Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

XΥΜΟΣ ΓΚΡΕΙΠΦΡΟΥΤ
· Δρα ως φυσικος λιποδιαλυτης ,αδυνατίζει και καίει τα λίπη
· Είναι φυσικό αντιβιοτικό,καθαρίζει το συκώτι
· Μειώνει τα επίπεδα σακχάρου και την κακή χοληστερόλη
· Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
· Δρα ενάντια στην αυπνία,καταπολεμά εκζέματα και ουλίτιδα
· Προστατεύει απο καρκίνο του προστάτη και του πνεύμονα

ΧΥΜΟΣ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΟΥ
· Προστατεύει απο γρίπη και κρυολόγημα
· Καταπολεμά την αυπνία
· Επιταχύνει την διαδικασία της πέψης
· Δρα ενάντια σε διαβήτη εγκεφαλικό και καρδιακή προσβολή
· Προστατεύει από αρτιοσκλήρηνση και αρθρίτιδα
· Ευεργετικό για την όραση
· Χαρίζει ευεξία και δυναμώνει τα οστά

ΑΚΤΙΝΙΔΙΟ
· Φυσικό αντιοξειδωτικό
· Επιταχύνει την διαδικασία της πέψης
· Προστατεύει το αναπνευστικό σύστημα
· Χαρίζει λαμπερή επιδερμίδα
· Προστατεύει από κρυολογήματα
· Καταπολεμά τις καρδιαγγειακές παθήσεις και τον καρκίνο
· Χαρίζει ισχυρή όραση
· Βοηθάει τις εγγύους και στην ανδρική στυτική δυσλειτουργία
· Ρυθμίζει την πίεση

ΧΥΜΟΣ ΛΕΜΟΝΙ
· Καταπολεμά την κόπωση
· Φυσικός λιποδιαλύτης ,βοηθάει στο αδυνάτισμα
· Ενισχύει την όραση
· Δρα ως αντισηπτικό με αντιμικροβιακές ιδιότητες
· Βοηθάει το στομάχι,το συκώτι το έντερα τα νεφρά και το αίμα

ΒΥΣΣΙΝΟ
· Δρα ως αντιοξειδωτικό
· βοηθάει σε περιπτώσεις αναιμίας
· Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες
· Βοηθάει τα νεφρά και την αρθρίτιδα
· Καταπολεμά την αυπνία
· Μειώνει το ουρικό οξύ
· Φυσικό αντικαρκινικό
Τέλος μη ξεχνάμε ότι τα φρούτα πρέπει να καταναλώνονται φρέσκα και όχι συσκευασμένοι χυμοί ή κονσέρβες ώστε να διατηρούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Posted on Οκτώβριος 03, 2016
by Artemis

1)Το μέλι έχει λιγότερες θερμίδες από τη ζάχαρη.Ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι έχει σχεδόν ίδιες θερμίδες με ένα κουταλάκι ζάχαρη.Η διαφορά είναι ότι το μέλι έχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά και δεν έχει υποστεί τόση επεξεργασία όσο η ζάχαρη.
2)Οι υδατάνθρακες παχαίνουν.Η αλήθεια είναι ότι οι απλοί υδατάνθρακες παχαίνουν(γλυκά,ζάχαρη,).Οι υδατάνθρακες που βρίσκονται σε φρούτα σε λαχανικά κλπ είναι απαραίτητη για μια ισορροπημένη διατροφή.
3)Τα προιόντα ολικής άλεσης έχουν λιγότερες θερμίδες από τα λευκά.Ο αριθμός των θερμίδων είναι ο ίδιος ,η διαφορά είναι στο ότι τα προιόντα ολικής άλεσης είναι πιο υγιεινά διότι δεν εχουν υποστεί επεξεργασία και έχουν περισσότερες φυτικές ίνες.
4)Αν κόψω προιόντα με γλουτένη θα αδυνατίσωΛΑΘΟΣ! Η γλουτένη είναι μία πρωτεΐνη του ενδοσπερμίου του μαλακού σιταριού, κριθαριού και σίκαλης.Αποτελείται από τη γλοιαδίνη και γλουτελίνη. Άτομα με σοβαρή δυσανεξία στη γλουτένη που πάσχουν από κοιλιοκάκη ,πρέπει να αποφεύγουν τη γλουτένη και να εφαρμόσουν δίαιτα ελευθερη γλουτένης με ειδικά προιόντα του εμπορίο. Δεν υπάρχει κάποιο επιστημονικό στοιχείο που να αποδεικνύει ότι μια διατροφή ελεύθερη γλουτένης βοηθάει στο αδυνάτισμα.Απο τη στιγμή που αποκλείονται δημητριακά και επεξεργασμένα τρόφιμα και αντί για αυτά η διατροφή εμπλουτίζεται με φρούτα είναι πιο υγιεινή η διατροφή αλλά αυτό δεν οφείλεται στη γλουτένη.Ακόμη,τα προιόντα ελεύθερα γλουτένης μπορεί να περιέχουν περισσότερα σάκχαρα ή και βελτιωτικά γεύσης .Τέλος είναι πολύ πιθανό με μια δίαιτα ελευθερη γλουτένης να αποκλείονται θρεπτικά συστατικά.Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος να αποκλείσετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας αν δεν έχετε δυσανεξία.
5)Αν φάω το βράδυ θα παχύνω!Δεν έχει σημασία η ώρα του βραδινού αλλά η ποσότητα και η ποιότητα των θερμίδων.

 

Posted on Σεπτέμβριος 12, 2016
by Artemis

 

Η διατροφή και το περιβάλλον είναι δυο αμφίδρομα συστήματα. Μέσω των διατροφικών μας επιλογών μπορούμε να υιοθετήσουμε κάποιες συνήθειες οι οποίες είναι πιο υγιεινές αλλά και φιλικές προς τον πλανήτη γη.Παρακάτω ακολουθούν κάποιες διατροφικές συμβουλές που δεν είναι τόσο επιβαρυντικές στο περιβάλλον.

• Περιορίστε το κρέας σε μια 2 φορές εβδομαδιαία όπως άλλωστε υποστηρίζει το πρότυπο της μεσογειακής διατροφής. Η κανανάλωση κρέατος παράγει σε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα αέρια θερμοκηπίου από ότι η κατανάλωση λαχανικών
• Προτιμήστε εφόσον είναι εφικτό κρύα γεύματα(π.χ. κρύο τοστ,κρύο σαντουιτς,ωμά λαχανικά)
• Επιλέξτε φρούτα και λαχανικά εποχιακά και όχι μεγαλωμένα σε θερμοκήπιο
• Μειώστε την κατανάλωση junk food διότι τα επεξεργασμένα τρόφιμα χρειάζονται περισσότερη ενέργεια για να παραχθούν και επίση αυξάνεται η κατανάλωση χαρτιού λόγω της συσκευασίας.
• Προτιμήστε εγχώρια προιόντα και βιολογικά πιστοποιημένα κρέατα
• Περιορίστε την ποσότητα νερού σε βραστά γεύματα
• Κόβετε τις τροφές σε κομμάτια πριν τα μαγειρέψετε διότι έτσι χρειάζονται λιγότερο χρόνο.
• Κλείνετε το μάτι της κουζίνας 5 λεπτά πιο πριν ετοιμαστεί το γευμα.
• Σκεπάστε με καπάκι την κατσαρόλα ώστε να περιορίσετε το χρόνο μαγειρέματος!
• Ο φούρνος καταναλώνει περισσότερη ενέργεια από ότι την μαγειρική στο μάτι της κουζίνας ή ακόμη καλύτερα την χύτρα ταχύτητας!
Μόνο όταν το τελευταίο δέντρο έχει πεθάνει ,ο τελευταίος ποταμός δηλητηριαστεί και το τελευταίο ψάρι πιαστέι,τότε θα συνειδητοποιήσουμε πως δεν μπορούμε να φάμε τα λεφτά. (Ινδιάνικη παροιμία)