Posted on Φεβρουάριος 24, 2019
by Artemis

Παρακάτω ακολουθεί μια συνταγή που συστήνεται κυρίως σαν ορεκτικό πιάτο. Μπορείτε να την συμπεριλάβετε στο δικό σας πρόγραμμα αδυνατίσματος!

78 θερμίδες η μερίδα, χρόνος προετοιμασίας,20 λεπτά.

ΥΛΙΚΑ: 1 Κόκκινη πιπεριά, 1 πιπεριά κίτρινη, 2 ντομάτες,1 κουταλιά ελαιόλαδο,1 κουταλιά κάπαρη,1 κρεμμυδάκι,1 πρέζα ρίγανη,1 ματσάκι μαϊντανό.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Κόβετε και σοτάρετε τις πιπεριές σε αντικολλητικό τηγάνι με το ελαιόλαδο Προσθέστε το κρεμμύδι ,έπειτα τις ντομάτες και αφήνετε το φαγητό να σιγοβράσει ανακατεύοντας συχνά.

Στο τέλος, προσθέστε την κάππαρη την ρίγανη και τον μαϊντανό.

 

Posted on Ιανουάριος 27, 2019
by Artemis

 

1)2 Μερίδες πρωτεΐνης ημερησίως!

2)5-7 μερίδες την ημέρα δημητριακά

3)3-5 μερίδες τη μέρα φρούτα

4)Συνοδεύετε τα γεύματα σας με σαλάτα

5)3 μερίδες γαλακτοκομικά την ημέρα

6)2-3 μερίδες ψάρι την εβδομάδα .Περιορίστε ξιφία σολομό ή τόνο.

7)Το αλκοόλ πρέπει να είναι με μέτρο. Περιοριστείτε στο ένα ποτό αρκετή ώρα πριν το επόμενο γεύμα θηλασμού.

8)Περιοριστειτε στον 1-2 καφέδες την ημέρα φίλτρου μετά τον πρώτο μήνα χωρίς ταυτόχρονη κατανάλωση άλλων προϊόντων με καφεΐνη.

9)Αποφύγετε επεξεργασμένα τρόφιμα και γλυκά.

10)Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην επάρκεια σε σίδηρο, ασβέστιο, λιπαρά οξέα, φυλλικό οξύ ,υγρά.

Posted on Ιανουάριος 24, 2019
by Artemis

ΥΛΙΚΑ:1 μικρό κρεμμύδι

450γρ μήλα

Ένα μικρό ματσάκι φύλλα μέντας ψιλοκομμένο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Βράζετε το κρεμμύδι και τη μέντα μέχρι να μαλακώσουν και έπειτα τα λιώνετε μέχρι να πάρουν τη μορφή πολτού.

Την σερβίρετε ζεστή ή κρύα με μαγειρεμένο κρέας.