Posted on Δεκέμβριος 01, 2016
by Artemis

Υπάρχουν 3 βασικά είδη ποτών για ενίσχυση της ενέργειας για όσους αθλούνται.

Ποτά υδατανθράκων.Θα πρέπει να καταναλώνονται πριν από τον αγώνα για να ενισχύσουν τα αποθέματα γλυκογόνου στους  μύες και στο συκώτι

Ισοτονικά ποτά .Είναι σχεδιασμένα για να καταναλώνονται κατα τη διάρκεια  της άσκησης και αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας

Υποτονικά ποτά.Αναπληρώνουν το νερό και τα άλατα που έχουν εκκριθεί από το σώμα και προλαμβάνουν την αφυδάτωση.

Lets bring back these outfits!! Flo-Jo:

Posted on Νοέμβριος 23, 2016
by Artemis

Η απώλεια της όρεξης είναι ένα κοινό πρόβλημα έπειτα από μια ασθένεια ή φαρμακευτική αγωγή ή θεραπεία ή λόγω ψυχολογικών παραγόντων.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες που μπορέι να σας ανοίξουν την όρεξη:

⦁ Διαλέξτε διαφορετικές και νόστιμες τροφές για να εξασφαλίσετε ενδιαφέρον και ποικιλία στην διατροφή σας .

⦁ Κανονίστε να βγαίνετε έξω μια φορά την εβδομάδα για φαγητό αλλάζοντας παραστάσεις με οικογένεια και φίλους.

⦁ Ακόμα και αν δεν πεινάτε φροντίστε έτσι ώστε το ημερήσιο διαιτολόγιο σας να περιλαμβάνει 3 κύρια γεύματα(πρωινό,μεσημεριανό,βραδινό)και 2 ενδιάμεσα ή και προ ύπνου.

⦁ Κάντε την τροφή σας να φαίνεται πιο ελκυστική ανακατεύοντας χρώματα και σερβίροντας τα με όμορφο τρόπο.

⦁ Αφιερώστε χρόνο για να στρώσετε το τραπέζι σας με ωραία σερβίτσια και γενικότερα να τρώτε σε ευχάριστο περιβάλλον και όχι πιεστικό

⦁ Πριν το φαγητό,κάντε ελαφριά άσκηση ή έστω ένα 20λεπτο περπάτημα

French macarons in an ice cream cone. Cookie still life :) Fine Art Print - Professionally printed upon order. My photographs are professionally printed with archival inks on premium acid-free paper,:

Posted on Οκτώβριος 23, 2016
by Artemis

Υπάρχουν πολλοί τύποι γάλακτος που αποτελούν εναλλακτικές λύσεις

⦁ Γάλα αγελάδας.Το πλήρες γάλα αγελάδας περιέχει 7,8 γρ λίπου ανά 200ml και 132 θερμίδες.Η περιεκτικότητα σε ασβέστιο (236mg) ανά μερίδα είναι λίγο χαμηλότερη όταν είναι ημι-αποβουτυρωμένο

⦁ Γάλα κατσικίσιο:Περιέχει λίγο λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό αλλά περισσότερες βιταμίνες Α,Β6, και νικοτινικό οξύ,καθώς και ασβέστιο,κάλιο σελήνιο και χαλκό.Το πλήρες έχει τα ίδια λιπαρά με το αγελαδινό περίπου

⦁ Γάλα πρόβειο:Πλούσιο σε πρωτείνες λιπαρά και μεταλικά στοιχεία.

⦁ Γάλα σόγιας:Eνδείκνειται για άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.Ένα ποτήρι 200 ml περιέχει περίπου 6 γρ πρωτείνης 4,8γρ λιπαρά,καθόλου χοληστερόλη και 86 θερμίδες.Δεν αποτελεί καλή πηγή ασβεστίου και Β12 για αυτό και δεν έχει νόημα να επιλέξτε μια πιο ενυσχυμένη μορφή

⦁ Γάλα ρυζιού:Αποτελέι καλό υποκατάστατο ημιαποβουτυρωμένου και αποβουτυρωμένου αγελαδινού γάλακτος για όσους έχουν αλλεγίες ή δυσανεξία στη λακτόζη

⦁ Γάλα βρώμης :Δεν έχει λακτόζη και χοληστερόλη και περιέχει χαμηλά λιπαρά.Επιλέξτε τύπους που έχουν ενισχυθεί με ασβέστιο και βιταμίνη D.

 

Milk Bottle // Food Illustration // Archival Art Print by KendyllHillegas: