Posted on Σεπτέμβριος 12, 2018
by Artemis

1)Smoothies.Tα smoothies είναι ιδανικη επιλογη διοτι είναι χορταστικα ειδικα αν περιεχουν γιαουρτι η γαλα.Οταν όμως περιεχουν σιροπι ,ετοιμους χυμους,μερεντα,πραλίνα τότε όχι μονο δεν είναι υγιεινα αλλα αποτελουν θερμιδικη βομβα.

2)Μπάρες δημητριακών.Πολλές φορές περιέχουν σοκολάτα ή φυστικοβούτυρο που είναι ψηλα σε θερμίδες.Ακόμη πρέπει να προσέχουμε την ετικέτα καθώς και τα σάκχαρα που περιέχονται και τιν περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

3)Ενεργειακά ποτά.Ψηλά σε θερμίδες και σε απλούς υδατάνθρακες

4)Σαλάτες.Πολλές φορές οι έτοιμες σαλάτες εμπλουτίζονται με σάλτσα,μαγιονέζα,πολλούς ξηρούς καρπόύς ,αλλαντικά ή τυριά με χαμηλά λιπαρά.Είναι πολύ έυκολο από υγιεινή επιλογή να καταλήξει να μας φορτώσει επιπλέον θερμίδες και λιπαρά.

5)Προιόντα light.Σε προιόντα με  ένδειξη «0%» ή «fat free» θα πρέπει να ελέγχουμε τη σύσταση σε σάκχαρα και αλάτι .

Photo #health & fitness #fitness motivation #fitness and health #fitness #stayfit #staystrong #exercise #workout Want more fitness inspiration? https://ift.tt/2FiPDkh

Posted on Ιούλιος 22, 2018
by Artemis

Για να μην παρετε πισω οσο βαρος εχετε χασει την περιοδο των διακοπων,οργανωθείτε από νωρίς ώστε να διατηρήσετε το βάρος σας!

 

·         Σνακ για παραλία:φρέσκα ή ξερά φρούτα,κριτσινια ολικής άλεσης,ξηροί καρποί.

·         2 φρούτα και 2 σαλάτες καθημερινά.

·         Καταναλώστε καλύτερα κρασί ή μπύρα και όχι cocteils.

·         Προτιμήστε παγωτο΄με γεύση βανίλια και όχι σοκολάτα.

·         Πιείτε πολύ νερό για σωστή ενυδάτωση.

·         Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλο χορταστικο και υγιεινο πρωινο.

·         Kολυμπήστε!Ανάλογα με το ειδος της κολυμβηση μπορειτε να καψετε από 60 εως 150 θερμιδες στα 10 λεπτα.

·         Στην ταβερνα ξεκιναμε παντα από την σαλατα.

 

Snack at the beach

Posted on Οκτώβριος 09, 2017
by Artemis

 

 

·       Μην ξεκινήσετε στερητικές δίαιτες!

·       Ενημερωθείτε για το ποια προιόντα πρέπει να αποφύγετε και ποια να εντάξετε στη διατροφή σας

·       Καταναλώστε καθημερινά φρούτα και λαχανικά

·       Καταναλώστε τρόφιμα ολικής άλεσης

·       Συνοδέψτε τα κυρίως γεύματα με σαλάτες με λαχανικά εποχής

·       Πιείτε πολύ νερό

·       ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ!!!

 

ΥΓ:Ενημερωθείτε για τα προγράμματα personal training για επαναφορά μεττά τη γέννα στο 6976671746 ή μέσω της πλατφόρμας επικοινωνίας της σελίδας .

 

Image may contain: one or more people and people sitting