Posted on Ιανουαρίου 18, 2021
by Artemis

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή, είναι το κλειδί της επιτυχίας για τη ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη.

Τα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη μπορούν να έχουν τη γλυκιά γεύση που όλοι αναζητάμε με ισορροπία. Παρακάτω, ακολουθεί μία λίστα με τις γλυκαντικές ύλες που μπορεί να συμπεριλάβει στο διαιτολόγιο του ένα διαβητικό άτομο.

Γλυκαντικές ουσίες που περιέχονται κυρίως σε τρόφιμα όπως: ξυλιτόλη ,ισομαλτόζη, μαλτιτόλη, σορβιτόλη ,πρέπει να μετριούνται σαν υδατνάνθρακες. Δε συστήνεται η υπερκατανάλωση.

Η στέβια, η σακχαρίνη, η σουκραλόζη, είναι γλυκαντικές ύλες που επιτρέπεται καταναλώσει ένας διαβητικό άτομο σε κανονικές ποσότητες. Η φρουκτόζη ,δεν συστήνεται παρόλαυτα, διότι ανεβάζει τα λιπίδια στο αίμα. Τα ελεύθερα σάκχαρα από φρούτα και λαχανικά, δεν έχουν την ιδιότητα αυτή.

Η σακχαρίνη έχει πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη, και σχεδόν μηδενικές θερμίδες. Ακόμη, αντέχει στην ψηλή θερμοκρασία.

Την σουκραλόζη την συναντάμε κυρίως σε αναψυκτικά, ζελέ, έτοιμες κρέμες, τσίχλες. Έχει πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη και η κατανάλωση της δεν επηρεάζει την αύξηση της γλυκόζης.

Η στέβια, προέρχεται από ένα φυτό στην Νότια Αμερική.Έχει μηδενικές θερμίδες και αποδίδει πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη. Έχει θερμοαντοχη και η κατανάλωσή της δεν επηρεάζει τα επίπεδα του σακχάρου.Παρόλαυτα,επειδή είναι από τα πιο πρόσφατα γλυκαντικά, η χρήση της συστήνεται με μέτρο.

 

spoon of powder

Posted on Ιανουαρίου 17, 2021
by Artemis

 

  1. 45 λεπτά γιόγκα

  2. 30 λεπτά ποδήλατο

  3. 25 λεπτά χορός

  4. 35 λεπτά περπάτημα

  5. 20 λεπτά κολύμπι

 

 

 

 

 

two bowls of oatmeal with fruits

Posted on Ιανουαρίου 12, 2021
by Artemis

Yπάρχουν κάποιες τροφές πολύ χαμηλές σε θερμίδες που περιέχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών και βιταμινών και μπορείς να εντάξεις άνετα στο καθημερινό σου διατροφικό πρόγραμμά.

 Ρόκα

4 θερμίδες το φλιτζάνι

Σπαράγγια

27 θερμίδες το φλιτζάνι

Μπρόκολο

31 θερμίδες το φλιτζάνι

Λάχανο

22 θερμίδες το φλιτζάνι

Μαρούλι

5 θερμίδες ανά φλιτζάνι.