Posted on Φεβρουάριος 06, 2020
by Artemis

Κρίταμο: Το κρίταμο είναι ένα πανάρχαιο συστατικό της διατροφής των παράλιων χωρών της Μεσογείου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο καθημερινό σας διαιτολόγιο μόνο του με λεμόνι ελαιόλαδο και σκόρδο, ή να συνοδεύσετε τις σαλάτες σας: χωριάτικη, ντάκο, πατατοσαλάτα, σαλάτες με ψαρικά κλπ

Διατροφική αξία ανά 100g

Eνέργεια:27kcal

Oλικά λιπαρά:0,15

Κορεσμένα:0,15

Μονοακόρεστα:0,03

Πολυακόρεστα:0,32

Υδατάνθρακες:4,6

Σάκχαρα:0,1

Φυτικές ίνες:4,2

Πρωτείνες:1,1

Aλάτι:3,4

Αποτέλεσμα εικόνας για κριταμο

Posted on Ιανουάριος 18, 2020
by Artemis

Εάν πάσχετε από άσθμα, είναι σημαντικό να γίνει η σωστή διατροφή μέρος της ζωής σας. Προσπαθήστε να τρώτε φρούτα, λαχανικά, όσπρια, προϊόντα ολικής άλεσης.

Τροφές που επιδεινώνουν το άσθμα είναι σημαντικό να εντοπιστούν και να αποκλειστούν από τη διατροφή σας .Οι πιο κοινές τροφές είναι τα γαλακτοκομικά, τα αυγά, γαρίδες, ψάρια, εσπεριδοειδή σόγια και σιτάρι. Πρέπει πάντα να ελέγχετε τις ετικέτες των τροφίμων για πρόσθετα, όπως θείο, βενζοικό οξύ, μονοσοδιούχο γλουταμινικό άλας.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για healthy diet

 

 

Posted on Μάρτιος 06, 2019
by Artemis

Γαρίδες

Καλαμάρια

Καρύδια

Κρόκος αυγού

Σαρδέλες

Τόνος φρέσκος

Φουντούκια

Στρείδια

Σουπιές