Posted on Μάρτιος 19, 2017
by Artemis

Τα υγιεινά φαγητά δεν είναι κατ'ανάγκη άνοστα ή αδιάφορα.Αν όμως είστε μαθημένοι στο αλάτι και στα λιπαρά θα πρέπει να προσαμόσετε τη γεύση σας.

ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΡΥΚΕΥΜΑΤΑ.Για να επιτύχετε πιο ωραίο άρωμα δοκιμάστε να καβουρντίσετε και να αλέσετε εσείς τ μπαχαρικά σας.

Χρησιμοποιήστε φρέσκα ή αποξηραμένα μυρωδικά.

Ο χύμος του λεμονιού ή του λάιμ πριν και μετά το μαγείρεμα δίνει στα φαγητά μια ιδιαιέτερη γεύση.

Λίγο ξύδι μπαλσάμικο από κόκκινο ή λευκό κρασί  με αρωματικά ή φρούτα δίνει στο τέλος του ψησίματος νοστιμιά.

Αν θέλετε να γίνει πιο τραγανό το φαγητό σας ρίξτε από πάνω λίγους ξηρούς καρπούς

Mπορείτε σαν συνοδευτικό να χρησιμοποιήσετε τραγανές πιπεριές.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

Το μαρινάρισμα εκτός απο το ότι δίνει άρωμα στα πουλερικά το κρέας το ψάρι και τα λαχανικά τα κάνει και πιο τρυφερά.Υπ'αρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι το μαρινάρισμα πρίν από το ψήσιμο στη σχάρα μειώνει τους επιβλαβής υδρογονάνθρακες που δημιουργούνται με αυτή τη μέθοδο.

Για να φτιάξετε μια απλή μαρινάδα μπορείτε να χρησιμοποίησετε οποιοδήποτε συνδυασμό χυμού εσεπριδοειδών και φρέσκων μυρωδικών .Ρίξτε το μείγμα πάνω από τα ωμά υλικά και αφήστε τα να μαριναριστούν στο ψυγείο για μερικές ώρες πριν τα μαγειρέψετε.

art direction | birthday turkey food styling still life photography:

 

Posted on Μάρτιος 08, 2017
by Artemis

 

 

1)Οι υπέρβαροι έχουν υψηλότερο ρυθμό μεταβολισμού από τους αδύνατους και όχι το αντίθετο.

2)Όταν το στομάχι είναι κενό,παράγεται η ορμόνη γκρελίνη η οποία δημιουργελι το αίσθημα της πείνας.

3)Η κορυφαία χημική ουσία του μπρόκοου η σουλφοραφάνη καταπολεμά τον καρκίνο.

4)Τρώγοντας λίγο και συχνά μπορείτε να αντέξετε περισσότερο χρόνο.

5)Όσοι καταναλώνουν τακτικά καφείνη υποφέρουν από συμπτώματα στέρησης όταν τους στερήσουν το αγαπημένο τους ναρκωτικό.

6)Οι περισσότεροι ανθρωποι δεν είναι αναγκαίο να πίνουν 2 λίτρα νερό διότι το τσάι ο καφές και τα αλκοολούχα ποτά συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινλη πρόσληψη υγρών.

7)Η φλούδα της ντομάτας είναι μια εξαιρετική πηγή λυκοπενίου μιας χημικής ουσίας που βοηθά στην αποτροπή του καρκίνου του δέρματος.

8)Το κόκκινο κρασί περιέχει χημικές ενώσεις που μειώνουν την πιθανότητα προσβολής από καρδιακό νόσημα έφοσον το πίνετε με μέτρο.

9)Το σπανάκι είναι μια εξαιρετική πηγή χρωστικών ουσιών που προστατεύουν τον αμφιβληστροειδή και αποτρέπουν τις βλάβες των ματιών και ειδικότερα την εκφύλιση μια ασθένεια που σχετίζεται με την ηλικία.

 

10)Τρώγωντας τακτικά φραγκοστάφυλα καθώς και άλλα φρούτα και λαχανικά διατηρείται τον εγκέφαλο σας νέο.

 

Aleksandra Kingo Still Life Photography:

Posted on Μάρτιος 06, 2017
by Artemis

Σύμφωνα με την χριστιανική θρησκεία, η διατροφική νηστεία γίνεται 40 μέρες πρίν από τη μέρα του Πάσχα και περιλαμβάνει αποχή από το κρέας και τα παράγωγά του, από ψάρια, γαλακτοκομικά προιόντα και λάδι. Κάποιοι τηρούν πιο ελαστικά μοντέλα νηστείας περιορίζοντας μόνο τα κρεατικά, ή μόνο κρεατικά και γαλακτοκομικά. Επιτρέπονται θαλασσινά ,όσπρια ,φρούτα και λαχανικά, δημητριακά, ταχίνι και χαλβάς.
Με την νηστεία λοιπόν σταματάει η κατανάλωση ζωικής πρωτείνης, μειώνεται η πρόσληψη ασβεστίου λόγω της αποχής από τα γαλακτοκομικά προιόντα καθώς και ο σίδηρος .Παρ’όλαυτα με τους κατάλληλους διατροφικούς συνδυασμούς και με την σωστή επιλογή τροφίμων είναι δυνατό να μην υπάρξει μείωση πρωτείνης και άλλων θρεπτικών συστατικών.
Οι ανάγκες σε πρωτείνη μπορούν να καλυφθούν από τα όσπρια και τα θαλασσινά. Η κατανάλωση των οσπρίων ταυτόχρονα με δημητριακά, αυξάνει την βιολογική αξία τω πρωτεινών και ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου. Ακόμη, τρόφιμα με βιταμίνη C(εσπεριδοειδή ,πιπεριές, μπρόκολο) έχουν την ικανότητα να αυξάνουν την απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό.
Αν και σημαντικότερες πηγές ασβεστίου είναι τα γαλακτοκομικά, ασβέστιο υπάρχει και στα όσπρια, στο ταχίνι, στους ξηρούς καρπούς, στο χαλβά.
Καλό θα ήτανε λοιπόν αν το παιδί σας ακολουθήσει τις διατροφικές οδηγίες της νηστείας να εξασφαλίσετε μέσω άλλων τροφών τα θρεπτικά συστατικά που κρίνονται απαραίτητα για την ομαλή ανάπτυξή του.

 

Image may contain: 1 person, sitting