Posted on Ιούνιος 30, 2017
by Artemis

 Το κρέας σε λογικές ποσότητες, κάνει καλό αρκεί να αφαιρέσεις το ορατό λίπος. Αρχικά είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμα στην ομορφιά και στη υγεία λόγω της περιεκτικότητας του σε πρωτείνη,σίδηρο και άλλα θρεπτικά συστατικά. Χτίζει σώμα καθώς ενισχύει τη δόμηση της μυικης ομάδας του οργανισμού,μια διεργασία απαραίτητη ειδικα αν συνδιαστεί με την κατάλληλη γυμναστική. Τονώνει την ελαστικοτητα του δέρματος και στηρίζει το αιμοποιητικό σύστημα λόγω της αιμοσφαιρίνης. Συμβάλει στην τόνωση του ενεργειακού μεταβολισμού. Προστατέυει από τις ιώσεις καθώς τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Συμβάλει στις φυσιολογικές διεργασίες του οργανισμού νευρομυικές καρδιαγγειακές και ορμονικές. Πιο συγκεκριμενα: Σύμφωνα με το μοντέλο της Μεσογειακής διατροφής προτεινεται να καταναλώνουμε 2 φορές την εβδομάδα άπαχο κρέας(πουλερικά,κυνήγι) και σπανιότερα μία φορά το μήνα κόκκινο. Η κατανάλωση κρέατος,οφελεί το ανοσοποητικό σύστημα και την καλή υγεία του δέρματος και των μαλλιών λόγω της περιεκτικότητάς του σε ψευδάργυρο,σίδηρο βιταμίνες ιχνοστοιχεία. Η ικανοποιητική ποσότητα σιδήρου που περιέχει το κρέας αποτρέπει την ύπαρξη αναιμίας. Επιπλέον είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης ιδιαίτερα σε κορίτσια που βρίσκονται στην έμμηνο ρύση. Ένα ακόμη πλεονέκτημα του κρέατος είναι η περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη η οποία βοηθάει στην καλή υγεία των μυών και των οργάνων. Η υπερκατανάλωση κρέατος όμως, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό.Αναλυτικά: Αυξάνεται ο κίνδυνος για ανάπτυξη παθήσεων όπως καρδιοπάθειες,καρκίνο του εντέρου ,καρκίνο του νεφρού ,του στομάχου και του μαστού.Επίσης,κάποιες έρευνες δείχνουν ότι η υπερβολική κατανάλωση κρέατος οδηγεί στην κακή υγεία τον οστών και προκαλεί παθήσεις όπως αρθρίτιδα.Τέλος η υπέρμετρη κατανάλωση κόκκινου προκαλέι χοληστερίνη καθώς αυξάνεται η LDL χοληστερόλη . Παρόλαυτα τα τελευταία χρόνια δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να αποκλείσουν το κρέας και τα ζωικά παράγωγα από το καθημερινό τα ους διαιτολόγιο. Επιλογή αποχής από το κρεας,ευαισθητοποίηση απέναντι στην εκμετάλευση και τις κακουχίες των ζώων σε εργοστάσια και βιομηχανίες,τρόπος ζωής ή και μόδα.Κίνητρα θρησκευτικά,ψυχολογικά,περιβαλλοντικά κοινωνικά η ηθικά.Αν και η μεσογειακή διατροφή προτείνει χαμηλή κατανάλωση άπαχου κρέατος,πολλοί άνθρωποι επιλέγουν έναν χορτοφαγικό τύπο διατροφής.Η χορτοφαγία είναι η αποχή από το κρέας και από ζωικά προιόντα.Υπάρχουν πολλά είδη χορτοφάγων ανάλογα από τα τρόφιμα που επιλεγουν να αποκκείσουν από την διατροφή τους. • Αυστηροί χορτοφάγοι.Έχουν αποκλέισει από το καθημερινό τους διαιτολόγιο όχι μόνο το κρέας αλλά και όλα τα ζωικά προιόντα(αυγά,ψάρι) • Αυγο-χορτοφάγος.Αποκλείονται το κρέας τα ψαρια ,τα θαλασσινα και τα γαλακτοκομικά αλλά επιτρέπονται τα αυγά. • Γαλακτο-αυγοχορτοφάγος.Επιτρέπονται γαλακτοκομικά και αυγά,αποχή μόνο από το κρέας! • Γαλακτοχορτοφαγία.Όχι κρέας και αυγά ,μόνο γαλακτοκομικά φρούτα και λαχανικά. • Ψαροχορτοφάγος.Έχει αποκλείσει το κρέας αλλά καταναλώνει ψάρι και θαλασσινά. Όταν κάποιος ακολουθέι χορτοφαγική διατροφή θα παρουσιάσει έλλειψη σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία τα οποία προσφέρει η κατανάλωση κρέατος στην διατροφή μας. Συγκεκριμένα,μια χορτοφαγική διατροφή στερείται από ικανοποιητική ποσότητα πρωτείνης α βιολογικής αξίας ,σιδήρου,ασβεστίου,βιταμίνης Β12 .Παρακάτω λοιπόν ακολουθούν εναλλακτικοί τρόποι ώστε να μην έχετε ανεπάρκεια σε θρεπτικές ουσίες. • Πρωτείνη.Η πρωτείνη Α βιολογικής αξίας βρίσκεται στο κρέας.Μία καλή επιλογή θα ήτανε να συνδιάσετε όσπρια με δημητριακά(ψωμί,πατάτα ρύζι).Άλλες πηγές πρωτεινών είναι η σόγια το ασπράδι αυγού, τα γαλακτοκομικά προιόντα οι ξηροί καρποί τα θαλασσινά. • Σίδηρος.Εναλλακτικά, πηγές σιδήρου είναι το μπρόκολο το κουνουπίδι τα θαλασσινά και τα όσπρια.Μην ξεχνάτε να καταναλώνετε και τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C(πορτοκάλι) ώστε να ενισχύεται η απορρόφηση. • Βιταμίνη Β12.Την βρίσκουμε σε θαλασσινά σε γάλα σόγιας και σε ειδικά εμπλουτισμένα τρόφιμα. Σημασία λοιπόν για μία σωστή χορτοφαγική διατροφή η οποία θα καλύπτει όλες τις θρεπτικές σας ανάγκες είναι να αντικαταστήσετε κάποια τρόφιμα και να τα εντάξετε καθημερινά στη διατροφή σας ώστε να μην παρουσιαστεί έλλειψη σε κάποιο θρεπτικό συστατικό.

 

susheep   Artist  @paulfuentes_design  Shared by  @yesladypheOnix  Want a feature to our millions of followers across our blog and social media accounts? Here's how to do it:  1. List 3 or 4 works of your art for sale on www.artFido.com and include the tag #artFidoNAAS in the artwork description  2. Share your artFido listings with your contacts to help you sell your art.  3. Email us at blog@ artFido.com and show us you have done 1 and 2 above.  It's that easy! www.artFido.com http://ift.tt...

Posted on Μάιος 03, 2017
by Artemis

 

 

·       Λιγότερα αμυλώδη στο βραδινό γευμα.Η ποσότητα του άμυλου θα πρέπει να είναι πιο λίγη σε ποσότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας.Έτσι,υπάρχει καλύτερος έλεγχος της γλυκόζης.

 

·       Κατανάλωσε πρωτείνες στην άσκηση αλλά με μέτρο.Η υπερβολική κατανάλωση πρωτεινικών γευμάτων δεν αυξάνει γραμμικά την μυική σύνθεση.Δηλαδή μην υποθέστε ότι αν καταναλώνετε διπλάσια ποσότητα πρωτεινών θα πετύχετε τη διπλάσια αύξηση μυικού ιστού.

 

·       Παγωτό ή παγωμένο γιαούρτι?Το παγωτό είναι κατεψυγμένο επιδόρπιο το οποίο παρασκευάζεται από κρέμα και γάλα με την προσθήκη ζάχαρης και γεύσεων.Το παγωμένο γιαούρτι είναι κ αυτό κατεψυγμένο επιδόρπιο με την διαφορά ότι αντί για την κρέμα γάλακτος χρησιμοποιείται γιαούρτι για την παρασκεύη του.Το γιαούρτι έχει λιγότερα λιπαρά σε σχέση με το παγωτό αλλά και λιγότερες θερμίδες.

 

·       Προσοχή στην υπερβολική κατανάλωση αντιοξιδωτικών συμπληρωμάτων.Η υπερβολική κατανάλωση αντιοξειδωτικών συμπληρωμάτων μπορεί να τροφοδοτήσουν αντι να αναστείλουν τις ελεύθερες ρίζες και να προκαλέσουν οξειδωτικές φθορές στον οργανισμό.

 

 

 alexjameshall: “Frooty. Please contact me via my website if you’re interested in any prints. © Alex Hall, 2014 http://alexhall.4ormat.com/ ”:

 

 

Posted on Μάρτιος 27, 2017
by Artemis

 

 

Δεν υπάρχουν ουσιαστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι με την πλήρη αποχή από το φαγητό θα απαλλαγούμε από τις τοξίνες που νομίζουμε ότι έχουν συσσωρευτεί στον οργανισμό μας .Ο οργανισμός μας διαθέτει ήδη τα καλύτερα μηχανήματα αποτοξίνωσης,που είναι το ήπαρ και τα νεφρά.Αν χάνουμε βάρος με μια δίαιτα αποτοξίνωσης ,είναι μόνο και μόνο επειδή μειώνουμε την πρόσληψη θερμίδων.

Αποφύγετε τις γρήγορε αποτοξίνωσης και προτιμήστε μια πιο ισορροπημένη μέθοδο.Περιορίστε τις θερμίδες από λιπαρά και ζάχαρη και προτιμήστε τα φρούτα και τα λαχανικά που αφενός φέρνουν αίσθημα κορεσμού με λιγότερες θερμίδες και αφετέρου οδηγούν σε πραγματική απώλεια βάρους και όχι μόνο υγρών.

Πράγματι βοηθάμε το ήπαρ περιορίζοντας τις τοξίνες που παίρνουμε από το αλκοόλ και την καφείνη.

Τα υγρά είναι απαραίτητα για την ενυδάτωση του οργανισμού,φροντίστε να πίνετε αρκετά.

 

Τα κατεψυγμένα τρόφιμα συχνά περιέχουν λιγότερα βελτιωτικά λόγου χάρη συντηριτικά)απ’ότι τα προμαγειρεμένα φαγητά.

 

These cauliflower sheep crack me up.  Bring on the dip.  The body is cauliflower, legs are cloves, head olives, eyes are small carved pieces of cauliflower and olive.: