Posted on Μάρτιος 27, 2017
by Artemis

 

 

Δεν υπάρχουν ουσιαστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι με την πλήρη αποχή από το φαγητό θα απαλλαγούμε από τις τοξίνες που νομίζουμε ότι έχουν συσσωρευτεί στον οργανισμό μας .Ο οργανισμός μας διαθέτει ήδη τα καλύτερα μηχανήματα αποτοξίνωσης,που είναι το ήπαρ και τα νεφρά.Αν χάνουμε βάρος με μια δίαιτα αποτοξίνωσης ,είναι μόνο και μόνο επειδή μειώνουμε την πρόσληψη θερμίδων.

Αποφύγετε τις γρήγορε αποτοξίνωσης και προτιμήστε μια πιο ισορροπημένη μέθοδο.Περιορίστε τις θερμίδες από λιπαρά και ζάχαρη και προτιμήστε τα φρούτα και τα λαχανικά που αφενός φέρνουν αίσθημα κορεσμού με λιγότερες θερμίδες και αφετέρου οδηγούν σε πραγματική απώλεια βάρους και όχι μόνο υγρών.

Πράγματι βοηθάμε το ήπαρ περιορίζοντας τις τοξίνες που παίρνουμε από το αλκοόλ και την καφείνη.

Τα υγρά είναι απαραίτητα για την ενυδάτωση του οργανισμού,φροντίστε να πίνετε αρκετά.

 

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα συχνά περιέχουν λιγότερα βελτιωτικά λόγου χάρη συντηριτικά)απ’ότι τα προμαγειρεμένα φαγητά.

 

These cauliflower sheep crack me up.  Bring on the dip.  The body is cauliflower, legs are cloves, head olives, eyes are small carved pieces of cauliflower and olive.:

Posted on Μάρτιος 23, 2017
by Artemis

 

 Τρώγονται εύκολα και είναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά.Τα φρούτα αποτελούν το ιδανικό σνακ.Η επιστημονική έρευνα μας έδειξε ότι ακόμη και μια μικρή αύξηση και μία ή δύο μερίδες των φρούτων που τρώμε κάθε μέρα μπορεί να μειώσει με τρόπο θεαματικό την ευαισθησία μας για ορισμένες νόσους.

 Τα φρούτα είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη C και φλαβονοειδή και πολυφαινόλες τα οποία παρουσιάζουν αντικαρκινική και αντιοξειδωτική δράση και προστατεύουν από ιούς και φλεγμονές.Άρα η χρήση της φράσης ένα μήλο τη ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα έχει λόγο ύπαρξης και δικαιολογέιται.

Επιπλέον τα φρούτα περιέχουν μεταλλικά στοιχεία ,ίνες,80 % νερό και καθόλου χοληστερόλη.

 Πως μπορώ να εντάξω πιο πολλά φρούτα στο διαιτολόγιό μου?Στο πρωινό.Μπορείτε να προσθέσετε στα δημητριακά πρωινού ένα μήλο,μερικές σταφίδες,μπανάνα,φρούτα του δάσους ή γιαούρτι με ανανά,πεπόνι ή φράουλες.Εναλλακτικά μπορείτε να πιείτε ένα φυσικό χυμό φρούτων.

Μεσημεριανό .Για να δώσετε χρώμα σε μια πράσινη σαλάτα προσθέστε μερικά φρούτα(πορτοκάλι φράουλες).

Απόγευμα.Δοκιμάστε μιλκ σέικ με γιαούρτι ή smoothies με 2 3 φρούτα.

Βράδυ.Μπορείτε να συνοδέψετε τα κρεατικά σας με σάλτσες από φρέσκα φρούτα ή να φτιάξετε γλυκόξινες σάλτσες με ανανά ή μάνγκο.

 Ξερά φρούτα:Όταν τα φρούτα περνάνε από διαδικασία ξήρανσης ή αφυδάτωσης οι περισσότερες από τις θρεπτικές ουσίες συγκεντρώνονται στα στερεά που απομένουν.Ορισμένα υποβάλονται σε επεξεργασία με συντηρητικά που έχουν ως βάση το θείο.Τα άτομα που πάσχουν από άσθμα ή από αλλεργίες θα πρέπει να είναι προσεκτικά.Τα ξερά φρούτα είναι καλά και ως σνακ .Αν τα βράσετε και τα αφήσετε να μουλιάσουν μπορείτε να τα συνοδέψτε με δημητριακά ,με κομπόστες ως γέμιση ή μαζί με κάποιο ψητό.

 ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ:Αβοκάντο γκρειπ φρουτ μανταρίνια πορτοκάλια λεμόνια.

 

Make healthier choices. There are different options and a variety of…:

Posted on Μάρτιος 19, 2017
by Artemis

Τα υγιεινά φαγητά δεν είναι κατ'ανάγκη άνοστα ή αδιάφορα.Αν όμως είστε μαθημένοι στο αλάτι και στα λιπαρά θα πρέπει να προσαμόσετε τη γεύση σας.

ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΡΥΚΕΥΜΑΤΑ.Για να επιτύχετε πιο ωραίο άρωμα δοκιμάστε να καβουρντίσετε και να αλέσετε εσείς τ μπαχαρικά σας.

Χρησιμοποιήστε φρέσκα ή αποξηραμένα μυρωδικά.

Ο χύμος του λεμονιού ή του λάιμ πριν και μετά το μαγείρεμα δίνει στα φαγητά μια ιδιαιέτερη γεύση.

Λίγο ξύδι μπαλσάμικο από κόκκινο ή λευκό κρασί  με αρωματικά ή φρούτα δίνει στο τέλος του ψησίματος νοστιμιά.

Αν θέλετε να γίνει πιο τραγανό το φαγητό σας ρίξτε από πάνω λίγους ξηρούς καρπούς

Mπορείτε σαν συνοδευτικό να χρησιμοποιήσετε τραγανές πιπεριές.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

Το μαρινάρισμα εκτός απο το ότι δίνει άρωμα στα πουλερικά το κρέας το ψάρι και τα λαχανικά τα κάνει και πιο τρυφερά.Υπ'αρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι το μαρινάρισμα πρίν από το ψήσιμο στη σχάρα μειώνει τους επιβλαβής υδρογονάνθρακες που δημιουργούνται με αυτή τη μέθοδο.

Για να φτιάξετε μια απλή μαρινάδα μπορείτε να χρησιμοποίησετε οποιοδήποτε συνδυασμό χυμού εσεπριδοειδών και φρέσκων μυρωδικών .Ρίξτε το μείγμα πάνω από τα ωμά υλικά και αφήστε τα να μαριναριστούν στο ψυγείο για μερικές ώρες πριν τα μαγειρέψετε.

art direction | birthday turkey food styling still life photography: