Posted on Νοέμβριος 06, 2018
by Artemis

Σε κάθε προσπάθεια για αδυνάτισμα ,ο διαιτολόγος θα προσθέσει στη διατροφή σας φρούτα, συνήθως ως σνακ. Πως βοηθάνε ομώς  στο αδυνάτισμα και τι περιέχουν?

1.     Μεταλλικά Στοιχεία

2.     Ίνες

3.     Μέχρι 80% νερό

4.     Καθόλου χοληστερόλη

5.     Βιταμίνες

6.     Λίγες θερμίδες.

 

Posted on Οκτώβριος 31, 2018
by Artemis

Η διατροφή μας, πρέπει να  περιέχει όλες τις βιταμίνες στην σωστή ποσότητα ώστε να μην παρουσιάζονται προβλήματα στην υγεία μας από την έλλειψη ή την παραπάνω ποσότητα.

Η βιταμίνη Β1 συμβάλει στην ανάπτυξη του οργανισμού και στη συντήρηση του νευρικού, του πεπτικού άλλα και του καρδιακού συστήματος.

Καλές πηγές βιταμίνης Β1 είναι:

·       Αρακάς

·       Σπανάκι

·       Μοσχάρι

·       Ψωμί ολικής άλεσης

·       Ξηροί καρποί

·       Χοιρινό

 

Posted on Σεπτέμβριος 23, 2018
by Artemis

Τα μήλα έχουν 50-80 θερμίδες.

Πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Πλούσια σε βιταμίνη C

Bιταμίνες Α,Ε,Κ

Αντιοξειδωτικές ιδιότητες,αντιθρομβωτικές,συμβάλει στην άμυνα του οργανισμού