Posted on Νοέμβριος 01, 2018
by Artemis

Αν είστε λάτρης των γλυκών φροντίστε να καταναλώσετε το γλυκό σας στη θέση του δεκατιανού ή του απογευματινού ,όχι αμέσως μετά τα κυρίως γεύματα.

Προτιμήστε αυτά που είναι φτιαγμένα από φυσικά συστατικά (πχ φρούτα ,σορμπέ σπιτικά κλπ)

Posted on Νοέμβριος 01, 2018
by Artemis

Η διαδικασία του αδυνατίσματος ή η διατροφή της συντήρησης του βάρους μας προϋποθέτει την τήρηση κάποιων διατροφικών συμβουλών έτσι ώστε να μείνετε στα επιθυμητά κιλά ή να αποκτήσετε το επιθυμητό σας βάρος!

Παρακάτω ακολουθούν κάποιες διαιτητικές συμβουλές που θα σας χρησιμέυσουν στην δημιουργία ενός ισορροπημένου διαιτολογικού πλάνου.

·       Προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης

·       Τουλάχιστον 4 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά

·       Προτιμάτε βραστά ή ψητά και όχι τηγανητά φαγητά

·       Μια στο τόσο απολάυστε τα αγαπημένα σας γεύματα σε μικρές ποσότητες

·       Μειώστε την ζάχαρη στα ροφήματά σας

·       Μειώστε την ποσότητα του ελαιολάδου στις σαλάτες

·       Μειώστε το αλκοόλ

Posted on Οκτώβριος 03, 2018
by Artemis

1.     Υγρές θερμίδες(καφές με ζάχαρη,αναψυκτικά,ροφήματα με σαντίγή,αλκοόλ)

2.     Υπερβολική κατανάλωση και λάθος ποιότητα φαγητού μετά το γυμναστήριο

3.     Παράλειψη γευμάτων

4.     Γυμνάζεστε με λάθος τρόπο.

5.     Κατανάλωση ζάχαρης το βράδυ(πχ δημητριακά)

 

TRENDLAND- 31-days-of-creativity-01