Posted on Δεκέμβριος 16, 2016
by Artemis

Οι Χριστουγεννιάτικες διακοπές, συνοδεύονται από ξενοιασιά και ξεκούραση και έχουν συνδυαστεί με υπερκατανάλωση φαγητού και γλυκών .Παρολ’αυτά πολλοί είναι εκείνοι που αγωνιούν για την διατήρηση του βάρους τους αλλά παράλληλα δεν θέλουν να στερηθούν τις γιορτινές γεύσεις.

Παρακάτω βρίσκονται μερικές απλές υγιεινές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την γραμμή σας.

· Καταναλώνετε όλα τα γεύματα ,(πρωινό ,δεκατιανό ,ενδιάμεσα snack) διότι με αυτόν τον τρόπο ρυθμίζετε καλύτερα την πείνα σας και προσλαμβάνετε λιγότερη ποσότητα φαγητού στα κυρίως γεύματα. Ένα καλό και ενισχυμένο πρωινό είναι πάντα σύμμαχος για μια σωστή διατροφή

· Προσπαθήστε να καταναλώνετε κανονικές και όχι υπέρογκες μερίδες σε κυρίως γεύματα αλλά και σε γλυκά

· Προτιμήστε λευκό κρέας (π.χ. γαλοπούλα) και όχι κόκκινο

· Να αφαιρείτε πάντα το λίπος από το κρέας.

· Στη γέμιση των κρεατικών προτιμήστε σταφίδες, κουκουνάρι και όχι συκώτι ή εντόσθια που περιέχουν περιττές θερμίδες και λιπαρά.

· Επιλέξτε καλύτερα ψητές πατάτες και όχι τηγανιτές.

· Στην μαγειρική, προτιμήστε ελαιόλαδο έναντι άλλον ελαίων.

· Στα φρέσκα γλυκά, προτιμήστε φυτικές μαργαρίνες αντί για βούτυρο και στέβια αντί για ζάχαρη

· Συνοδέψτε τα γεύματά σας με σαλάτα πλούσια σε λαχανικά. Η σαλάτα πρέπει να αποτελεί το μισό της ποσότητες του κυρίως γεύματος .Προτιμήστε λαχανικά εποχής και αποφύγετε σαλάτες με σάλτσες ή σώς.

· Να προτιμάτε την ήπια κατανάλωση κόκκινου κρασιού (είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και χαμηλό σε θερμίδες), αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά

· Τέλος, προτιμήστε γλυκά όπως μελομακάρονα ή δίπλες αντί για γλυκά με περισσότερα λιπαρά π.χ. πάστες.

Καλές γιορτές!

 

Pine cone cheese ball #splendidholiday:

Posted on Δεκέμβριος 02, 2016
by Artemis

Έχουμε ήδη μπει στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα. Έχουμε ήδη αρχίσει κάποιες από εμάς να κάνουμε πλάνα για τα γιορτινά τραπέζια και τα καλέσμα. Καλό θα είναι λοιπόν να ξέρουμε από πριν τις θερμίδες των αγαπημένων μας χριστουγεννιάτικων εδεμάτων.

 

Μελομακάρονα:180-220 kcal

Kουραμπιές:230 kcal

Bασιλόπιτα:Ένα κομμάτι από 220 εώς 400 kcal ανάλογα με τα συστατικά.

Δίπλες:200-250

Kαταίφι :290 kcal 150 gr

Γαλοπούλα και 100γρ γέμιση:600 kcal 150 gr

Πατάτες φούρνου 300 kcal

1 ποτήρι κρασί:90 θερμίδες

 

18 Fun Edible Christmas Crafts for Kids | How Does She:

Posted on Νοέμβριος 10, 2016
by Artemis

Ίσως δεν έχει νόημα να ακολουθέιτε μια στερητική διατροφή και να αποφεύγετε εντελώς τις ανθυγιεινές τροφές.Όταν η στέρηση γίνεται μεγάλη ,είναι ενδεχόμενο να καταφύγετε σε ακρότητες.Όταν ψωνίζετε,φροντίστε να συμπεριλάβετε και κάποια λιχουδία όπως:

⦁ Γρανίτα

⦁ Ξηρούς καρπούς

⦁ Γκοφρέτες 

⦁ Μπάρες δημητριακών

⦁ Τσιπς τορτίγιας

⦁ Απλό ποπ κόρν

⦁ Πρέντζελ

⦁ Παγωμένο γιαούρτι

 

go nuts for donuts.: