Posted on Μάιος 29, 2019
by Artemis

Η άσκηση σε οποιαδήποτε μορφή, είναι απαραίτητη διότι:

·       Aυξάνεται η μυϊκή μάζα.

·       Καταναλώνεται παραπάνω ενέργεια

·       Πετυχαίνουμε σύσφιξη

·       Δεν αισθανόμαστε κόπωση

 

 

 

 

Posted on Δεκέμβριος 18, 2018
by Artemis

Για να μην χαλάσετε την διατροφή σας και δείτε την ζυγαριά να ανεβαίνει, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές έτσι ώστε να φάτε τους γιορτινούς πειρασμούς.

·        Εάν είστε καλεσμένη το βράδυ, μην παραλείπετε την υπόλοιπη μέρα τα γεύματα σας.. Καταναλώστε ένα πλούσιο πρωινό, ένα ελαφρύ μεσημεριανό και ένα ελαφρύ σνακ  πριν την αναχώρηση από το σπίτι.

·        Αποφύγετε τα τηγανητά και φαγητά με πολύ  βούτυρο και κρέμα γάλακτος, τα γλυκά με πολλά λιπαρά και) και προτίμησε ένα μελομακάρονο Όσον αφορά τα γλυκά στο σπίτι (κουραμπιέδες θερμίδες Προτιμήστε μελομακάρονα αντί για πάστες. Περιοριστείτε μέχρι  ένα γλυκό την ημέρα.

·        Αποφύγετε να συνοδέψετε  αλκοόλ με ξηρούς καρπούς ή τσιπς.

Αποτέλεσμα εικόνας για christmas foodart

 

Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Στην προσπάθεια απώλειας βάρους, συνίσταται να γίνεται σταδιακά η απώλεια κιλών διότι έτσι έχει μακροπρόθεσμα και πιο σταθερά αποτελέσματα διαιτολόγος διατροφολόγος θα σας βοηθήσει σε αυτήν σας την προσπάθεια με επιστημονικό τρόπο δίνοντας σας τις κατάλληλες θερμίδες ανάλογα με την δραστηριότητά σας και τις προτιμήσεις σας.

Πείτε όχι στις στερητικές δίαιτες γιατί:

·       Έτσι το σώμα σας λαμβάνει επαρκή ποσότητα από όλα τα θρεπτικά συστατικά.

·       Μπορείτε να κάνετε μία παρόμοια διατροφή για μεγάλο χρονικό διάστημα

·       Μπορείτε να συνηθίσετε σε μια νέα διατροφική συμπεριφορά και να την προσαρμόσετε πιο εύκολα στην καθημερινή σας ρουτίνα.