Posted on Νοέμβριος 10, 2016
by Artemis

Ίσως δεν έχει νόημα να ακολουθέιτε μια στερητική διατροφή και να αποφεύγετε εντελώς τις ανθυγιεινές τροφές.Όταν η στέρηση γίνεται μεγάλη ,είναι ενδεχόμενο να καταφύγετε σε ακρότητες.Όταν ψωνίζετε,φροντίστε να συμπεριλάβετε και κάποια λιχουδία όπως:

⦁ Γρανίτα

⦁ Ξηρούς καρπούς

⦁ Γκοφρέτες 

⦁ Μπάρες δημητριακών

⦁ Τσιπς τορτίγιας

⦁ Απλό ποπ κόρν

⦁ Πρέντζελ

⦁ Παγωμένο γιαούρτι

 

go nuts for donuts.:

Posted on Οκτώβριος 31, 2016
by Artemis

Τα ανθυγειινά γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε νόστιμα και ταυτόχρονα με χαμηλές θερμίδες.Μπορείτε με μερικά απλά tips να μειώσετε την περιεκτικότητα σε λιπαρά και σε θερμίδες.

⦁ Eπιλέξτε τα άπαχα μέρη του κρέατος για κατανάλωση πχ. στήθος αντί για μπούτι κοτόπουλου και αφαιρέστε το λίπος

⦁ Μαγειρική στη σχάρα,στο φούρνο στον ατμό ,στην κατσαρόλα και όχι στο τηγάνι

⦁ Σαν συνοδευτικό προτιμήστε σαλάτα,βραστά ή ψητά λαχανικά ,πατάτες βραστές

⦁ Βραστή γαλοπούλα αντι για ζαμπόν η μπέικον

⦁ Κοτόπιτα με χωριάτικο φύλλο αντί για σφολιάτα 

⦁ Στη μαγειρική προσθέστε νερό κρασί ή λεμόνι αν θέλετε τα υλικά να είναι πιο ζουμερά

⦁ Χτησιμοποιήστε μια σχάρα όταν ψήνετε στο φούρνο έτσι ώστε να μπορεί να στάζει το λίπος 

⦁ Χρησιμοποιήστε αντικολλητικά τηγάνια

 

#Spaghetti alla #puttanesca   Ingredients: spaghetti, tomatoes, black olives, capers, anchory fillets, garlic, red hot chili, olive oil #creativityfood  #ilcantieredelgusto #foodart #foodartist #foodproduct #recipe:

 

Posted on Οκτώβριος 25, 2016
by Artemis

Τις περισσότερες φορές,εμπόδιο στην απώλεια κιλών και στο αδυνάτισμα είναι διάφορες κακές συνήθειες που έχετε στην καθημερινή ζωή.Αν καταφέρετε να τις αντιμετωπίσετε τότε θα μπορείτε να ελέξξετε το βάρος σας και να χάσετε βάρος πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.

1)Φάτε μόνο αυτό που χρειάζεστε.Το μυστικό είναι να υπολογίσετε σύμφωνα με το ισοζύγιο ενέργειας τις θερμίδες που χρειάζεστε κάθε μέρα.Όσο πιο δραστήριοι είστε τόσο πιο πολλές θερμίδες δικαιούστε.

2)Κόψτε τα λίπη.Το λίπος έχει διπλάσιες σχεδόν θερμίδες σε σχέση με τις πρωτείνες ή τους υδατάνθρακες .Ακόμαι και το ελαιόλαδο έχει περίπου 100 θερμίδες ανά  κουταλιά της σούπας.

3)Περιορίστε τα ανθυγιεινά σνακ.Όταν νιώθετε πεινασμένοι ενδιάμεσα στα κύρια γεύματα προτιμήστε κάτι υγιεινό πχ φρούτα,ή λαχανικά.Άν τσιμπολογάτε απλά απο συνήθεια προσπαθήστε να εντοπίστε τις αιτίες και να βρείτε άλλες εναλλακτικές ώστε να αντιμετωπίσετε αυτην την έντονη επιθυμία για φαγητό.

4)Επικεντρωθείτε στις τροφές εκείνες που παρέχουν θρεπτικά συστατικά στον οργανισμό αντί να επιλέξτε κενές θερμίδες.Άν φάτε απλώς 2 μερίδες λαχανικών με ένα γεύμα ,θα μπορέσετε να χορτάσετε και να περιορίσετε την επιθυμία σας για λιγότερο υγιεινές τροφές

5)Νικήστε την παγλιδα της κόπωσης.Η καθημερινή κούραση μπορεί να είναι η αιτία που πολλοί άνθρωποι νιώθουν τη ανάγκη να καταναλώσουν τροφές που προσφέρουν μια ένεση ενέργειας όπως η σοκολάτα.Μία ισορροπημένη δίαιτα μπορέι να σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας ψηλά.

6)Ζητήστε βοήθεια απο ειδικό.Σε περίπτωση που σας δυσκολεύει ιδιαιέτερα να αλλάξετε τις συνήθειες σας,μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό ψυχολόγο,ο οποίος θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα βαθύτερα αίτια  που σας κάνουν να μην ελέγχετε το βάρος σας και να τα αντιμετωπίσετε.Συχνά,μια τέτοια βοήθεια είναι σωτήρια!

 

I Photograph Delicious Still-Life Compositions Inspired By Sweets And Coffee | Bored Panda: