Posted on Μάρτιος 27, 2017
by Artemis

 

 

Δεν υπάρχουν ουσιαστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι με την πλήρη αποχή από το φαγητό θα απαλλαγούμε από τις τοξίνες που νομίζουμε ότι έχουν συσσωρευτεί στον οργανισμό μας .Ο οργανισμός μας διαθέτει ήδη τα καλύτερα μηχανήματα αποτοξίνωσης,που είναι το ήπαρ και τα νεφρά.Αν χάνουμε βάρος με μια δίαιτα αποτοξίνωσης ,είναι μόνο και μόνο επειδή μειώνουμε την πρόσληψη θερμίδων.

Αποφύγετε τις γρήγορε αποτοξίνωσης και προτιμήστε μια πιο ισορροπημένη μέθοδο.Περιορίστε τις θερμίδες από λιπαρά και ζάχαρη και προτιμήστε τα φρούτα και τα λαχανικά που αφενός φέρνουν αίσθημα κορεσμού με λιγότερες θερμίδες και αφετέρου οδηγούν σε πραγματική απώλεια βάρους και όχι μόνο υγρών.

Πράγματι βοηθάμε το ήπαρ περιορίζοντας τις τοξίνες που παίρνουμε από το αλκοόλ και την καφείνη.

Τα υγρά είναι απαραίτητα για την ενυδάτωση του οργανισμού,φροντίστε να πίνετε αρκετά.

 

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα συχνά περιέχουν λιγότερα βελτιωτικά λόγου χάρη συντηριτικά)απ’ότι τα προμαγειρεμένα φαγητά.

 

These cauliflower sheep crack me up.  Bring on the dip.  The body is cauliflower, legs are cloves, head olives, eyes are small carved pieces of cauliflower and olive.:

Posted on Μάρτιος 19, 2017
by Artemis

Τα υγιεινά φαγητά δεν είναι κατ'ανάγκη άνοστα ή αδιάφορα.Αν όμως είστε μαθημένοι στο αλάτι και στα λιπαρά θα πρέπει να προσαμόσετε τη γεύση σας.

ΥΓΙΕΙΝΑ ΚΑΡΥΚΕΥΜΑΤΑ.Για να επιτύχετε πιο ωραίο άρωμα δοκιμάστε να καβουρντίσετε και να αλέσετε εσείς τ μπαχαρικά σας.

Χρησιμοποιήστε φρέσκα ή αποξηραμένα μυρωδικά.

Ο χύμος του λεμονιού ή του λάιμ πριν και μετά το μαγείρεμα δίνει στα φαγητά μια ιδιαιέτερη γεύση.

Λίγο ξύδι μπαλσάμικο από κόκκινο ή λευκό κρασί  με αρωματικά ή φρούτα δίνει στο τέλος του ψησίματος νοστιμιά.

Αν θέλετε να γίνει πιο τραγανό το φαγητό σας ρίξτε από πάνω λίγους ξηρούς καρπούς

Mπορείτε σαν συνοδευτικό να χρησιμοποιήσετε τραγανές πιπεριές.

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ

Το μαρινάρισμα εκτός απο το ότι δίνει άρωμα στα πουλερικά το κρέας το ψάρι και τα λαχανικά τα κάνει και πιο τρυφερά.Υπ'αρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι το μαρινάρισμα πρίν από το ψήσιμο στη σχάρα μειώνει τους επιβλαβής υδρογονάνθρακες που δημιουργούνται με αυτή τη μέθοδο.

Για να φτιάξετε μια απλή μαρινάδα μπορείτε να χρησιμοποίησετε οποιοδήποτε συνδυασμό χυμού εσεπριδοειδών και φρέσκων μυρωδικών .Ρίξτε το μείγμα πάνω από τα ωμά υλικά και αφήστε τα να μαριναριστούν στο ψυγείο για μερικές ώρες πριν τα μαγειρέψετε.

art direction | birthday turkey food styling still life photography:

 

Posted on Μάρτιος 08, 2017
by Artemis

 

 

1)Οι υπέρβαροι έχουν υψηλότερο ρυθμό μεταβολισμού από τους αδύνατους και όχι το αντίθετο.

2)Όταν το στομάχι είναι κενό,παράγεται η ορμόνη γκρελίνη η οποία δημιουργελι το αίσθημα της πείνας.

3)Η κορυφαία χημική ουσία του μπρόκοου η σουλφοραφάνη καταπολεμά τον καρκίνο.

4)Τρώγοντας λίγο και συχνά μπορείτε να αντέξετε περισσότερο χρόνο.

5)Όσοι καταναλώνουν τακτικά καφείνη υποφέρουν από συμπτώματα στέρησης όταν τους στερήσουν το αγαπημένο τους ναρκωτικό.

6)Οι περισσότεροι ανθρωποι δεν είναι αναγκαίο να πίνουν 2 λίτρα νερό διότι το τσάι ο καφές και τα αλκοολούχα ποτά συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινλη πρόσληψη υγρών.

7)Η φλούδα της ντομάτας είναι μια εξαιρετική πηγή λυκοπενίου μιας χημικής ουσίας που βοηθά στην αποτροπή του καρκίνου του δέρματος.

8)Το κόκκινο κρασί περιέχει χημικές ενώσεις που μειώνουν την πιθανότητα προσβολής από καρδιακό νόσημα έφοσον το πίνετε με μέτρο.

9)Το σπανάκι είναι μια εξαιρετική πηγή χρωστικών ουσιών που προστατεύουν τον αμφιβληστροειδή και αποτρέπουν τις βλάβες των ματιών και ειδικότερα την εκφύλιση μια ασθένεια που σχετίζεται με την ηλικία.

 

10)Τρώγωντας τακτικά φραγκοστάφυλα καθώς και άλλα φρούτα και λαχανικά διατηρείται τον εγκέφαλο σας νέο.

 

Aleksandra Kingo Still Life Photography: