Posted on Φεβρουάριος 11, 2018
by Artemis

Τα ελεύθερα λιπαρά οξέα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διάσπαση του ενδοκοιλιακού λίπους.Καταρχάς,προάγουν την ινσουλινοαντοχή των διάφορων ιστών του οργανισμού.Μετα την ινσουλινοαντοχή ακολουθί η υπερινσουλιναιμία η οποία προάγει την εναπόθεση αθηρωματικής πλάκας στα αγγεία.Επίσης,τα ελευθερα λιπαρά οξέα,μέσω της κυκλοφορίας τους στο αίμα από την πυλαία φλέβα αυξάνουν την χοληστερίνη και τα ηπατικά ένζυμα καθώς και την αύξηση του ρυθμού της νεογλυκογέννεσης με αποτέλεσμα την υπεργλυκαιμία.

Έχει διαπιστωθεί ότι άτομα με ανδροειδή παχυσαρκία δυσκολεύονται να αποδομήσουν την ινσου΄νινη στο συκώτι με αποτέλεσμα ινσουλινοναντοχή υπερινσουλιναιμία και υπεργλυκαιμία.Έτσι αυξάνεται η πιθανότητα ανάπτυξης υπέρτασης αλλα και αρτηριοσκλύρηνσης κάτι που προς το παρόν βρίσκεται υπό έρευνα.

Τέλος,εικάζεται η ανάπτυξη διαβήτη τύπου 2 ειδικά αν υπάρχει και οικογενιακό ιστορικό .Η ανδρικου τύπου κατανομή του λίπους συνδέεται με αυξημένη τιμή κακής χοληστερόλης και με τιμές αρτηριακής πίεσης.

DIY Herb Infused Olive Oil with Essential Oils via @waitingonmartha

Posted on Φεβρουάριος 05, 2018
by Artemis

Η Τσικνοπέμπτη,αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημενα εθιμα των ελληνων και είναι συνδιασμενη με αφθονο φαι κυριως κρεας και αρκετη κατναλωση αλκοολ.Παρακατω είναι καποιες συμβουλες για οσους θελουν να χαρουν τη μερα εκεινη αλλα και να είναι σταθεροι στα κιλα τους.

·       Ξεκινηστε την μερα σας με ένα πλουσιο και υγιεινο πρωινο.Μην το παραλειψετε για να γλιτωσετε θερμιδες,διοτι ετσι θα καταναλωσετε παραπανω ποσοτητα στα υπολοιπα γευματα της ημερας.Καλες ιδεες είναι γαλα με δημητριακα,τοστ,2 3 φρυγανιες με λιγο μελι.

·       Πιειτε αρκετο νερο ώστε να ξεγελασετε το αισθημα της πεινας και να πετυχουμε ετσι πιο γρηγορα κορεσμο.

·       Από κρεατα επιλεξτε τα λιγοτερα θερμιδογονα και λιπαρα όπως είναι παιδακια κοτοπουλου και όχι αρνιου,μπριζολες,η λουκανικα από κοτοπουλο.Αποφυγετε κοκορετσι ή αρνι.Ακομη προτιμηστε ψητα και όχι ψημενα στα καρβουνα.Τελος από οποιοδηποτε κρεας να αφαιρειτε το ορατο λιπος.

·       Οσον αφορα τα συνοδευτικα,περιοριστειτε σην μια φετα ψωμι,αποφυγετε τις θερμιδογονες σαλσες πχ μαγιονεζα.Προτιμηστε ψητα και όχι τηγανιτα ορεκτικα.Γεμιστε το μισο σας πιατο με σαλατα και ξεκινηστε από αυτην.Το ένα τεταρτο με κρεας,και το άλλο ένα τεταρτο με συνοδευτικο.

 Αλκοόλ:Μπορειτε να συνοδεψτε το γευμα σας με ένα ποτηρι μπυρα ή με ένα ποτηρι κρασι.

 

Roasted Rack of Lamb with Basil Goat Cheese Sauce | halfbakedharvest.com @hbharvest

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted on Δεκέμβριος 16, 2017
by Artemis

H σωστη διατροφη προλαμβανει πολλες ασθενεις.Συγγεκριμενα οσον αφορα τις καρδιαγγειακες παθησεις και την προληψη τους, διαδραματιζει σημαντικο ρολο η μετριασμενη καταναλωση αλκοολ,αλατιου,η συχνη καταναώση φρουτων και λαχανικων και η χαμηλη προσληψη κορεσμνου λιπους.Η αντιμετωπιση των καρδιαγγαειακων ασθενειων είναι πολυπλοκη διοτι πρεπει να εξεταστει αν συνυπαρχει και άλλη ασθενεια ταυτοχρονα.Χαρακτηριστικες είναι η υπαρξη υπερτασης και αθηρωματωσης.
Συνήθως οι ασθενεις που πασχουν από καρδιακη ανεπρκεια είναι καχεκτικοι διοτι εχουν δυσπεψια ,ενοχληματα αλλα και ανορεξια.Τοτε χρειαζετε συγγεκριμενη διατροφη για την πληρη σιτιση τους.Σε περιπτωση που ο ασθενης είναι παχυσαρκος απαιτειται μειωση του σωματικου λιπους.Ακομη,στην περιπτωση της καρδιακης ανεπαρκειας είναι απαραιτητη η μειωση της προσληψης νατριου.Καλο είναι η ημερησια προσληψη του αλατιου να μην υπερβαινει τα 6 g τη μερα.Επισης είναι σημαντικο η καταναλωση υγρων να μην υπερβαινει το 1,5 L τη μερα.Τελος συστηνεται η μειωμενη καταναώση αλκοολ,για τους αντρες 30 g ημερησιως και για τις γυναικες 20 διοτι το αλκοολ δρα κατασταλτικα ως προς το μυοκαρδιο.Στους πασχοντες από αλκοολικη αιτολογια καρδιοπαθεια απαγορευετε εντελως το αλκοολ.

 

Pine cone cheese ball #splendidholiday