Posted on Ιανουάριος 12, 2019
by Artemis

H βιταμίνη E προστατεύει την κυτταρική μεμβράνη ,δρα προληπτικά για την επούλωση τραυμάτων, διατηρεί τα νευρικά κύτταρα και τα ερυθρά αιμοσφαίρια υγιή.

Πηγές τροφών: ηλιόσποροι, αμύγδαλα, καρύδια, ελαιόλαδο ,φυστίκια πεκαν.

 

Posted on Ιανουάριος 12, 2019
by Artemis

Λιναρόσπορος: 28gr:6.388mg

Σπόροι τσία :28gr:4.915mg

Καρύδια:2.542mg

Posted on Ιανουάριος 08, 2019
by Artemis

Τα τελευταία χρόνια έχει μπει στην διατροφή μας ο λιναρόσπορος. Ένας ειδικός διαιτολόγος διατροφολόγος μπορεί να σας βοηθήσει στην εισαγωγή του στο διαιτολόγιό σας.

Ο λιναρόσπορος περιέχει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και και ω3.Έχει αντιοξειδωτική δράση και βελτιώνει την πεπτική υγεία. Ανακουφίζει την δυσκοιλιότητα, μειώνει την χοληστερόλη και κάποιες έρευνες υποστηρίζουν πως προστατεύει από εμφάνιση καρκίνου.

Σύσταση: Αλέστε λιναρόσπορο στο μούσλι ,στις σαλάτες, στο γιαούρτι.

Λιναρόσπορος, Λινέλαιο, Πετρελαίου, Ωμέγα-3, Λιπαρό Οξύ