Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο περιέχει από όλες τις τροφές στην σωστή ποσότητα και συχνότητα. Ένας πτυχιούχος διαιτολόγος διατροφολόγος θα σας καθοδηγήσει και θα σας συμβουλέψει σε θέματα υγιεινής διατροφής

Το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό) αποτελεί καλή πηγή πρωτεΐνης. Προσφέρει στον οργανισμό θρεπτικά συστατικά όπως Β12 ,σίδηρο ψευδάργυρο. Περιέχει όμως μεγάλη ποσότητα σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη .Οι άνθρωποι που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος κινδυνεύουν από ανάπτυξη καρδιαγγειακών νοσημάτων .Μία καλή συμβουλή είναι να διαλέγετε άπαχα κομμάτια.

Posted on Νοέμβριος 25, 2018
by Artemis

Ο Ψευδάργυρος μας προστάτευε από το κρυολόγημα και ενισχύει το ανοσοποιητικό τη βοήθεια ενός διαιτολόγου μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας διαιτολόγιο ώστε να περιέχει ιδανικές ποσότητες ψευδαργύρου και άλλων θρεπτικών συστατικών .Είναι ευεργετικός για τα νύχια τα μαλλιά το δέρμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Τρόφιμα με ψευδάργυρο είναι τα οστρακοειδή το κόκκινο κρέας το συκώτι και οι σαρδέλες.

Posted on Νοέμβριος 21, 2018
by Artemis

Σε μία ισορροπημένη δίαιτα ή διατροφή, πρέπει να συμπεριλαμβάνονται όλες οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά σε σωστή ισορροπία. Ένας ειδικός διαιτολόγος διατροφολόγος μπορεί να σας βοηθήσει στην βελτίωση της διατροφής σας.

Το κάλιο, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, συμβάλει στη λειτουργία της καρδιάς, και συμβάλει στην ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο σώμα μας. Τρόφιμα με κάλιο είναι η μπανάνα, σπανάκι, σταφίδες πατάτες ,ντομάτες, πιπεριές.