Posted on Μάρτιος 05, 2018
by Artemis

Στην περιοδο της εγκυμοσυνης πρεπει να υπαρχει μια ισορροπημενη διατροφη σε θρεπτικα συστατικα τοσο για τη σωστη θρεψη της μητερας οσο και του βρεφους.Στον διαβητη κυησης γινεε προσπαθεια να διατηρηθει το σακχαρο σε φυσιολογικο επιπεδο.Συνισταται ιδιαιτερη προσοχη στις συνολικες ημερησιες θερμιδες αλλα και στα σακχαρα των τροφων ώστε να μην ανεβει το σακχαρ του αιματος.Στοχος είναι η επιτευξη καλου μεταβολικου ελενχου ,η αποφυγη επεισοδιων κετωσης η καλη εμβρυικη αναπτυξη και η επαρκης προσληψη βαρους.

Οι ημερησιες αναγκες αυξανονται κατά 300 θερμιδες στο δευτερο και στο τριτο μηνα εγκυμοσυνης.Συνιστώνται 30 kcal ανα σωματικο βαρος για γυναικες με σβ 80-120 % του ιδανικου βαρους ,24 kcal ανα 12-15 ανα κιλο σωματικου βαρους,για γυναικες με βαρος ανω του 150% του ιδανικου τους και 40 kcal ανα για γυναικες με βαρος 80% πιο λιγο από το ιδανικο τους.

Το 40-50% των ολικων θερμιδων είναι από υδατανθρακες ,20% απο πρωτεινες  και 30 -40 %απο λιπος.Προτεινονται 3 γευματα και 3 σνακ με προτιμηση συμπλοκους υδατναθρακες που δημιουργουν λιγοτερα επεισοδια υπογλυκαιμιας.Κατα την διαρκεια της νυχτας παραγεται λιγοτερη ινσουλινη για αυτό και προτεινετε ένα γευμα που να περιεχει και υδατανθρακες και πρωτεινες..Το αλκοολ πρεπει να αποφευγεται εντελως.

 

Maternity Chic | follow Ellen Williams "for the pretty and pregnant" for maternity fashion style #PregnancyStyle

 

 

Posted on Φεβρουάριος 11, 2018
by Artemis

Τα ελεύθερα λιπαρά οξέα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διάσπαση του ενδοκοιλιακού λίπους.Καταρχάς,προάγουν την ινσουλινοαντοχή των διάφορων ιστών του οργανισμού.Μετα την ινσουλινοαντοχή ακολουθί η υπερινσουλιναιμία η οποία προάγει την εναπόθεση αθηρωματικής πλάκας στα αγγεία.Επίσης,τα ελευθερα λιπαρά οξέα,μέσω της κυκλοφορίας τους στο αίμα από την πυλαία φλέβα αυξάνουν την χοληστερίνη και τα ηπατικά ένζυμα καθώς και την αύξηση του ρυθμού της νεογλυκογέννεσης με αποτέλεσμα την υπεργλυκαιμία.

Έχει διαπιστωθεί ότι άτομα με ανδροειδή παχυσαρκία δυσκολεύονται να αποδομήσουν την ινσου΄νινη στο συκώτι με αποτέλεσμα ινσουλινοναντοχή υπερινσουλιναιμία και υπεργλυκαιμία.Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα ανάπτυξης υπέρτασης αλλα και αρτηριοσκλύρηνσης κάτι που προς το παρόν βρίσκεται υπό έρευνα.

Τέλος,εικάζεται η ανάπτυξη διαβήτη τύπου 2 ειδικά αν υπάρχει και οικογενιακό ιστορικό .Η ανδρικου τύπου κατανομή του λίπους συνδέεται με αυξημένη τιμή κακής χοληστερόλης και με τιμές αρτηριακής πίεσης.

DIY Herb Infused Olive Oil with Essential Oils via @waitingonmartha

Posted on Φεβρουάριος 05, 2018
by Artemis

Η Τσικνοπέμπτη,αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημενα εθιμα των ελληνων και είναι συνδιασμενη με αφθονο φαι κυριως κρεας και αρκετη κατναλωση αλκοολ.Παρακατω είναι καποιες συμβουλες για οσους θελουν να χαρουν τη μερα εκεινη αλλα και να είναι σταθεροι στα κιλα τους.

·       Ξεκινηστε την μερα σας με ένα πλουσιο και υγιεινο πρωινο.Μην το παραλειψετε για να γλιτωσετε θερμιδες,διοτι ετσι θα καταναλωσετε παραπανω ποσοτητα στα υπολοιπα γευματα της ημερας.Καλες ιδεες είναι γαλα με δημητριακα,τοστ,2 3 φρυγανιες με λιγο μελι.

·       Πιειτε αρκετο νερο ώστε να ξεγελασετε το αισθημα της πεινας και να πετυχουμε ετσι πιο γρηγορα κορεσμο.

·       Από κρεατα επιλεξτε τα λιγοτερα θερμιδογονα και λιπαρα όπως είναι παιδακια κοτοπουλου και όχι αρνιου,μπριζολες,η λουκανικα από κοτοπουλο.Αποφυγετε κοκορετσι ή αρνι.Ακομη προτιμηστε ψητα και όχι ψημενα στα καρβουνα.Τελος από οποιοδηποτε κρεας να αφαιρειτε το ορατο λιπος.

·       Οσον αφορα τα συνοδευτικα,περιοριστειτε σην μια φετα ψωμι,αποφυγετε τις θερμιδογονες σαλσες πχ μαγιονεζα.Προτιμηστε ψητα και όχι τηγανιτα ορεκτικα.Γεμιστε το μισο σας πιατο με σαλατα και ξεκινηστε από αυτην.Το ένα τεταρτο με κρεας,και το άλλο ένα τεταρτο με συνοδευτικο.

 Αλκοόλ:Μπορειτε να συνοδεψτε το γευμα σας με ένα ποτηρι μπυρα ή με ένα ποτηρι κρασι.

 

Roasted Rack of Lamb with Basil Goat Cheese Sauce | halfbakedharvest.com @hbharvest