Posted on Δεκέμβριος 13, 2016
by Artemis

Nα μερικές ιδέες που μπορεί να μετατρέψουν ένα απλό γεύμα ή σνακ σε βόμβα αντιοξειδωτικών:

Κομμάτια πεπόνι

Αβοκάντο με φρυγανισμένο ψωμί

Mιλκ σεικ με φράουλα

Ψητός σολομός με πράσινη σαλάτα ,κόκκινες πιπεριές,ντομάτες.

Μπρόκολο,αρακάς και κουνουπίδι

Μικρά καροτάκια ή αμύγδαλα

Σπανάκι σοταρισμένο σε ελαιοόλαδο με σκόρδο και παρμεζάνα

Άνάμεικτη σαλάτα με ντομάτες,σέλερι καλαμπόκι και μπρόκολο

Γλυκοπατάτα ψητή με γιαούρτι

Πορτοκάλι

Φρέσκα φρούτα του δάσους με δημητριακά ολικής

Organic charred sweet onions baked crispy mochi filled with wild mushroom pate by @the_haute_mint. Tag your best plating pictures with #armyofchefs to get featured.:

Posted on Δεκέμβριος 01, 2016
by Artemis

Υπάρχουν 3 βασικά είδη ποτών για ενίσχυση της ενέργειας για όσους αθλούνται.

Ποτά υδατανθράκων.Θα πρέπει να καταναλώνονται πριν από τον αγώνα για να ενισχύσουν τα αποθέματα γλυκογόνου στους  μύες και στο συκώτι

Ισοτονικά ποτά .Είναι σχεδιασμένα για να καταναλώνονται κατα τη διάρκεια  της άσκησης και αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας

Υποτονικά ποτά.Αναπληρώνουν το νερό και τα άλατα που έχουν εκκριθεί από το σώμα και προλαμβάνουν την αφυδάτωση.

Lets bring back these outfits!! Flo-Jo:

Posted on Νοέμβριος 23, 2016
by Artemis

Η απώλεια της όρεξης είναι ένα κοινό πρόβλημα έπειτα από μια ασθένεια ή φαρμακευτική αγωγή ή θεραπεία ή λόγω ψυχολογικών παραγόντων.Παρακάτω ακολουθούν μερικές ιδέες που μπορέι να σας ανοίξουν την όρεξη:

⦁ Διαλέξτε διαφορετικές και νόστιμες τροφές για να εξασφαλίσετε ενδιαφέρον και ποικιλία στην διατροφή σας .

⦁ Κανονίστε να βγαίνετε έξω μια φορά την εβδομάδα για φαγητό αλλάζοντας παραστάσεις με οικογένεια και φίλους.

⦁ Ακόμα και αν δεν πεινάτε φροντίστε έτσι ώστε το ημερήσιο διαιτολόγιο σας να περιλαμβάνει 3 κύρια γεύματα(πρωινό,μεσημεριανό,βραδινό)και 2 ενδιάμεσα ή και προ ύπνου.

⦁ Κάντε την τροφή σας να φαίνεται πιο ελκυστική ανακατεύοντας χρώματα και σερβίροντας τα με όμορφο τρόπο.

⦁ Αφιερώστε χρόνο για να στρώσετε το τραπέζι σας με ωραία σερβίτσια και γενικότερα να τρώτε σε ευχάριστο περιβάλλον και όχι πιεστικό

⦁ Πριν το φαγητό,κάντε ελαφριά άσκηση ή έστω ένα 20λεπτο περπάτημα

French macarons in an ice cream cone. Cookie still life :) Fine Art Print - Professionally printed upon order. My photographs are professionally printed with archival inks on premium acid-free paper,: