ΔΙΑΙΤΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ:ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΧΑΜΗΛΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

Posted on Νοέμβριος 01, 2018
by Artemis

Για να ακολουθήσετε ένα διαιτολόγιο με περιορισμένο αριθμό θερμίδων και λιπών απαιτείται έξυπνος σχεδιασμός και δημιουργική μαγειρική. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες εναλλακτικές συνταγές για να φτιάξετε νόστιμα και ταυτόχρονα υγιεινά φαγητά.

 

·       Διαιτητική σάλτσα : ένα φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας και ένα τέταρτο του φλιτζανιού ξύδι ή χυμό λεμόνι. Προσθέστε κρεμμύδι, σκόρδο, πιπεριά, μουστάρδα ,δάφνη κάρι τσίλι πάπρικα ταμπάσκο.

·       Άσπρη σάλτσα: ένα κουτάλι αλεύρι σε ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα

·       Σάλτσα για κρέας ή σαλάτα:Aναμίξτε μουστάρδα γιαούρτι λάδι και λεμόνι