Posted on Ιούλιος 29, 2017
by Artemis

·      Χωριάτικη σαλάτα(1-2 ντομάτες,μισό με ένα αγγούρι,μια 2 πιπεριές,2 3 σπιρτόκουτα φέτα ή άλλο λευκό τυρί,κρεμμύδι,ρίγανη,άνιθος,2 φέτες ψωμί ή 4 παξιμάδια)

·      Μακαρονοσαλάτα.Μία κούπα βραστά μακαρόνια,λαχανικά της αρεσκείας σας ωμά,και σάλτσα με μουστάρδα και μία κουταλιά γιαούρτι,λάδι ,λεμόνι)

·      Αsian bowl.Γιαπωνέζικα μακαρόνια(μία κούπα)2 κολοκυθάκια,καρότα κρεμμύδι ,ένα στήθος βραστό κοτόπουλο

·      Veggie salad.Μια κούπα βρασμένο πλιγούρι ή κινόα,2 καρότα,2 κολοκυθάκια,2 κουταλιές σούπας καλαμπλοκι,μισό κρεμμύδι φρέσκο μαιντανός,κολίναδρος,μέντα κρεμμύδι ξερό.

 

·      Rice bowl.Ενα φλυτζάνι ρύζι βρασμένο 2 γαρίδες βρασμένες,μισό αβοκάντο,κρεμμύδι,μία ντομάτα,άνηθος,φινόκιο,λεμόνι.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για salad summer

 

 

 

 

 

 

Posted on Ιούλιος 05, 2017
by Artemis

Margarita 214kcal
Tequila sunrise 246kcal
Mojito 165-220kcal
Long Island iced tea 400 kcal
Cosmopolitan 115 165 kcal
Pina Colada 260 kcal
Caipirinha 141 kcal
Mai Tai 164 kcal
Bloody Mary 118 - 150 kcal
Manhattan 151 kcal
Daiquiri 203 - 220kcal
Sex on the Beach 130 kcal
Cuba Libre 155kcal
White Russian 152 kcal

 

Ripe fresh raspberries are incredible. They are so sweet and have such great color. They also happen to compliment some lovely flavors such as mint and lime …and rum.

Posted on Ιούνιος 19, 2017
by Artemis

Το μυστικό για την απώλεια βάρους είναι να νιώθετε χορτάτοι περισσότερη ώρα και να ελέγχετε την  όρεξή σας.Αν πεινάτε αργά ή γρήγορα η έντονη επιθυμία για φαγητό θα σας κάμνει να υποκύψετε.

Η λέξη κλειδί είναι ο κορεσμός.Όσο πιο χορτάτοι νιώθετε μετά τα γεύματά σας τόσο λιγότερη τροφή θα καταναλώσετε στο επόμενο γεύμα.Δεν δίνουν όλες οι τροφές το ίδιο αίσθημα κορεσμού.

Τα ζαχαρώδη και τα γλυκά δεν δίνουν την αίσθηση κορεσμού.

Ένα είδοε τροφής που προκαλεί κορεσμό είναι οι ίνες.Οι τροφές με πολλές ίνες διόγκώνονται μέσα στο στομάχι και σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι.(φρούτα λαχανικά τροφές ολικής άλεσης.

 

Ακόμη ,οι τροφές με πρωτείνη δίνουν το αίσθημα κορεσμού.Καλό είναι να υπάρχει πρωτείνη σε κάθε γεύμα σας(Άπαχο κρέας,αυγά,γαλακτοκομικά,ξηροί καρποί.

 

vintage cutlery clipart, black and white clip art, old fashioned spoon fork knife image, antique silverware pattern illustration, kitchen printable