Posted on Οκτώβριος 31, 2016
by Artemis

Τα ανθυγειινά γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε νόστιμα και ταυτόχρονα με χαμηλές θερμίδες.Μπορείτε με μερικά απλά tips να μειώσετε την περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε θερμίδες.

⦁ Eπιλέξτε τα άπαχα μέρη του κρέατος για κατανάλωση πχ. στήθος αντί για μπούτι κοτόπουλου και αφαιρέστε το λίπος

⦁ Μαγειρική στη σχάρα,στο φούρνο στον ατμό ,στην κατσαρόλα και όχι στο τηγάνι

⦁ Σαν συνοδευτικό προτιμήστε σαλάτα,βραστά ή ψητά λαχανικά ,πατάτες βραστές

⦁ Βραστή γαλοπούλα αντι για ζαμπόν η μπέικον

⦁ Κοτόπιτα με χωριάτικο φύλλο αντί για σφολιάτα 

⦁ Στη μαγειρική προσθέστε νερό κρασί ή λεμόνι αν θέλετε τα υλικά να είναι πιο ζουμερά

⦁ Χτησιμοποιήστε μια σχάρα όταν ψήνετε στο φούρνο έτσι ώστε να μπορεί να στάζει το λίπος 

⦁ Χρησιμοποιήστε αντικολλητικά τηγάνια

 

#Spaghetti alla #puttanesca   Ingredients: spaghetti, tomatoes, black olives, capers, anchory fillets, garlic, red hot chili, olive oil #creativityfood  #ilcantieredelgusto #foodart #foodartist #foodproduct #recipe:

 

Posted on Οκτώβριος 25, 2016
by Artemis

Τις περισσότερες φορές,εμπόδιο στην απώλεια κιλών και στο αδυνάτισμα είναι διάφορες κακές συνήθειες που έχετε στην καθημερινή ζωή.Αν καταφέρετε να τις αντιμετωπίσετε τότε θα μπορείτε να ελέξξετε το βάρος σας και να χάσετε βάρος πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

1)Φάτε μόνο αυτό που χρειάζεστε.Το μυστικό είναι να υπολογίσετε σύμφωνα με το ισοζύγιο ενέργειας τις θερμίδες που χρειάζεστε κάθε μέρα.Όσο πιο δραστήριοι είστε τόσο πιο πολλές θερμίδες δικαιούστε.

2)Κόψτε τα λίπη.Το λίπος έχει διπλάσιες σχεδόν θερμίδες σε σχέση με τις πρωτείνες ή τους υδατάνθρακες .Ακόμαι και το ελαιόλαδο έχει περίπου 100 θερμίδες ανά  κουταλιά της σούπας.

3)Περιορίστε τα ανθυγιεινά σνακ.Όταν νιώθετε πεινασμένοι ενδιάμεσα στα κύρια γεύματα προτιμήστε κάτι υγιεινό πχ φρούτα,ή λαχανικά.Άν τσιμπολογάτε απλά απο συνήθεια προσπαθήστε να εντοπίστε τις αιτίες και να βρείτε άλλες εναλλακτικές ώστε να αντιμετωπίσετε αυτην την έντονη επιθυμία για φαγητό.

4)Επικεντρωθείτε στις τροφές εκείνες που παρέχουν θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό αντί να επιλέξτε κενές θερμίδες.Άν φάτε απλώς 2 μερίδες λαχανικών με ένα γεύμα ,θα μπορέσετε να χορτάσετε και να περιορίσετε την επιθυμία σας για λιγότερο υγιεινές τροφές

5)Νικήστε την παγλιδα της κόπωσης.Η καθημερινή κούραση μπορεί να είναι η αιτία που πολλοί άνθρωποι νιώθουν τη ανάγκη να καταναλώσουν τροφές που προσφέρουν μια ένεση ενέργειας όπως η σοκολάτα.Μία ισορροπημένη δίαιτα μπορέι να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας ψηλά.

6)Ζητήστε βοήθεια απο ειδικό.Σε περίπτωση που σας δυσκολεύει ιδιαιέτερα να αλλάξετε τις συνήθειες σας,μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό ψυχολόγο,ο οποίος θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα βαθύτερα αίτια  που σας κάνουν να μην ελέγχετε το βάρος σας και να τα αντιμετωπίσετε.Συχνά,μια τέτοια βοήθεια είναι σωτήρια!

 

I Photograph Delicious Still-Life Compositions Inspired By Sweets And Coffee | Bored Panda:

 

Posted on Οκτώβριος 23, 2016
by Artemis

Υπάρχουν πολλοί τύποι γάλακτος που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις

⦁ Γάλα αγελάδας.Το πλήρες γάλα αγελάδας περιέχει 7,8 γρ λίπου ανά 200ml και 132 θερμίδες.Η περιεκτικότητα σε ασβέστιο (236mg) ανά μερίδα είναι λίγο χαμηλότερη όταν είναι ημι-αποβουτυρωμένο

⦁ Γάλα κατσικίσιο:Περιέχει λίγο λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό αλλά περισσότερες βιταμίνες Α,Β6, και νικοτινικό οξύ,καθώς και ασβέστιο,κάλιο σελήνιο και χαλκό.Το πλήρες έχει τα ίδια λιπαρά με το αγελαδινό περίπου

⦁ Γάλα πρόβειο:Πλούσιο σε πρωτείνες λιπαρά και μεταλικά στοιχεία.

⦁ Γάλα σόγιας:Eνδείκνειται για άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.Ένα ποτήρι 200 ml περιέχει περίπου 6 γρ πρωτείνης 4,8γρ λιπαρά,καθόλου χοληστερόλη και 86 θερμίδες.Δεν αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και Β12 για αυτό και δεν έχει νόημα να επιλέξτε μια πιο ενυσχυμένη μορφή

⦁ Γάλα ρυζιού:Αποτελέι καλό υποκατάστατο ημιαποβουτυρωμένου και αποβουτυρωμένου αγελαδινού γάλακτος για όσους έχουν αλλεγίες ή δυσανεξία στη λακτόζη

⦁ Γάλα βρώμης :Δεν έχει λακτόζη και χοληστερόλη και περιέχει χαμηλά λιπαρά.Επιλέξτε τύπους που έχουν ενισχυθεί με ασβέστιο και βιταμίνη D.

 

Milk Bottle // Food Illustration // Archival Art Print by KendyllHillegas: