Posted on Νοέμβριος 21, 2019
by Artemis

Στην διατροφή για εγκυμονούσες, υπάρχουν κάποιες τροφές, που συστήνεται να μην συμπεριλαμβάνονται στο διαιτολόγιό σας. Η λίστα με τα τρόφιμα είναι οι παρακάτω:

Μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Συκώτι και πατέ, λόγο υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη Α.

Λαχανικά και φρούτα που δεν έχουν πλυθεί καλά. Αποφεύγετε τις ωμές σαλάτες όταν τρώτε έξω.

Ωμά ή μισοψημένα κρεατικά ή αυγά.

Ωμά θαλασσινά

Καρχαρίας, ξιφίας, τόνος

 

bowl arrangement

 

Posted on Μάρτιος 06, 2019
by Artemis

 

 

YΛΙΚΑ:ΜΙΣΟΣ ΑΝΑΝΑΣ, 3 ΑΚΤΙΝΙΔΙΑ, 120ML(8 KΟΥΤΑΛΙΕΣ ΣΟΥΠΑΣ ΑΝΑΝΑ)

Ένα γευστικότατο μείγμα πλούσιο σε βιταμίνη C,μαγνήσιο μαγγάνιο φώσφορο, κάλιο.

 

Posted on Φεβρουάριος 27, 2019
by Artemis

Επιλέγουμε λαχανικά εποχής.

Προτιμάμε φρέσκα λαχανικά.

Επειδή η όραση έχει σαφή σχέση με τη γεύση δημιουργούμε κάθε φορά πιάτο ξεχωριστά αυτοσχεδιάζοντας με τα χρώματα και το σχήμα των λαχανικών ώστε το πιάτο μας να μας ανοίγει την όρεξη.

Επειδή μερικές φορές το χρώμα αποτελεί δείκτη των θρεπτικών συστατικών επιλέγουμε λαχανικά ανάλογα με τις ανάγκες μας σε θρεπτικά συστατικά.

Τα πράσινα λαχανικά έχουν βιταμίνη C, και τα καρότα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α. Επομένως ο οργανισμός μας για να λειτουργήσει σωστά έχει ανάγκη από ποικιλία σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.