Posted on Νοέμβριος 18, 2018
by Artemis

Πολλές φορές οι διαιτολόγοι προτείνουν την κατανάλωση πράσινου τσαγιού ενδιάμεσα στα γεύματα ή πριν τα κυρίως γεύματα. Το πράσινο τσάι βοηθάει στην πρόληψη ιώσεων και προστατεύει τον οργανισμό από την ρύπανση του περιβάλλοντος. Ακόμη, βοηθάει στην πτώση της χοληστερίνης σε συνδυασμό με ένα υγιεινό διαιτολόγιο. Έχει την δυνατότητα να καταπολεμά την υπέρταση την ευκοιλιότητα.

Το πράσινο τσάι είναι πολύ ασφαλές ,Οι μόνες παρενέργειες που έχουν αναφερθεί είναι αϋπνία και ανησυχία λόγο της καφεΐνης που περιέχει καθώς έχει πιο σπάνια παρατηρηθεί δυσπεψία και αδυναμία.

 

Posted on Νοέμβριος 14, 2018
by Artemis

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο πρέπει να περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός και να είναι σχεδιασμένο από επαγγελματία διαιτολόγο διατροφολόγο.

Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του οργανισμού, για την καλή όραση, την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Η ανεπάρκεια σε βιταμίνη Α προκαλεί  ξηρό δέρμα κακή όραση, αυξημένη ευπάθεια σε μολύνσεις αδύνατη αναπαραγωγή και ανάπτυξη.

Πηγές βιταμίνης A:συκώτι, καρότα, γαλακτοκομικά, ξερά δαμάσκηνα, γλυκοπατάτες, κολοκύθα, μάνγκο.

Posted on Νοέμβριος 11, 2018
by Artemis

Η πρόσληψη φυλλικού οξέος πριν αλλά και κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι απαραίτητη διότι μειώνει τις πιθανότητες ασθενειών στο έμβρυο.

Καλές πηγές:

·       Λάχανο

·       Φασόλια

·       Μπιζέλια

·       Σπανάκι

·       Πορτοκαλί

·       Κουνουπίδι

·       Αρακάς

·       Σπαράγγια

·       Φακές

·       Πράσινα φυλλώδη λαχανικά