ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΑ TIPS

Posted on Μάιος 03, 2017
by Artemis

 

 

·       Λιγότερα αμυλώδη στο βραδινό γευμα.Η ποσότητα του άμυλου θα πρέπει να είναι πιο λίγη σε ποσότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας.Έτσι,υπάρχει καλύτερος έλεγχος της γλυκόζης.

 

·       Κατανάλωσε πρωτείνες στην άσκηση αλλά με μέτρο.Η υπερβολική κατανάλωση πρωτεινικών γευμάτων δεν αυξάνει γραμμικά την μυική σύνθεση.Δηλαδή μην υποθέστε ότι αν καταναλώνετε διπλάσια ποσότητα πρωτεινών θα πετύχετε τη διπλάσια αύξηση μυικού ιστού.

 

·       Παγωτό ή παγωμένο γιαούρτι?Το παγωτό είναι κατεψυγμένο επιδόρπιο το οποίο παρασκευάζεται από κρέμα και γάλα με την προσθήκη ζάχαρης και γεύσεων.Το παγωμένο γιαούρτι είναι κ αυτό κατεψυγμένο επιδόρπιο με την διαφορά ότι αντί για την κρέμα γάλακτος χρησιμοποιείται γιαούρτι για την παρασκεύη του.Το γιαούρτι έχει λιγότερα λιπαρά σε σχέση με το παγωτό αλλά και λιγότερες θερμίδες.

 

·       Προσοχή στην υπερβολική κατανάλωση αντιοξιδωτικών συμπληρωμάτων.Η υπερβολική κατανάλωση αντιοξειδωτικών συμπληρωμάτων μπορεί να τροφοδοτήσουν αντι να αναστείλουν τις ελεύθερες ρίζες και να προκαλέσουν οξειδωτικές φθορές στον οργανισμό.

 

 

 alexjameshall: “Frooty. Please contact me via my website if you’re interested in any prints. © Alex Hall, 2014 http://alexhall.4ormat.com/ ”: