Posted on Οκτώβριος 31, 2016
by Artemis

Τα ανθυγειινά γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε νόστιμα και ταυτόχρονα με χαμηλές θερμίδες.Μπορείτε με μερικά απλά tips να μειώσετε την περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε θερμίδες.

⦁ Eπιλέξτε τα άπαχα μέρη του κρέατος για κατανάλωση πχ. στήθος αντί για μπούτι κοτόπουλου και αφαιρέστε το λίπος

⦁ Μαγειρική στη σχάρα,στο φούρνο στον ατμό ,στην κατσαρόλα και όχι στο τηγάνι

⦁ Σαν συνοδευτικό προτιμήστε σαλάτα,βραστά ή ψητά λαχανικά ,πατάτες βραστές

⦁ Βραστή γαλοπούλα αντι για ζαμπόν η μπέικον

⦁ Κοτόπιτα με χωριάτικο φύλλο αντί για σφολιάτα 

⦁ Στη μαγειρική προσθέστε νερό κρασί ή λεμόνι αν θέλετε τα υλικά να είναι πιο ζουμερά

⦁ Χτησιμοποιήστε μια σχάρα όταν ψήνετε στο φούρνο έτσι ώστε να μπορεί να στάζει το λίπος 

⦁ Χρησιμοποιήστε αντικολλητικά τηγάνια

 

#Spaghetti alla #puttanesca   Ingredients: spaghetti, tomatoes, black olives, capers, anchory fillets, garlic, red hot chili, olive oil #creativityfood  #ilcantieredelgusto #foodart #foodartist #foodproduct #recipe:

 

Posted on Οκτώβριος 25, 2016
by Artemis

 

Τις περισσότερες φορές ,εμπόδιο στην απώλεια κιλών και στο αδυνάτισμα είναι διάφορες κακές συνήθειες που έχετε στην καθημερινή ζωή Αν καταφέρετε να τις αντιμετωπίσετε τότε θα μπορείτε να ελέγξετε το βάρος σας και να χάσετε βάρος πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

1)Φάτε μόνο αυτό που χρειάζεστε .Το μυστικό είναι να υπολογίσετε σύμφωνα με το ισοζύγιο ενέργειας τις θερμίδες που χρειάζεστε κάθε μέρα .Όσο πιο δραστήριοι είστε τόσο πιο πολλές θερμίδες δικαιούστε.

2)Κόψτε τα λίπη Το λίπος έχει διπλάσιες σχεδόν θερμίδες σε σχέση με τις πρωτεΐνες ή τους υδατάνθρακες .Ακόμα και το ελαιόλαδο έχει περίπου 100 θερμίδες ανά  κουταλιά της σούπας.

3)Περιορίστε τα ανθυγιεινά σνακ. Όταν νιώθετε πεινασμένοι ενδιάμεσα στα κύρια γεύματα προτιμήστε κάτι υγιεινό πχ φρούτα λαχανικά .Άν τσιμπολογάτε απλά από συνήθεια προσπαθήστε να εντοπίστε τις αιτίες και να βρείτε άλλες εναλλακτικές ώστε να αντιμετωπίσετε αυτήν την έντονη επιθυμία για φαγητό.

4)Επικεντρωθείτε στις τροφές εκείνες που παρέχουν θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό αντί να επιλέξτε κενές θερμίδες. Άν φάτε απλώς 2 μερίδες λαχανικών με ένα γεύμα ,θα μπορέσετε να χορτάσετε και να περιορίσετε την επιθυμία σας για λιγότερο υγιεινές τροφές

5)Νικήστε την παγίδα της κόπωσης. Η καθημερινή κούραση μπορεί να είναι η αιτία που πολλοί άνθρωποι νιώθουν τη ανάγκη να καταναλώσουν τροφές που προσφέρουν μια ένεση ενέργειας όπως η σοκολάτα. Μία ισορροπημένη δίαιτα μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας ψηλά.

 

6)Ζητήστε βοήθεια απο ειδικό διαιτολόγο διατροφολόγο .Σε περίπτωση που σας δυσκολεύει ιδιαίτερα να αλλάξετε τις συνήθειες σας ,μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό ψυχολόγο, ο οποίος θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα βαθύτερα αίτια  που σας κάνουν να μην ελέγχετε το βάρος σας και να τα αντιμετωπίσετε .Συχνά, μια τέτοια βοήθεια είναι σωτήρια! 

 

Posted on Οκτώβριος 04, 2016
by Artemis

 

 1Φροντίστε έτσι ώστε κάθε γεύμα να περιέχει πρωτεΐνες. Οι πρωτεΐνες βοηθάν στο αίσθημα κορεσμού. Πηγές πρωτεϊνών: γαλακτοκομικά, άπαχο κρέας κτλ

2) Ενυδατώστε τον οργανισμό σας. Μην παραλείπετε ένα ποτήρι νερό ενδιάμεσα από τα γεύματα.

3) Συνοδέψτε το μεσημεριανό και το βραδινό με μία σαλάτα με λαχανικά.

4) Μειώστε το ελαιόλαδο. Προσθέστε μέχρι μια κουταλιά της σούπας σε σαλάτες και γεύματα.

5) Μην υπερβαίνετε τα 3 αλκοολούχα ποτά την εβδομάδα.

6) Ως ενδιάμεσα snack επιλέξτε φρούτα ή φυσικούς χυμούς φρούτων και όχι εμπορίου ή αναψυκτικά

7) Περιορίστε τα αναψυκτικά τύπου κόλα όσο το δυνατόν περισσότερο

8) Αποφύγετε έτοιμα snak όπως chips

9) Mειώστε τους καφέδες με γάλα

10) Βάλτε στέβια αντί για ζάχαρη

11) Ελαφρύ βραδινό: σαλάτες, τοστ, αυγό βραστό.