Posted on Μάιος 03, 2017
by Artemis

 

 

·       Λιγότερα αμυλώδη στο βραδινό γευμα.Η ποσότητα του άμυλου θα πρέπει να είναι πιο λίγη σε ποσότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας.Έτσι,υπάρχει καλύτερος έλεγχος της γλυκόζης.

 

·       Κατανάλωσε πρωτείνες στην άσκηση αλλά με μέτρο.Η υπερβολική κατανάλωση πρωτεινικών γευμάτων δεν αυξάνει γραμμικά την μυική σύνθεση.Δηλαδή μην υποθέστε ότι αν καταναλώνετε διπλάσια ποσότητα πρωτεινών θα πετύχετε τη διπλάσια αύξηση μυικού ιστού.

 

·       Παγωτό ή παγωμένο γιαούρτι?Το παγωτό είναι κατεψυγμένο επιδόρπιο το οποίο παρασκευάζεται από κρέμα και γάλα με την προσθήκη ζάχαρης και γεύσεων.Το παγωμένο γιαούρτι είναι κ αυτό κατεψυγμένο επιδόρπιο με την διαφορά ότι αντί για την κρέμα γάλακτος χρησιμοποιείται γιαούρτι για την παρασκεύη του.Το γιαούρτι έχει λιγότερα λιπαρά σε σχέση με το παγωτό αλλά και λιγότερες θερμίδες.

 

·       Προσοχή στην υπερβολική κατανάλωση αντιοξιδωτικών συμπληρωμάτων.Η υπερβολική κατανάλωση αντιοξειδωτικών συμπληρωμάτων μπορεί να τροφοδοτήσουν αντι να αναστείλουν τις ελεύθερες ρίζες και να προκαλέσουν οξειδωτικές φθορές στον οργανισμό.

 

 

 alexjameshall: “Frooty. Please contact me via my website if you’re interested in any prints. © Alex Hall, 2014 http://alexhall.4ormat.com/ ”:

 

 

Posted on Μάρτιος 27, 2017
by Artemis

 

 

Δεν υπάρχουν ουσιαστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι με την πλήρη αποχή από το φαγητό θα απαλλαγούμε από τις τοξίνες που νομίζουμε ότι έχουν συσσωρευτεί στον οργανισμό μας .Ο οργανισμός μας διαθέτει ήδη τα καλύτερα μηχανήματα αποτοξίνωσης,που είναι το ήπαρ και τα νεφρά.Αν χάνουμε βάρος με μια δίαιτα αποτοξίνωσης ,είναι μόνο και μόνο επειδή μειώνουμε την πρόσληψη θερμίδων.

Αποφύγετε τις γρήγορε αποτοξίνωσης και προτιμήστε μια πιο ισορροπημένη μέθοδο.Περιορίστε τις θερμίδες από λιπαρά και ζάχαρη και προτιμήστε τα φρούτα και τα λαχανικά που αφενός φέρνουν αίσθημα κορεσμού με λιγότερες θερμίδες και αφετέρου οδηγούν σε πραγματική απώλεια βάρους και όχι μόνο υγρών.

Πράγματι βοηθάμε το ήπαρ περιορίζοντας τις τοξίνες που παίρνουμε από το αλκοόλ και την καφείνη.

Τα υγρά είναι απαραίτητα για την ενυδάτωση του οργανισμού,φροντίστε να πίνετε αρκετά.

 

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα συχνά περιέχουν λιγότερα βελτιωτικά λόγου χάρη συντηριτικά)απ’ότι τα προμαγειρεμένα φαγητά.

 

These cauliflower sheep crack me up.  Bring on the dip.  The body is cauliflower, legs are cloves, head olives, eyes are small carved pieces of cauliflower and olive.:

Posted on Μάρτιος 19, 2017
by Artemis

Τα υγιεινά φαγητά δεν είναι κατ'ανάγκη άνοστα ή αδιάφορα.Αν όμως είστε μαθημένοι στο αλάτι και στα λιπαρά θα πρέπει να προσαμόσετε τη γεύση σας.

ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΡΥΚΕΥΜΑΤΑ.Για να επιτύχετε πιο ωραίο άρωμα δοκιμάστε να καβουρντίσετε και να αλέσετε εσείς τ μπαχαρικά σας.

Χρησιμοποιήστε φρέσκα ή αποξηραμένα μυρωδικά.

Ο χύμος του λεμονιού ή του λάιμ πριν και μετά το μαγείρεμα δίνει στα φαγητά μια ιδιαιέτερη γεύση.

Λίγο ξύδι μπαλσάμικο από κόκκινο ή λευκό κρασί  με αρωματικά ή φρούτα δίνει στο τέλος του ψησίματος νοστιμιά.

Αν θέλετε να γίνει πιο τραγανό το φαγητό σας ρίξτε από πάνω λίγους ξηρούς καρπούς

Mπορείτε σαν συνοδευτικό να χρησιμοποιήσετε τραγανές πιπεριές.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

Το μαρινάρισμα εκτός απο το ότι δίνει άρωμα στα πουλερικά το κρέας το ψάρι και τα λαχανικά τα κάνει και πιο τρυφερά.Υπ'αρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι το μαρινάρισμα πρίν από το ψήσιμο στη σχάρα μειώνει τους επιβλαβής υδρογονάνθρακες που δημιουργούνται με αυτή τη μέθοδο.

Για να φτιάξετε μια απλή μαρινάδα μπορείτε να χρησιμοποίησετε οποιοδήποτε συνδυασμό χυμού εσεπριδοειδών και φρέσκων μυρωδικών .Ρίξτε το μείγμα πάνω από τα ωμά υλικά και αφήστε τα να μαριναριστούν στο ψυγείο για μερικές ώρες πριν τα μαγειρέψετε.

art direction | birthday turkey food styling still life photography: