Posted on Οκτώβριος 04, 2017
by Artemis

 1 ποτήρι γάλα με 1/2 φλυτζάνι δημητριακά

Ένα φρούτο με ένα γιαούρτι

Ένα γιαούρτι με 1/2 φλυτζάνι δημητριακά

Ένα τοστ ή σάντουιτς ή αραβική πίτα με τυρί με χαμηλά λιπαρά,γαλοπούλα και λαχανικά

1-2 μπάρες δημητριακών

Κράκερ ολικής άλεσης με τυρί κρέμα

Ένα φρούτο

How to maximize your workout every day.

Posted on Σεπτέμβριος 20, 2017
by Artemis

1)Φρέσκα φρούτα

2)Αποξηραμένα φρούτα

3)Γιαούρτι στραγγιστο με λίγο μέλι

4)Ξηροί καρποί

5)Μπάρες δημητριακών

6)Κριτσίνια

7)Τοστ

8)Κουλούρι με σουσάμι

9)Φρέσκος χυμός

 10)Αραβική πίτα

 

creative food art idea

Posted on Αύγουστος 29, 2017
by Artemis

Μετά από τις διακοπές και την καλοκαιρινή χαλάρωση,όλοι θέλουμε να επανέλθουμε στους καθημερινούς μας ρυθμούς και στα φυσιολογικά μας κιλά.Παρακάτω ακολουθούν μερικά απλά διατροφικά tips που μπορούμε να εντάξουμε στην καθημερινή μας ζωή χωρίς να κάνουμε στερητικές δίαιτες.

 

 

  • Ξεκινάμε την μέρα μας με ένα καλο΄πρωινό.Καλές και διαιτητικές επιλογές είναι ένα μπωλ με δημητριακά ολικής,κουλούρι σουσαμένιο,γάλα,γιαούρτι,βρώμη,τοστ με τυρί σε χαμηλά λιπαρά,2 3 φρυγανιές με λίγο μέλι.
  • Συνοδεύουμε τα κύρια μας γεύματα με σαλάτα με φρέσκα λαχανικά εποχής με λίγο λάδι,κατά προτίμηση ελαιόλαδο.
  • Επιλέγουμε για ενδιάμεσα σνακ φρούτα,και συνδιάζουμε με πρωτείνη πχ με λίγο γιαούρτι ή με μια χούφτα ξηρούς καρπούς.
  • Ετοιμάστε μόνοι σας ένα ελαφρύ βραδινό πχ μία σαλάτα ή ένα γιαούρτι με φρούτα.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά.
  • Γυμναστείτε!!

paul fuentes