Posted on Οκτώβριος 23, 2016
by Artemis

Υπάρχουν πολλοί τύποι γάλακτος που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις

⦁ Γάλα αγελάδας.Το πλήρες γάλα αγελάδας περιέχει 7,8 γρ λίπου ανά 200ml και 132 θερμίδες.Η περιεκτικότητα σε ασβέστιο (236mg) ανά μερίδα είναι λίγο χαμηλότερη όταν είναι ημι-αποβουτυρωμένο

⦁ Γάλα κατσικίσιο:Περιέχει λίγο λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό αλλά περισσότερες βιταμίνες Α,Β6, και νικοτινικό οξύ,καθώς και ασβέστιο,κάλιο σελήνιο και χαλκό.Το πλήρες έχει τα ίδια λιπαρά με το αγελαδινό περίπου

⦁ Γάλα πρόβειο:Πλούσιο σε πρωτείνες λιπαρά και μεταλικά στοιχεία.

⦁ Γάλα σόγιας:Eνδείκνειται για άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.Ένα ποτήρι 200 ml περιέχει περίπου 6 γρ πρωτείνης 4,8γρ λιπαρά,καθόλου χοληστερόλη και 86 θερμίδες.Δεν αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και Β12 για αυτό και δεν έχει νόημα να επιλέξτε μια πιο ενυσχυμένη μορφή

⦁ Γάλα ρυζιού:Αποτελέι καλό υποκατάστατο ημιαποβουτυρωμένου και αποβουτυρωμένου αγελαδινού γάλακτος για όσους έχουν αλλεγίες ή δυσανεξία στη λακτόζη

⦁ Γάλα βρώμης :Δεν έχει λακτόζη και χοληστερόλη και περιέχει χαμηλά λιπαρά.Επιλέξτε τύπους που έχουν ενισχυθεί με ασβέστιο και βιταμίνη D.

 

Milk Bottle // Food Illustration // Archival Art Print by KendyllHillegas:

Posted on Οκτώβριος 10, 2016
by Artemis

Περίπου στον πρώτο χρόνο ζωής του παιδιού,ξεκινάει η εισαγωγή στερεών τροφών στο διαιτολόγιο του. Πρέπει να περιλαμβάνει κρέας (κατά προτίμηση άπαχο),ψάρι,φρούτα,λαχανικά,γαλακτοκομικά.

Η εισαγωγή στερεών τροφών πρέπει να γίνει σταδιακά ώστε το παιδί να συνηθίσει τις νέες γεύσεις.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες για να γίνει ομαλά η ενσωμάτωση στερεών τροφών στο διαιτολόγιο.

·         Δίνετε να δοκιμάσει κάθε 3 μέρες μια νέα γεύση και όχι πολλές μαζί!

·         Να προσθέτετε σιγά σιγά μικρά κομμάτια και όχι μεγάλες μερίδες π.χ. ¼ αυγού.

·         Ξεκινήστε πρώτα με λαχανικά και έπειτα με φρούτα

·         Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία έχουν ανάγκη σε σίδηρο οπότε προτιμήστε τροφές πλούσιες σε αυτό το ιχνοστοιχείο.(όσπρια,κρεατικά,ψάρια)

·         Το μέλι εισάγετε από ενός έτους και μετά λόγω ενός βακτηρίου που περιέχει

·         Από φρούτα δεν ξεκινάμε με πορτοκάλι λόγο υψηλής οξύτητας

·         Ψάρια:χωρίς κόκκαλα πχ φιλέτα ψαριού

·         Δεν προτιμάμε θαλασσινά λόγω υφής

·         Ξηροί καρποί από 7 μηνών και πάνω

            Ζάχαρη όχι προ έτους.

 

·   

Lassen Sie nichts anbrennen und wecken Sie bei Ihren Kids die Freude an der gesunden Ernährung!:

 

 

Posted on Οκτώβριος 05, 2016
by Artemis

 

Είναι πολύ σημαντικό από την παιδική κιόλας ηλικία να μπούνε οι βάσεις όσον αφορά τις διαιτητικές προτιμήσεις του παιδιού σας.Παρακάτω ακολουθούν κάποιες προτάσεις για υγιεινό και χορταστικό κολατσιό στο σχολείο!

 

·         Τορτίγια με κοτόπουλο τυρί ντομάτα

·         Φρούτα αποξηραμένα ή φρέσκα

·         Παστέλι

·         Τόστ με τυρί και χαμηλά λιπαρά

·         Κριτσίνια ή κράκερ ολικής άλεσης

·         Κουλούρι σουσαμένιο

·         Ένα κομμάτι σπιτικό κέικ

·         Μία σπιτική σπανακόπιτα

 2 Μπάρες με φρούτα και ξηρούς καρπούς

 

“My vision/eyesight  is not as great as it used to be, and I feel it's getting worse as I get older. I need a trip to the eye doctor again for a new pair…”: