Posted on Νοέμβριος 23, 2016
by Artemis

Η απώλεια της όρεξης είναι ένα κοινό πρόβλημα έπειτα από μια ασθένεια ή φαρμακευτική αγωγή ή θεραπεία ή λόγω ψυχολογικών παραγόντων.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες που μπορέι να σας ανοίξουν την όρεξη:

⦁ Διαλέξτε διαφορετικές και νόστιμες τροφές για να εξασφαλίσετε ενδιαφέρον και ποικιλία στην διατροφή σας .

⦁ Κανονίστε να βγαίνετε έξω μια φορά την εβδομάδα για φαγητό αλλάζοντας παραστάσεις με οικογένεια και φίλους.

⦁ Ακόμα και αν δεν πεινάτε φροντίστε έτσι ώστε το ημερήσιο διαιτολόγιο σας να περιλαμβάνει 3 κύρια γεύματα(πρωινό,μεσημεριανό,βραδινό)και 2 ενδιάμεσα ή και προ ύπνου.

⦁ Κάντε την τροφή σας να φαίνεται πιο ελκυστική ανακατεύοντας χρώματα και σερβίροντας τα με όμορφο τρόπο.

⦁ Αφιερώστε χρόνο για να στρώσετε το τραπέζι σας με ωραία σερβίτσια και γενικότερα να τρώτε σε ευχάριστο περιβάλλον και όχι πιεστικό

⦁ Πριν το φαγητό,κάντε ελαφριά άσκηση ή έστω ένα 20λεπτο περπάτημα

French macarons in an ice cream cone. Cookie still life :) Fine Art Print - Professionally printed upon order. My photographs are professionally printed with archival inks on premium acid-free paper,:

Posted on Οκτώβριος 23, 2016
by Artemis

Υπάρχουν πολλοί τύποι γάλακτος που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις

⦁ Γάλα αγελάδας.Το πλήρες γάλα αγελάδας περιέχει 7,8 γρ λίπου ανά 200ml και 132 θερμίδες.Η περιεκτικότητα σε ασβέστιο (236mg) ανά μερίδα είναι λίγο χαμηλότερη όταν είναι ημι-αποβουτυρωμένο

⦁ Γάλα κατσικίσιο:Περιέχει λίγο λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό αλλά περισσότερες βιταμίνες Α,Β6, και νικοτινικό οξύ,καθώς και ασβέστιο,κάλιο σελήνιο και χαλκό.Το πλήρες έχει τα ίδια λιπαρά με το αγελαδινό περίπου

⦁ Γάλα πρόβειο:Πλούσιο σε πρωτείνες λιπαρά και μεταλικά στοιχεία.

⦁ Γάλα σόγιας:Eνδείκνειται για άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.Ένα ποτήρι 200 ml περιέχει περίπου 6 γρ πρωτείνης 4,8γρ λιπαρά,καθόλου χοληστερόλη και 86 θερμίδες.Δεν αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και Β12 για αυτό και δεν έχει νόημα να επιλέξτε μια πιο ενυσχυμένη μορφή

⦁ Γάλα ρυζιού:Αποτελέι καλό υποκατάστατο ημιαποβουτυρωμένου και αποβουτυρωμένου αγελαδινού γάλακτος για όσους έχουν αλλεγίες ή δυσανεξία στη λακτόζη

⦁ Γάλα βρώμης :Δεν έχει λακτόζη και χοληστερόλη και περιέχει χαμηλά λιπαρά.Επιλέξτε τύπους που έχουν ενισχυθεί με ασβέστιο και βιταμίνη D.

 

Milk Bottle // Food Illustration // Archival Art Print by KendyllHillegas:

Posted on Οκτώβριος 10, 2016
by Artemis

Περίπου στον πρώτο χρόνο ζωής του παιδιού,ξεκινάει η εισαγωγή στερεών τροφών στο διαιτολόγιο του. Πρέπει να περιλαμβάνει κρέας (κατά προτίμηση άπαχο),ψάρι,φρούτα,λαχανικά,γαλακτοκομικά.

Η εισαγωγή στερεών τροφών πρέπει να γίνει σταδιακά ώστε το παιδί να συνηθίσει τις νέες γεύσεις.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες για να γίνει ομαλά η ενσωμάτωση στερεών τροφών στο διαιτολόγιο.

·         Δίνετε να δοκιμάσει κάθε 3 μέρες μια νέα γεύση και όχι πολλές μαζί!

·         Να προσθέτετε σιγά σιγά μικρά κομμάτια και όχι μεγάλες μερίδες π.χ. ¼ αυγού.

·         Ξεκινήστε πρώτα με λαχανικά και έπειτα με φρούτα

·         Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία έχουν ανάγκη σε σίδηρο οπότε προτιμήστε τροφές πλούσιες σε αυτό το ιχνοστοιχείο.(όσπρια,κρεατικά,ψάρια)

·         Το μέλι εισάγετε από ενός έτους και μετά λόγω ενός βακτηρίου που περιέχει

·         Από φρούτα δεν ξεκινάμε με πορτοκάλι λόγο υψηλής οξύτητας

·         Ψάρια:χωρίς κόκκαλα πχ φιλέτα ψαριού

·         Δεν προτιμάμε θαλασσινά λόγω υφής

·         Ξηροί καρποί από 7 μηνών και πάνω

            Ζάχαρη όχι προ έτους.

 

·   

Lassen Sie nichts anbrennen und wecken Sie bei Ihren Kids die Freude an der gesunden Ernährung!: