Posted on Μάρτιος 08, 2017
by Artemis

 

 

1)Οι υπέρβαροι έχουν υψηλότερο ρυθμό μεταβολισμού από τους αδύνατους και όχι το αντίθετο.

2)Όταν το στομάχι είναι κενό,παράγεται η ορμόνη γκρελίνη η οποία δημιουργελι το αίσθημα της πείνας.

3)Η κορυφαία χημική ουσία του μπρόκοου η σουλφοραφάνη καταπολεμά τον καρκίνο.

4)Τρώγοντας λίγο και συχνά μπορείτε να αντέξετε περισσότερο χρόνο.

5)Όσοι καταναλώνουν τακτικά καφείνη υποφέρουν από συμπτώματα στέρησης όταν τους στερήσουν το αγαπημένο τους ναρκωτικό.

6)Οι περισσότεροι ανθρωποι δεν είναι αναγκαίο να πίνουν 2 λίτρα νερό διότι το τσάι ο καφές και τα αλκοολούχα ποτά συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινλη πρόσληψη υγρών.

7)Η φλούδα της ντομάτας είναι μια εξαιρετική πηγή λυκοπενίου μιας χημικής ουσίας που βοηθά στην αποτροπή του καρκίνου του δέρματος.

8)Το κόκκινο κρασί περιέχει χημικές ενώσεις που μειώνουν την πιθανότητα προσβολής από καρδιακό νόσημα έφοσον το πίνετε με μέτρο.

9)Το σπανάκι είναι μια εξαιρετική πηγή χρωστικών ουσιών που προστατεύουν τον αμφιβληστροειδή και αποτρέπουν τις βλάβες των ματιών και ειδικότερα την εκφύλιση μια ασθένεια που σχετίζεται με την ηλικία.

 

10)Τρώγωντας τακτικά φραγκοστάφυλα καθώς και άλλα φρούτα και λαχανικά διατηρείται τον εγκέφαλο σας νέο.

 

Aleksandra Kingo Still Life Photography:

Posted on Μάρτιος 06, 2017
by Artemis

Σύμφωνα με την χριστιανική θρησκεία, η διατροφική νηστεία γίνεται 40 μέρες πρίν από τη μέρα του Πάσχα και περιλαμβάνει αποχή από το κρέας και τα παράγωγά του, από ψάρια, γαλακτοκομικά προιόντα και λάδι. Κάποιοι τηρούν πιο ελαστικά μοντέλα νηστείας περιορίζοντας μόνο τα κρεατικά, ή μόνο κρεατικά και γαλακτοκομικά. Επιτρέπονται θαλασσινά ,όσπρια ,φρούτα και λαχανικά, δημητριακά, ταχίνι και χαλβάς.
Με την νηστεία λοιπόν σταματάει η κατανάλωση ζωικής πρωτείνης, μειώνεται η πρόσληψη ασβεστίου λόγω της αποχής από τα γαλακτοκομικά προιόντα καθώς και ο σίδηρος .Παρ’όλαυτα με τους κατάλληλους διατροφικούς συνδυασμούς και με την σωστή επιλογή τροφίμων είναι δυνατό να μην υπάρξει μείωση πρωτείνης και άλλων θρεπτικών συστατικών.
Οι ανάγκες σε πρωτείνη μπορούν να καλυφθούν από τα όσπρια και τα θαλασσινά. Η κατανάλωση των οσπρίων ταυτόχρονα με δημητριακά, αυξάνει την βιολογική αξία τω πρωτεινών και ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου. Ακόμη, τρόφιμα με βιταμίνη C(εσπεριδοειδή ,πιπεριές, μπρόκολο) έχουν την ικανότητα να αυξάνουν την απορρόφηση του σιδήρου στον οργανισμό.
Αν και σημαντικότερες πηγές ασβεστίου είναι τα γαλακτοκομικά, ασβέστιο υπάρχει και στα όσπρια, στο ταχίνι, στους ξηρούς καρπούς, στο χαλβά.
Καλό θα ήτανε λοιπόν αν το παιδί σας ακολουθήσει τις διατροφικές οδηγίες της νηστείας να εξασφαλίσετε μέσω άλλων τροφών τα θρεπτικά συστατικά που κρίνονται απαραίτητα για την ομαλή ανάπτυξή του.

 

Image may contain: 1 person, sitting

Posted on Φεβρουάριος 24, 2017
by Artemis

Το έθιμο της καθαρής Δευτέρας συνδέεται διατροφικά με την κατανάλωση κάποιων συγκεκριμένων τροφών στο μεσημεριανό συνήθως γεύμα. Το γεύμα της μέρας αυτής περιλαμβάνει θαλασσινά, (χταπόδι, καλαμάρια), λαγάνα, ταραμοσαλάτα, χαλβά ως επιδόρπιο, λιγότερο συχνά όσπρια, καθώς και διάφορε ορεκτικά και ποτό συνήθως ούζο. Παρακάτω αναλύουμε τη σύσταση των τροφών της καθαρής Δευτέρας καθώς και πως θα τα συμπεριλάβετε στο γεύμα σας χωρίς να χαλάσετε την δίαιτα σας.
Θαλασσίνά: Τα θαλασσινά ,περιέχουν μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης και βιταμινών του συμπλέγματος Β .Περιέχουν ελάχιστο λίπος και χοληστερόλη. Αντίθετα τα οστρακοειδή περιέχουν υψηλή χοληστερόλη. Προτιμήστε ψητά και όχι τηγανιτά διότι έχουν λιγότερες θερμίδες.
Λαγάνα: Καταναλώστε με μέτρο το παραδοσιακό ψωμί καθώς η μία φέτα αποδίδει 80 θερμίδες. Αρκεστείτε σε μια με δύο το πολύ φέτες.
Tαραμοσαλάτα: Η νόστιμη ταραμοσαλάτα έχει υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας σε ελαιόλαδο. Περιοριστείτε σε 2 κουταλιές της σούπας.
΄Όσπρια: Πλούσια σε φυτικές ίνες, σε πρωτεΐνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Καταναλώστε με μέτρο διότι έχουν αρκετές θερμίδες. Στο μαγείρεμα προσθέστε όσο το δυνατόν πιο λίγο λάδι.
Xαλβάς:Ο χαλβάς δεν περιέχει χοληστερόλη, περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β καθώς και μαγγάνιο φώσφορο και ασβέστιο. Καταναλώστε με μέτρο καθώς 60 γραμμάρια χαλβά έχουν 300 θερμίδες.
Σχετικά με την κατανάλωση ποτού προτιμήστε κρασί καθώς ένα ποτήρι έχει μόνο 70 θερμίδες ή 4-5 δάχτυλα ούζο.
Μπορείτε να χαρείτε τα γιορτινά φαγητά και γλυκά χωρίς να στερηθείτε αλλά και χωρίς να χαλάσετε το διατροφικό σας σχήμα!

 

Image may contain: food