Posted on Μάρτιος 06, 2019
by Artemis

Γαρίδες

Καλαμάρια

Καρύδια

Κρόκος αυγού

Σαρδέλες

Τόνος φρέσκος

Φουντούκια

Στρείδια

Σουπιές

 

Posted on Μάρτιος 06, 2019
by Artemis

Η βιταμίνη Β1 είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη στην παιδική ηλικία, διατηρεί υγιή την καρδία και το νευρικό σύστημα. Ακόμη είναι χρήσιμη για την γονιμότητα στους ενήλικες.

Η ανεπάρκεια προκαλεί καρδιακά προβλήματα μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης και η πολύ σοβαρή έλλειψη μπέρι μπέρι.

Τρόφιμα πλούσια σε Β1: Δημητριακά ολικής, ηλιόσποροι, κάσιους , ψωμί σίκαλης, χοιρινό κρέας ταχίνι, φουντούκια.

 

Posted on Ιανουάριος 28, 2019
by Artemis

 

1.     Κοτόπουλο

2.     Ανθότυρο

3.     Ξερά φασόλια

4.     Ασπράδι αυγού

5.     Ψάρι

6.     Γαλοπούλα

7.     Γιαούρτι

8.     Τόνος