Posted on Δεκέμβριος 17, 2018
by Artemis

Τα κάστανα είναι ένας ξηρός καρπός πλούσιος σε μέταλλα και βιταμίνες αλλά και υψηλός θερμιδικά. Με τη βοήθεια ενός διαιτολόγου διατροφολόγου μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας διαιτολόγιο ώστε να μείνετε σταθεροί στα κιλά σας.

Τα κάστανα σε σχέση με άλλους ξηρούς καρπούς έχουν λιγότερο λίπος .Είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη C, μονοακόρεστα  λιπαρά, σίδηρο μαγνήσιο ψευδάργυρο ,κάλιο ασβέστιο. Τέλος είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Αποτέλεσμα εικόνας για marrons

Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο περιέχει από όλες τις τροφές στην σωστή ποσότητα και συχνότητα. Ένας πτυχιούχος διαιτολόγος διατροφολόγος θα σας καθοδηγήσει και θα σας συμβουλέψει σε θέματα υγιεινής διατροφής

Το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό) αποτελεί καλή πηγή πρωτεΐνης. Προσφέρει στον οργανισμό θρεπτικά συστατικά όπως Β12 ,σίδηρο ψευδάργυρο. Περιέχει όμως μεγάλη ποσότητα σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη .Οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος κινδυνεύουν από ανάπτυξη καρδιαγγειακών νοσημάτων .Μία καλή συμβουλή είναι να διαλέγετε άπαχα κομμάτια.

Posted on Νοέμβριος 25, 2018
by Artemis

Ο Ψευδάργυρος μας προστάτευε από το κρυολόγημα και ενισχύει το ανοσοποιητικό τη βοήθεια ενός διαιτολόγου μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας διαιτολόγιο ώστε να περιέχει ιδανικές ποσότητες ψευδαργύρου και άλλων θρεπτικών συστατικών .Είναι ευεργετικός για τα νύχια τα μαλλιά το δέρμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Τρόφιμα με ψευδάργυρο είναι τα οστρακοειδή το κόκκινο κρέας το συκώτι και οι σαρδέλες.