Posted on Νοέμβριος 10, 2016
by Artemis

Ίσως δεν έχει νόημα να ακολουθέιτε μια στερητική διατροφή και να αποφεύγετε εντελώς τις ανθυγιεινές τροφές.Όταν η στέρηση γίνεται μεγάλη ,είναι ενδεχόμενο να καταφύγετε σε ακρότητες.Όταν ψωνίζετε,φροντίστε να συμπεριλάβετε και κάποια λιχουδία όπως:

⦁ Γρανίτα

⦁ Ξηρούς καρπούς

⦁ Γκοφρέτες 

⦁ Μπάρες δημητριακών

⦁ Τσιπς τορτίγιας

⦁ Απλό ποπ κόρν

⦁ Πρέντζελ

⦁ Παγωμένο γιαούρτι

 

go nuts for donuts.:

Posted on Νοέμβριος 10, 2016
by Artemis

Ίσως δεν έχει νόημα να ακολουθέιτε μια στερητική διατροφή και να αποφεύγετε εντελώς τις ανθυγιεινές τροφές.Όταν η στέρηση γίνεται μεγάλη ,είναι ενδεχόμενο να καταφύγετε σε ακρότητες.Όταν ψωνίζετε,φροντίστε να συμπεριλάβετε και κάποια λιχουδία όπως:

⦁ Γρανίτα

⦁ Ξηρούς καρπούς

⦁ Γκοφρέτες 

⦁ Μπάρες δημητριακών

⦁ Τσιπς τορτίγιας

⦁ Απλό ποπ κόρν

⦁ Πρέντζελ

⦁ Παγωμένο γιαούρτι

 

go nuts for donuts.:

Posted on Οκτώβριος 31, 2016
by Artemis

Τα ανθυγειινά γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε νόστιμα και ταυτόχρονα με χαμηλές θερμίδες.Μπορείτε με μερικά απλά tips να μειώσετε την περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε θερμίδες.

⦁ Eπιλέξτε τα άπαχα μέρη του κρέατος για κατανάλωση πχ. στήθος αντί για μπούτι κοτόπουλου και αφαιρέστε το λίπος

⦁ Μαγειρική στη σχάρα,στο φούρνο στον ατμό ,στην κατσαρόλα και όχι στο τηγάνι

⦁ Σαν συνοδευτικό προτιμήστε σαλάτα,βραστά ή ψητά λαχανικά ,πατάτες βραστές

⦁ Βραστή γαλοπούλα αντι για ζαμπόν η μπέικον

⦁ Κοτόπιτα με χωριάτικο φύλλο αντί για σφολιάτα 

⦁ Στη μαγειρική προσθέστε νερό κρασί ή λεμόνι αν θέλετε τα υλικά να είναι πιο ζουμερά

⦁ Χτησιμοποιήστε μια σχάρα όταν ψήνετε στο φούρνο έτσι ώστε να μπορεί να στάζει το λίπος 

⦁ Χρησιμοποιήστε αντικολλητικά τηγάνια

 

#Spaghetti alla #puttanesca   Ingredients: spaghetti, tomatoes, black olives, capers, anchory fillets, garlic, red hot chili, olive oil #creativityfood  #ilcantieredelgusto #foodart #foodartist #foodproduct #recipe: