Posted on Φεβρουάριος 13, 2017
by Artemis

Το πρωινό είναι ένα σημαντικό μικρό γεύμα.Σπάει την πολύωρη νυχτερινή νηστεία και σας βοηθά να ξυπνλησετε και να ενεργοποιηθείτε.Σας βοηθά να κατανικήσετε το αίσθημα της πείνας που μπορεί να εμφανιστεί αργότερα.Επίσης βοηθά τον οργανισμό να βρίσκεται σε εγρήγορση στο σχολείο ή στη δουλειά.

Για ένα γρήγορο και υγιεινό πρωινό φάτε ένα μπολ με δημητριακά ολικής άλεσης φρέσκα ή ξερά φρούτα και γάλα.

Αν διαθέτετε περισσότερο χρόνο φτιάξτε μια ομελέτα.Συνοδέψτε την με ψωμί ή παξιμάδι ολικής άλεσης ή φρυγανιές και λαχανικά.

Φτιάξτε ενα μιλκ σεικ ανακατεύοντας με μπανάνα με γιαούρτι ή γάλα άπαχο ή πλήρες ή με χυμό φρούτων.

Αν βιάζεστε,πάρτε μαζί σας ένα φρούτο ,μία χειροποίητη μπάρα δημητριακών,ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης,μερικούς ξηρούς καρπούς ή ένα άπαχο γιαούρτι.

 

《小食光,一個人的美食手賬》:

Posted on Ιανουάριος 20, 2017
by Artemis

Tα ακόρεστα λιπαρά θεωρούνται κατα κανόνα πιο υγιεινά από τα κορεσμένα .Συναντώνται σε πολλές τροφές φυτικής προέλευσης και ειδικότερα στις ελιές στο αβοκάντο στα καρύδια και στη σόγια.Κατά κανόνα,το κρέας περιέχει περισσότερα κορεσμένα παρά ακόρεστα λιπαρά.

Τα τράνς λιπαρά οξέα συναντώνται κυρίως σε κατεργασμένα τρόφιμα .Παράγονται όταν τα φυτικά έλαια στερεοποιύνται για να δημιουργήσουν ΄΄υδρογονομένα λιπαρά'' και ''μερικώς υδρογονομένα'' φυτικά λιπαρά.Όπως υποδηλώνει το όνομα τους,η διαδικασία αυτή προυποθέτει τη διοχέτευση αερίου υδρογόνου στο λάδι.

Τα υδρογονομένα λιπαρά που είναι δημοφιλή κατά την προετοιμασία των ''πρόχειρων φαγητών'' είναι στερεά που λιώνουν στο στόμα και όχι υγρά όπως τα φυτικά έλαια και συνεπώς συχνά αλλάζουν την υφή των κατεργασμένων τροφίμων.Αν δεν υπήρχαν τα υδρογονομένα λιπαρά ,μια συνήθης σοκολάτα για παράδειγμα θα μπορούσε να διατηρηθεί στο ράφι μόλις 30 μέρες αντί για 18 μήνες.Ωστόσο πληθαίνουν συνεχώς τα στοιχεία που δείχνουν τη σχέση ανάμεσα στην κατανάλωση τρανς λιπαρών οξέων με τον αυξημένο κίνδυνο καρδιακού νοσήματος.

 

 

 

 

 

Posted on Δεκέμβριος 29, 2016
by Artemis

Οι έτοιμες τροφές, οι κονσέρβες ,η κατανάλωση τροφής έξω απο το σπίτι με έτοιμα γεύματα συμβάλουν σε αυξημένη πρόσληψη νατρίου.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες για να μειώσετε την πρόσληψη νατρίου στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Χρησιμοποιείτε φρέσκα ή ξερά μυρωδικά και μπαχαρικά για να δώσετε γεύση και άρωμα στα φαγητά σας. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείται αλάτι στο τραπέζι Χρησιμοποιείτε με μέτρο τη σόγια.Μια κουταλιά έχει περίπου 1200 mg νατρίου. Αγοράζετε φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά σε κονσέρβα που δεν περιέχει όμως αλάτι Ξεπλένετε τις τροφές που είναι σε άλμη και σε κονσέρβα για να αφαιρέσετε το επιπλέον αλάτι Επιλέξτε ειδικά τρόφιμα πχ δημητριακά πρωινού χαμηλά σε νάτριο.

 

Homemade rosemary lemon sea salt makes a unique DIY gift for your friends or relatives. Sprinkle it over meat, fish, chicken, roasted vegetables,etc. It’s super versatile!!!: