Posted on Οκτώβριος 31, 2018
by Artemis

Η διατροφή μας, πρέπει να  περιέχει όλες τις βιταμίνες στην σωστή ποσότητα ώστε να μην παρουσιάζονται προβλήματα στην υγεία μας από την έλλειψη ή την παραπάνω ποσότητα.

Η βιταμίνη Β1 συμβάλει στην ανάπτυξη του οργανισμού και στη συντήρηση του νευρικού, του πεπτικού άλλα και του καρδιακού συστήματος.

Καλές πηγές βιταμίνης Β1 είναι:

·       Αρακάς

·       Σπανάκι

·       Μοσχάρι

·       Ψωμί ολικής άλεσης

·       Ξηροί καρποί

·       Χοιρινό

 

Posted on Σεπτέμβριος 23, 2018
by Artemis

Τα μήλα έχουν 50-80 θερμίδες.

Πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Πλούσια σε βιταμίνη C

Bιταμίνες Α,Ε,Κ

Αντιοξειδωτικές ιδιότητες,αντιθρομβωτικές,συμβάλει στην άμυνα του οργανισμού

 

 

Posted on Ιούνιος 29, 2018
by Artemis

 

 

  • YΛΙΚΑ: 200 γρ. φρέσκο γάλα με 1,5% λιπαρά
  • 300 γρ. κρέμα γάλακτος light
  • 100 γρ. ζάχαρη άχνη
  • 5 φλιτζανάκια εσπρέσο για το σερβίρισμα ή λικέρ μαστίχας

 

 

 

Ανακατέψτε τη ζάχαρη, την κρέμα και το γάλα σε ένα μπολ. Αδειάστε το μείγμα στην παγωτομηχανή και ακολουθήστε τις οδηγίες χρήσης για να το παγώσουμε. Σε μισή ώρα περίπου θα εναι έτοιμο. Αν δεν έχουμε παγωτομηχανή, το βάζουμε σε ένα μεταλλικό μπολ στην κατάψυξη και κάθε μισή ώρα το βγάζουμε και το ανακατεύουμε με έναν αυγοδάρτη. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία για τουλάχιστον 4-5 φορές έως ότου παγώσει καλά το παγωτό και γίνει αφράτο.

Σερβίρουμε σε μπολ ή ποτήρια περιχύνοντας κάθε μερίδα με εσπρέσο ή με λικέρ μαστίχας, αντί άλλης σος.

 

Lemon crème fraiche ice cream