Posted on Δεκέμβριος 08, 2016
by Artemis

Τα καρδιαγγειακά νοσήματα καλύπτουν ένα φάσμα απο διαταραχές που επιβαρύνουν τις αρτηρίες,τα άλλα αιμοφόρα αγγεία ή την καρδιά και οδηγούν στη στένωση ή στον αποκλεισμό των αρτηριών.Η αλλαγή του τρόπου ζωής,ο περιορισμός των κορεσμένων λιπαρών και η αύξηση των μονοακόρεστων και των ω3 λιπαρών οξέων καθώς και η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών μπορούν να κάνουν τη μεγάλη διαφορά στην υγεία και την ευεξία.Επίσης είναι πολύ σημαντικό να κόψετε το κάπνισμα ,να περιορίσετε το αλκοόλ  και να προσθέσετε τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή σας.Παρακάτω αναφέρονται οι πιο συχνές καρδιολογικές διαταραχές και τι πρέπει να κάνετε για να τις αντιμετωπίσετε.

 

Υπερλιπιδαιμία:Μειώστε τα κορεσμένα λιπαρά(τηγανητά,γλυκά,έτοιμα snack),αυξήστε τα  μονοακόρεστα λιπαρά(λιπαρά ψάρια,ξηροί καρποί,έλαια) και τα ω3 λιπαρά οξέα(λιπαρά ψάρια).Αν τα τριγλυκερίδια είναι ψηλά μειώστε το αλκόολ

Υπέρταση:Μειώστε το αλάτι και το αλκοόλ.Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών και γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά

Νόσος της στεφανιάιας.Εντάξτε στο διαιτολόγιο σας σπόρους ολικής άλεσης για μαγνήσιο και φρούτα και λαχανικά για κάλιο.Αθληθείτε και περιορείστε το αλκοόλ

Στηθάγχη.Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας μετά απο οδηγίες γιατρού.Μειώστε τα κορεσμένα λιπαρά.

Kαρδιακή προσβολή.Mειώστε τα κορεσμένα λιπαρά ,τα τρανς λιπαρά(τηγανητά,τυροπιτοειδή,μαργαρίνη,μπισκότα,γλυκά) και τη χοληστερόλη(λιπαρά κρέατα,μαργαρίνες κράκερς μπισκότα τσιπς,εντόσθια)

Καρδιακή ανεπάρκεια:Μειώστε την πρόσληψη νατρίου .Άν το βάρος σας είναι χαμηλότερο απο το φυσιολογικό αυξήστε την κατανάλωση πρωτεινών.Ασκηθείτε με ιατρική παρακολούθηση.

 

String Art Rhythm Heart Beat Sign Wall Art Interior от OneRoots:

Posted on Νοέμβριος 14, 2016
by Artemis

Γενικοί επιβαρυντικοί παράγοντες:Άν έχετε οποιονδήποτε από τους παρακάτω παράγοντες ,θα πρέπει να μετρήσετε το επίπεδο της γλυκόζης.

Άν κάποιος από την οικογένεια σας πάσχει απο διαβήτη τύπου 2,θα πρέπει να ασκήστε τακτικά και να προσέχετε ώστε να έχετε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο.

Τα υπέρβαρα άτομα συχνά πάσχουν από αντίσταση στην ινσουλίνη που συνδιάζεται με διαβήτη τύπου 2 ,επειδή τα συσσωρευμένα κύτταρα λίπους παρεμβαίνουν στη δράση της ινσουλίνης

Αν διαγνώστηκε διαβήτης στην κύηση.

Άν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση

Άν έχετε υψηλά επίπεδα χοληστερόλης ΗDL λιγότερο απο 1,00mmol/l(άνδρες) ή 1,4 mmol/l γυναίκες και επίπεδο τριγλυκεριδίων που ξεπερνά τα 2,0 mmol/l.Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι ενδεικτικό μεταβολικού συνδρόμου και ο κίνδυνος για καρδιαγγειακά νοσήματα να είναι υψηλός.

Άν είχατε οριακά υψηλά επίπεδα γλυκόζης στη εξέταση

Άτομα άνω των 65 ετών .Μετά τα 45 θα πρέπει να γίνεται κάθε 3 χρόνια εξέταση ακόμα και αν τα αποτελέσματα είναι φυσιολογικά.

Παιδιά που έχουν πάνω από 2 επιβαρυντικούς παράγοντες ή έχουν δείκτη μάζας σώματος πάνω από το 85ο εκατοστημόριο που αντιστοιχεί στο φύλο και στην ηλικία τους

Γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες  

Γυναίκες που έχουν γεννήσει παιδί πάνω απο 4 κιλά ή έχουν ιστορικό αποβολών ή θνισιγενών βρεφών

 

Άν ανήκετε σε κάποια από τις παραπάνω ομάδες κινδύνου θα πρέπει να μετρήσετε τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα με τις κατάλληλες εξετάσεις.

 

easy menus and recipes for diabetes diet:

Posted on Νοέμβριος 04, 2016
by Artemis

Οι τροφές αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές λόγω της υψηλής διατροφικής τους αξίας και του προληπτικού ρόλου που μπορόυν να έχουν ενάντια σε διάφορες παθήσεις.

⦁ Μούρα:Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες καθώς και σε βιταμίνες B,C.Περιέχουν επίσης φλαβονοειδή που βοηθούν στην κυκόφορία και συμβάλουν στην άμυνα του οργανισμού

⦁ Μπρόκολο:Περιέχει βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία ιδιαίτερα βιταμίνη C και φολικό οξύ που προστατεύει από τα καριδαγγειακά νοσήματα και τον καρκίνο

⦁ Λιναρόσποροι:είναι πλούσιοι σε ω3 λιπαρά οξέα που είναι ιδιαίτερα ευεργετικά στην αντιμετώπιση της υπέρτασης και της χοληστερίνης

⦁ Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών.Πλούσιο σε ασβέστιο που είναι ζωτικής σημασίας για τη υγεία των οστών

⦁ Ξηροί καρποί .Γεμάτοι σελήνιο και βιταμίνη E ,συμβάλουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης

⦁ Ψάρια πλούσια σε λιπαρά.Ο τόνος ο σολομός το σκουμπρί η σαρδέλα είναι λιπαρά ψάρια που συμβάλουν στον έλεγχο του επιπέδου της χοληστερόλης

⦁ Ελαιόλαδο.Αποτελέι εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων λιπαρών

⦁ Πορτοκάλι.Πλούσιο σε βιταμίνη C και συμβάλει στην πρόληψη της βλάβης που επιφέρουν οι ελέυθερες ρίζες στα κύτταρα και τους ιστούς

⦁ Πιπεριές:Αποτελούν μια βασική πηγή β καροτένιου και βιταμίνης C 2 ισχυρών αντιοξειδωτικών

⦁ Όσπρια Aποτελούν σημαντική πηγή διαλυτών ινών που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο,φολικό οξύ και κάλιο

⦁ Νιφάδες βρώμης .Η βρώμη αποτελέι σημαντική πηγή διαλυτών ινών μαγνησίου και ψευδαργύρου

⦁ Κινόα.Δεν περιέχει γλουτένη και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες και πρωτείνες

⦁ Κόκκινα σταφύλια:Περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες

⦁ Σπανάκι:Περιέχει φυλλικό οξύ λουτείνη και βιταμίνη E.Έχει επίσης αντιοξειδωτικές ιδιότητες

⦁ Ντομάτες :Είναι πλούσιες στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο.Η απορρόφηση του βελτιώνεται όταν μαγειρεύονται με λάδι .

//2 Ingredient Organic Dark Chocolate Trail Mix Energy Bites, Rich With Antioxidants! #food: