Posted on Νοέμβριος 01, 2018
by Artemis

Για να ακολουθήσετε ένα διαιτολόγιο με περιορισμένο αριθμό θερμίδων και λιπών απαιτείται έξυπνος σχεδιασμός και δημιουργική μαγειρική. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες εναλλακτικές συνταγές για να φτιάξετε νόστιμα και ταυτόχρονα υγιεινά φαγητά.

 

·       Διαιτητική σάλτσα : ένα φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας και ένα τέταρτο του φλιτζανιού ξύδι ή χυμό λεμόνι. Προσθέστε κρεμμύδι, σκόρδο, πιπεριά, μουστάρδα ,δάφνη κάρι τσίλι πάπρικα ταμπάσκο.

·       Άσπρη σάλτσα: ένα κουτάλι αλεύρι σε ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα

·       Σάλτσα για κρέας ή σαλάτα:Aναμίξτε μουστάρδα γιαούρτι λάδι και λεμόνι

 

 

Posted on Οκτώβριος 31, 2018
by Artemis

Η δίαιτα της θηλάζουσας απαιτεί ισορροπημένο διαιτολόγιο σε θρεπτικά συστατικά. Ακόμη η δίαιτα σε αυτό το στάδιο απαιτεί αυξημένη κατανάλωση υγρών.

Επίσης, οι ανάγκες αυξάνονται σε

·       Ασβέστιο

·       Ψευδάργυρος

·       Κάποιες βιταμίνες

Posted on Οκτώβριος 29, 2018
by Artemis

Οι σημαντικότερες τροφές είναι εκείνες οι οποίες προσφέρουν ενέργεια,πρωτείνες στοιχεία και βιταμίνες.

1.     Πρωτείνες.2-3 μερίδες καθημερινά (γαλακτοκομικά,αυγά,άπαχο κρέας)

2.     Ασβέστιο. Συμβάλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης

3.     Φολικό οξύ.Αυξημένες ανάγκες στην εγκυμοσύνη.

4.     Σίδηρο.(κόκκινο κρέας,πράσινα λαχανικά)

5.     Ίνες.

6.     Υγρά.Πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα