TIPS ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Posted on Ιούλιος 22, 2018
by Artemis

Για να μην παρετε πισω οσο βαρος εχετε χασει την περιοδο των διακοπων,οργανωθείτε από νωρίς ώστε να διατηρήσετε το βάρος σας!

 

·         Σνακ για παραλία:φρέσκα ή ξερά φρούτα,κριτσινια ολικής άλεσης,ξηροί καρποί.

·         2 φρούτα και 2 σαλάτες καθημερινά.

·         Καταναλώστε καλύτερα κρασί ή μπύρα και όχι cocteils.

·         Προτιμήστε παγωτο΄με γεύση βανίλια και όχι σοκολάτα.

·         Πιείτε πολύ νερό για σωστή ενυδάτωση.

·         Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα καλο χορταστικο και υγιεινο πρωινο.

·         Kολυμπήστε!Ανάλογα με το ειδος της κολυμβηση μπορειτε να καψετε από 60 εως 150 θερμιδες στα 10 λεπτα.

·         Στην ταβερνα ξεκιναμε παντα από την σαλατα.

 

Snack at the beach