Posted on Οκτώβριος 17, 2018
by Artemis

Η παιδική διατροφή ,πρέπει να έχει αρκετή ποικιλία ώστε να εξάπτει το ενδιαφέρον και την όρεξη του παιδιού. Παρακάτω ακολουθούν ιδέες για πρωινό στο στάδιο της νηπιακής ηλικίας.

1.     Μείγμα δημητριακών με γιαούρτι γάλα ή ξερά φρούτα

2.     Μούσλι με ξερά φρούτα

3.     Φρουτοσαλάτα

4.     2 φέτες ψωμί με μέλι

5.     Στραπατσάδα με τυρί

6.     Αυγόφετες

7.     Φρούτα με γιαούρτι

8.     Μιλκ σέικ με μπανάνα

9.     Σπιτικό κέικ με φρούτα

Posted on Οκτώβριος 16, 2018
by Artemis

Τα προβιοτικά είναι μικροοργανισμοί που βοηθάνε στην εντερική χλωρίδα. Τελευταίες έρευνες επισημαίνουν την συμβολή τους στο αδυνάτισμα .

Τρόφιμα πλούσια σε προβιοτικά είναι τα γιαούρτια, το όξινο γάλα, τυριά παγωτά

Τα πρεβιοτικά ,είναι η τροφή των προβιοτικών και τρόφιμα με πρεβιοτικά είναι το κρεμμύδι, τα σπαράγγια, μπανάνα βρώμη σιτάρι, σκόρδο.

Posted on Σεπτέμβριος 27, 2018
by Artemis

Ø  Αποφύγετε γλυκά,επεξεργασμένα σνακ,τρόφιμα υψηλά σε λίπος(τηγανητα,βούτυρο,τσιπς κλπ)

Ø  4 5 μερίδες φρούτων ανα ημέρα

Ø  2 3 μερίδες γαλακτοκομικών κάθε μέρα

Ø  Προτιμήστε τρόφιμα με χαμηλό ή μέτριο γλυκαιμικό δείκτη

Ø  2 3 φορές την εβδομάδα κρέας

Ø  2 3 φορές την εβδομάδα ψάρι

Ø  Φροντίστε για την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού

Fantastic fun, these simple soccer drills for kids and U6 soccer drills are for your team just starting out and wanting to learn how to play soccer.