Posted on Ιανουάριος 07, 2020
by Artemis

 


Εαν βρίσκεστε σε κάποιο πρόγραμμα διατροφής η θέλετε να συντηρήσετε το υπάρχον βάρος σας,καλό είναι να μετριάσετε τις παρακάτω τροφές.

1)Χυμοί εμπορίου.Συνήθως περιέχουν σημαντική ποσότητα ζάχαρης.
2)Κίτρινα τυριά.Περιέχουν σημαντική ποσότητα θερμίδων και λιπαρών,
3)Δημητριακά με ζάχαρη.Προτιμήστε δημητριακά ολικής ή βρώμη.
4)Ξηροί καρποί.Προτιμήστε άψητους ανάλατους σε μικρή ποσότητα
5)Φρούτα κομπόστα.Περιέχουν σημαντική ποσότητα ζάχαρης
6)Παραπάνω ποσότητα ελαιολάδου.Καταναλώστε μέτριες ποσότητες σε σαλάτες και μαγειρευτά.

Αποτέλεσμα εικόνας για junk food"

 

Posted on Μάιος 29, 2019
by Artemis

Η άσκηση σε οποιαδήποτε μορφή, είναι απαραίτητη διότι:

·       Aυξάνεται η μυϊκή μάζα.

·       Καταναλώνεται παραπάνω ενέργεια

·       Πετυχαίνουμε σύσφιξη

·       Δεν αισθανόμαστε κόπωση

 

 

 

 

Posted on Δεκέμβριος 18, 2018
by Artemis

Για να μην χαλάσετε την διατροφή σας και δείτε την ζυγαριά να ανεβαίνει, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές έτσι ώστε να φάτε τους γιορτινούς πειρασμούς.

·        Εάν είστε καλεσμένη το βράδυ, μην παραλείπετε την υπόλοιπη μέρα τα γεύματα σας.. Καταναλώστε ένα πλούσιο πρωινό, ένα ελαφρύ μεσημεριανό και ένα ελαφρύ σνακ  πριν την αναχώρηση από το σπίτι.

·        Αποφύγετε τα τηγανητά και φαγητά με πολύ  βούτυρο και κρέμα γάλακτος, τα γλυκά με πολλά λιπαρά και) και προτίμησε ένα μελομακάρονο Όσον αφορά τα γλυκά στο σπίτι (κουραμπιέδες θερμίδες Προτιμήστε μελομακάρονα αντί για πάστες. Περιοριστείτε μέχρι  ένα γλυκό την ημέρα.

·        Αποφύγετε να συνοδέψετε  αλκοόλ με ξηρούς καρπούς ή τσιπς.

Αποτέλεσμα εικόνας για christmas foodart