Posted on Φεβρουαρίου 24, 2021
by Artemis

Η βιταμίνη b12 ,βρίσκεται κυρίως σε ζωικά τρόφιμα όπως τόνο ,αρνί, συκώτι, θαλασσινά, ψάρια κρόκο αυγού, βοδινό και σε γαλακτοκομικά.

Vegetarian πηγές της b12 είναι : γιαούρτι, τυρί αυγά, δημητριακά ολικής εμπλουτισμένα με b12.

Vegan πηγές : δημητριακά ολικής εμπλούτισμένα με b12.

Άτομα που ακολουθούν vegan διατροφή, μπορούν να λάβουν και συμπληρώματα b12 με καθοδήγηση από τον γιατρό τους.

 cooked rice with vegetable salad in brown wooden bowl

Posted on Φεβρουαρίου 23, 2021
by Artemis

Τα φρούτα, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Ετσι,σε προστατεύουν από την γήρανση, τις ελεύθερες ρίζες και το οξειδωτικό stress.

Τα φρούτα με μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών, είναι τα παρακάτω:

1)Φρούτα πλούσια σε βιταμίνη C:ακτινίδια, πορτοκάλια, μάνγκο, παπάγια

2)Ρόδι

3)Cranberies

4)Φράουλες

5)Σταφίδες και δαμάσκηνα

6)Κόκκινα σταφύλια

 

assorted fruits

 

 

Posted on Φεβρουαρίου 16, 2021
by Artemis

Μπορείς να έχεις μία υγιεινή και πλήρης διατροφή χωρίς να αδειάζει το πορτοφόλι σας ,ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές :

1)Aγόραζε μεγάλες συσκευασίες(πχ γιαούρτι)

2)Φτιάξε λίστες με το διατροφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.

3)Αγόρασε ολόκληρο κρέας και όχι κομμάτια

4)Από ψάρια επέλεξε σαρδέλες, γαύρο, μπακαλιάρο, γαλέο Ο .τόνος είναι μία επιπλέον καλή επίλογή (μέχρι 2 φορές το μήνα)

5)Κρατήστε τα περισσεύματα σαν συμπλήρωμα σε άλλα φαγητά(σαλάτες, τορτίγιες, ριζότο η σε ομελέτα).

6)Τα αυγά είναι μία οικονομική και υγιεινή επιλογή!

7)Προτίμησε φρούτα και λαχανικά εποχής

8)Τα κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά είναι επίσης μία καλή επιλογή σε θρεπτικά συστατικά)

 

sliced apple and red round fruit