Posted on Δεκέμβριος 08, 2018
by Artemis

Στην προσπάθεια απώλειας βάρους, συνίσταται να γίνεται σταδιακά η απώλεια κιλών διότι έτσι έχει μακροπρόθεσμα και πιο σταθερά αποτελέσματα διαιτολόγος διατροφολόγος θα σας βοηθήσει σε αυτήν σας την προσπάθεια με επιστημονικό τρόπο δίνοντας σας τις κατάλληλες θερμίδες ανάλογα με την δραστηριότητά σας και τις προτιμήσεις σας.

Πείτε όχι στις στερητικές δίαιτες γιατί:

·       Έτσι το σώμα σας λαμβάνει επαρκή ποσότητα από όλα τα θρεπτικά συστατικά.

·       Μπορείτε να κάνετε μία παρόμοια διατροφή για μεγάλο χρονικό διάστημα

·       Μπορείτε να συνηθίσετε σε μια νέα διατροφική συμπεριφορά και να την προσαρμόσετε πιο εύκολα στην καθημερινή σας ρουτίνα.

Posted on Νοέμβριος 11, 2018
by Artemis

Επιλέξτε: βρώμη ή δημητριακά ολικής αντί για δημητριακά με ζάχαρη

Επιλέξτε: φρυγανιά με μαρμελάδα αντί για ντόνατς

Επιλέξτε: ξηρούς καρπούς αντί για τσιπς

Επιλέξτε: μιλκσεικ με γιαούρτι και φρούτα αντί για μιλκσεικ με ζάχαρη

Επιλέξτε: κέικ ολικής άλεσης αντί για κέικ με σοκολάτα

Posted on Νοέμβριος 01, 2018
by Artemis

Αν είστε λάτρης των γλυκών φροντίστε να καταναλώσετε το γλυκό σας στη θέση του δεκατιανού ή του απογευματινού ,όχι αμέσως μετά τα κυρίως γεύματα.

Προτιμήστε αυτά που είναι φτιαγμένα από φυσικά συστατικά (πχ φρούτα ,σορμπέ σπιτικά κλπ)