Posted on Ιανουάριος 12, 2019
by Artemis

Η διατροφή στο στάδιο της εγκυμοσύνης είναι διαφορετική από μία δίαιτα αδυνατίσματος. Συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο διατροφολόγο ώστε να μην έχετε ελλείψεις σε θρεπτικά συστατικά και να ακoλουθείτε ένα υγιεινό διαιτολόγιο.

Η βιταμίνη D είναι πολύ σημαντική για την δημιουργία ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος του νεογνού. Φροντίστε να συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο αυγά, γαλακτοκομικά και ψάρια (σαρδέλες)

Posted on Ιανουάριος 09, 2019
by Artemis

Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες στην καθημερινή μας διατροφή. Ο διαιτολόγος σας, μπορεί να σας φτιάξει ένα διαιτολόγιο με τις απαραίτητες ποσότητες από όλες τις διατροφικές ομάδες που περιέχουν φυτικές ίνες.

Συστάσεις:

Ακολουθήστε μια διατροφή με μη επεξεργασμένες τροφές.

Τρώτε όσπρια 2 3 φορές την εβδομάδα.

Καταναλώνετε 2 σαλάτες την ημέρα.

Καταναλώνετε 2 3 φρούτα την ημέρα

Προτιμάτε προϊόντα ολικής άλεσης.

Posted on Δεκέμβριος 05, 2018
by Artemis

ΥΛΙΚΑ: 1 ώριμο αβοκάντο,1 μάνγκο,1 πορτοκάλι,1 ακτινίδιο,1 μήλο

Καθαρίστε όλα τα φρούτα και αναμίξετε τα, με σος από εσπεριδοειδή ή σος γιαούρτι!