σωστός χειρισμός του σακχάρου και η εκπαίδευση του διαβητικού, επιβάλει σωστή συνεργασία διαιτολόγου με ιατρού!

Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Εάν πάσχετε από διαβήτη, η διατροφή αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο για τη ρύθμιση του σακχάρου. Μπορείτε να ρυθμίσετε το σάκχαρό σας, να αντιμετωπίσετε υπογλυκαιμικά επεισόδια ,να μειώσετε την αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη απλά προσέχοντας αυτό που τρώτε ,την ώρα που το τρώτε άλλα και μαθαίνοντας να αντιμετωπίζετε την κατάστασή σας.

Μερικές καλές ιδέες για κυρίως γεύματα αποτελούν οι παρακάτω:

·       Κοτόπουλο με σαλάτα

·       Ψάρι ψητό

·       Μία μερίδα όσπρια

·       Ανάμεικτα λαχανικά στον ατμό

·       Ζυμαρικά ολικής άλεσης

·       Ριζότο με λαχανικά

·       Σούπα από λαχανικά