Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

Τα παιδία σε ηλικία από 1 εως 3 χρειάζονται 3-4 ποτήρια νερό τη μέρα.Καλό θα ήταν να τους το υπενθυμίζετε γιατί αφυδατώνονται πιο έυκολα και κάποιες φορές δεν αντιλαμβάνονται το αίσθημα της δίψας.Τους καλοκαιρινούς μηνες αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά την φυσική δραστηριότητα οι ανάγκες για νερό είναι αυξημένες.
Προτιμήστε την κατανάλωση νερού και όχι αναψυκτκων,καφέ,τσάι διότι τα αναψυκτικά έχουν περιττές θερμίδες και είναι πλούσα σε ζάχαρη.Ο καφές όπως και το τσαι περιέχουν καφείνη που προκαλεί αυπνία και υπερένταση.
Εμπλουτίστε τη διατροφή του με τρόφιμα με μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό όπως φρούτα και λαχανικά (καρπούζι,αγγούρι)
Τέλος μη ξεχνάμε πως τα παιδιά αντιγράφουν ασυναίσθητα τις συνήθειες των γονιών,οπότε δώστε εσείς το καλό παράδειγμα για μια ισορροπημένη διατροφή!


Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

ΟΧΙ: Σάλτσες,καφέδες,ζωμοί κρέατος,αλκοόλ,καυτερά(π.χ. πιπεριές,τσίλι) εσπεριδοειδή,ντομάτα ,αναψυκτικά,τηγανιτά,λίπη,τυριά με πολλά λιπαρά,καστανό ρύζι

ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ:Άπαχο κρέας(κοτόπουλο γαλοπούλα,φιλέτο μοσχαριού ψαρονέφρι) φρούτα όπως μήλο ή αχλάδι,γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά,λιπαρά ψάρια.


 

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

1)Περιορίστε την κατανάλωση καφέ 
2)Περιορίστε το τσαι 
3)Ποτέ κόκκινο κρασί με γεύματα πλούσια σε σίδηρο
4)Προτιμήστε φρέσκο χυμό πορτοκαλιού ταυτοχρονα με τρόφιμα πλούσια σε σίδηρο και γενικότερα σε συνδιασμό με τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C
5)Ποτέ γαλακτοκομικά με τροφές πλούσιες σε σίδηρο
6)Αποφέυγουμε προιόντα σόγιας
7)Προτιμάμε κόκκινο κρέας ,φακές,συκώτι,κοτόπουλο,λιπαρά ψάρια