Posted on Δεκεμβρίου 04, 2020
by Artemis

Η διατροφή, μπορεί να επηρεάσει τη γονιμότητα ,όχι όμως να αναστρέψει μια ήδη προδιαγεγραμμένη πορεία.

Στη γονιμότητα, συμβάλλουν θετικά τα παρακάτω:

1)Φυσιολογικό βάρος, με bmi από 18-25

2)Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών

3)Μετρίαση αλκοόλ και καφέ

4)Κατανάλωση βιταμίνης c και φυλλικού οξέος

5)Πρόσληψη ω3 και ω6 λιπαρών οξέων

6)Αποφυγή γλυκών και τηγανητών τροφών

7)Κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης.

 

Posted on Οκτωβρίου 30, 2020
by Artemis

H βουλιμια,ανηκει στης διατροφικες διαταραχες και στατιστικα τα περιστατικα είναι περισσοτερα από ότι την νευρογενη ανορεξια.

Ως βουλιμικο επεισοδιο χαρακτηριζεται η ανεξελεγκτη επιθυμια για καταναλωση υπρβολικης ποσοτητας οποιασηποτε τροφης σε μεγαλη συχνοτητα(πχ 1 φορα την εβδομαδα)

Τα αιτια είναι ψυχογενη.Τα βουλιμικα ατομα συνηθως έχουν χαμηλη αυτοπεποιθηση και λανθασμενη εικονα για το σωμα τους.(Συνηθως νομιζουν ότι είναι υπερβαρα)

Συμπτώματα:Πρόκληση εμετού ,χρήση καθαρτικών,υποθερμιδικές δίαιτες,υπερβολική γυμναστική,τύψεις μετά το βουλιμικό επεισόδιο.

Θεραπεία:Αν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου στα παραπάνω μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια από επαγγελματία ψυχολόγο και διαιτολόγο.

Posted on Ιουνίου 04, 2020
by Artemis

Οι παρακάτω τροφές συστήνεται να συμπεριλαμβάνονται στο διαιτολόγιο της εγκυμονούσας.

1. Προιόντα ολικής άλεσης

2. Αυγά

3. Όσπρια

4. Γλυκοπατάτες

5. Καρύδια

6. Γιαούρτι

7. Αβοκάντο

pregnant woman, boy, pregnancy, baby, mother, human body part ...