Posted on Νοέμβριος 04, 2016
by Artemis

Οι τροφές αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές λόγω της υψηλής διατροφικής τους αξίας και του προληπτικού ρόλου που μπορόυν να έχουν ενάντια σε διάφορες παθήσεις.

⦁ Μούρα:Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες καθώς και σε βιταμίνες B,C.Περιέχουν επίσης φλαβονοειδή που βοηθούν στην κυκόφορία και συμβάλουν στην άμυνα του οργανισμού

⦁ Μπρόκολο:Περιέχει βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία ιδιαίτερα βιταμίνη C και φολικό οξύ που προστατεύει από τα καριδαγγειακά νοσήματα και τον καρκίνο

⦁ Λιναρόσποροι:είναι πλούσιοι σε ω3 λιπαρά οξέα που είναι ιδιαίτερα ευεργετικά στην αντιμετώπιση της υπέρτασης και της χοληστερίνης

⦁ Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.Πλούσιο σε ασβέστιο που είναι ζωτικής σημασίας για τη υγεία των οστών

⦁ Ξηροί καρποί .Γεμάτοι σελήνιο και βιταμίνη E ,συμβάλουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης

⦁ Ψάρια πλούσια σε λιπαρά.Ο τόνος ο σολομός το σκουμπρί η σαρδέλα είναι λιπαρά ψάρια που συμβάλουν στον έλεγχο του επιπέδου της χοληστερόλης

⦁ Ελαιόλαδο.Αποτελέι εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων λιπαρών

⦁ Πορτοκάλι.Πλούσιο σε βιταμίνη C και συμβάλει στην πρόληψη της βλάβης που επιφέρουν οι ελέυθερες ρίζες στα κύτταρα και τους ιστούς

⦁ Πιπεριές:Αποτελούν μια βασική πηγή β καροτένιου και βιταμίνης C 2 ισχυρών αντιοξειδωτικών

⦁ Όσπρια Aποτελούν σημαντική πηγή διαλυτών ινών που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο,φολικό οξύ και κάλιο

⦁ Νιφάδες βρώμης .Η βρώμη αποτελέι σημαντική πηγή διαλυτών ινών μαγνησίου και ψευδαργύρου

⦁ Κινόα.Δεν περιέχει γλουτένη και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες και πρωτείνες

⦁ Κόκκινα σταφύλια:Περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες

⦁ Σπανάκι:Περιέχει φυλλικό οξύ λουτείνη και βιταμίνη E.Έχει επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες

⦁ Ντομάτες :Είναι πλούσιες στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο.Η απορρόφηση του βελτιώνεται όταν μαγειρεύονται με λάδι .

//2 Ingredient Organic Dark Chocolate Trail Mix Energy Bites, Rich With Antioxidants! #food:

Posted on Οκτώβριος 04, 2016
by Artemis

 Εκτός από τις βιταμίνες που πρέπει να βρίσκονται σε φυσιολογικές ποσότητες για να προστατευθεί ο οργανισμός από το κοινό κρυολόγημα, μεγάλο ρόλο παίζει η πληρότητα σε ιχνοστοιχεία. Το πιο σημαντικό ιχνοστοιχείο που συμβάλει στην καταπολέμηση του κρυολογήματος αλλά και στην μείωση των πρώτων συμπτωμάτων είναι ο ψευδάργυρος. Έστω και μικρή μείωση των αποθεμάτων ψευδαργύρου οδηγεί σε ιώσεις. Οι λειτουργίες του ψευδαργύρου είναι οι παρακάτω: • Συμβάλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος • Βελτιώνει την λειτουργία των βλεννογόνων και καταπολεμά την ρινορραγία • Βοηθάει στην καλύτερη απορρόφηση των βιταμινών • Θρεπτικό συστατικό για νύχια μαλλιά , δέρμα • Παραγωγή ινσουλίνης • Γρηγορότερη επούλωση πληγών 
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ : Στρείδια • Πουλερικά • Βοδινό κρέας • Ψάρια • Αυγά • Ηλιόσποροι, Κολοκυθόσποροι • Συκώτι • Ρέγγα • Δημητριακά ολικής άλεσης • Σόγια, Μελάσα, Σουσάμι • Καβούρια αστακός • Όσπρια TIP:Η καλύτερη απορρόφηση ψευδαργύρου γίνεται από ζωικές πηγές και όχι τόσο από φυτικές. Η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια νοσήματα, αδύναμα μαλλιά και νύχια με λευκές κηλίδες και ξεφλουδίσματα ,μειωμένη άμυνα οργανισμού.
ΗΜΕΡΙΣΙΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΥ : Η ημερήσια λήψη ψευδαργύρου κυμαίνεται από 8 έως 11 mg.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για αρρωστη στο κρεβατι

Posted on Οκτώβριος 04, 2016
by Artemis

Η έλλειψη σιδήρου αποτελεί την πιο συνηθισμένη έλλειψη ιχνοστοιχείου στον οργανισμό. Αφορά και άτομα στην παιδική ηλικία αλλά και ενήλικες . Γυναίκες σε εμμηνόπαυση, έφηβοι σε ανάπτυξη αποτελούν ευπαθείς ομάδες και έχουν περισσότερες πιθανότητες να οδηγηθούν σε έλλειψη σιδήρου. Σχετίζεται με κακή διατροφή, ή με μη κατανάλωση τροφών πλούσιων σε σίδηρο ή ακόμα και σε μη σωστή απορρόφηση.

ΤΡΟΦΕΣ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΣΕ ΣΙΔΗΡΟ

• Κρεατικά όπως μοσχαρίσιο κρέας ,συκώτι ,χοιρινό, αρνί ,γαλοπούλα, κοτόπουλο
• Θαλασσινά ,μύδια στρείδια, χταπόδι, σουπιές
• Λιπαρά ψάρια
• Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
• Δημητριακά
• Όσπρια , φακές, φασολάκια
• , Λιαστές ντομάτες.

TIPS

• :Φροντίστε να καταναλώνετε μαζί με τα γεύματα βιταμίνη C η οποία συμβάλλει στην καλή απορρόφηση του σιδήρου. Προτιμήστε φυσικούς χυμούς πορτοκάλι και συνοδέψτε τα γεύματα σας με λεμόνι.
• Aποφύγετε την ταυτόχρονη κατανάλωση τροφών πλούσιων σε σίδηρο με καφέ, τσάι η κόκκινο κρασί λόγω της περιεκτικότητας τους σε τανίνες που μειώνουν την απορρόφηση.

Η έλλειψη σιδήρου έχει ως αποτέλεσμα
κόπωση
ναυτία
αδύναμα νύχια και μαλλιά, τριχόπτωση,
αδυναμία,
μειώνει την άμυνα του οργανισμού,
προκαλεί ταχυπαλμία,
δυσπεψία,
καθυστέρηση της ανάπτυξης σε παιδιά και εφήβους.
Συστήνεται αν παρατηρείτε τα παραπάνω συμπτώματα να προβείτε σε αιματολογικές εξετάσει για μέτρηση της αιμοσφαιρίνης και μετά από συνεννόηση με τον γιατρό σας να χορηγηθεί κάποιο συμπλήρωμα σιδήρου

 

Texas Brisket Recipe: