Posted on Ιανουαρίου 22, 2021
by Artemis

Η ψυχολογία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την διατροφή μας .Σε στρεσσογόνες περιόδους, πολλοί είναι αυτοί που αυξάνουν την κατανάλωση φαγητού, κάποιοι την μειώνουν, η αποκτάν διατροφικές διαταραχές.

Ουσίες και τροφές που καταπολεμούν το αγχος είναι οι παρακάτω:

1)Βιταμίνες του συμπλέγματος Β(πράσινα φυλλώδη λαχανικά,ξηροί καρποί,αυγά

2)Ω3 λιπαρά(ψάρια, λιναρόσπορος ,ξηροί καρποί)

3)Φυτικές ίνες(φρούτα, λαχανικά ,δημητριακά ολικής άλεσης)

4)Αμινοξύ τρυπτοφάνη (σοκολάτα, όσπρια, μπανάνα, γαλακτοκομικά)

5)Φυλλικό οξύ(πράσινα φυλλώδη και σταυρανθή λαχανικά)

6)Χαμομήλιpoached egg with vegetables and tomatoes on blue plate

Posted on Ιανουαρίου 21, 2021
by Artemis

1)Φρόντισε να πίνεις αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας και να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου!

2)2 μεγάλες σαλάτες τη μέρα με ποικιλία λαχανικών ,θα κάνουν τη ζυγαριά να πέσει δραματικά!

3)Μη ξεχνάς να υπολογίσεις τις υγρές θερμίδες(αλκοόλ, καφές με ζάχαρη, χυμοί εμπορίου) διότι αυξάνουν δραματικά το θερμιδικό φορτίο.

4)2-4 φρούτα ημερησίως είναι ότι καλύτερο για αύξηση του μεταβολισμού.

5)Σε κάθε γεύμα φρόντισε να υπάρχει πρωτεΐνη ώστε να έχεις αίσθημα κορεσμού.

6)Απέφυγε το τηγάνισμα και προτίμησε βραστά ή ψητά φαγητά.

7)Προσοχή στην κρυμμένη ζάχαρη και το κρυμμένο αλάτι.

8)Μην ξεχνάς την άσκηση!

 

woman using body tape measure while measuring her waist

Posted on Ιανουαρίου 18, 2021
by Artemis

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή, είναι το κλειδί της επιτυχίας για τη ρύθμιση του σακχαρώδη διαβήτη.

Τα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη μπορούν να έχουν τη γλυκιά γεύση που όλοι αναζητάμε με ισορροπία. Παρακάτω, ακολουθεί μία λίστα με τις γλυκαντικές ύλες που μπορεί να συμπεριλάβει στο διαιτολόγιο του ένα διαβητικό άτομο.

Γλυκαντικές ουσίες που περιέχονται κυρίως σε τρόφιμα όπως: ξυλιτόλη ,ισομαλτόζη, μαλτιτόλη, σορβιτόλη ,πρέπει να μετριούνται σαν υδατνάνθρακες. Δε συστήνεται η υπερκατανάλωση.

Η στέβια, η σακχαρίνη, η σουκραλόζη, είναι γλυκαντικές ύλες που επιτρέπεται καταναλώσει ένας διαβητικό άτομο σε κανονικές ποσότητες. Η φρουκτόζη ,δεν συστήνεται παρόλαυτα, διότι ανεβάζει τα λιπίδια στο αίμα. Τα ελεύθερα σάκχαρα από φρούτα και λαχανικά, δεν έχουν την ιδιότητα αυτή.

Η σακχαρίνη έχει πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη, και σχεδόν μηδενικές θερμίδες. Ακόμη, αντέχει στην ψηλή θερμοκρασία.

Την σουκραλόζη την συναντάμε κυρίως σε αναψυκτικά, ζελέ, έτοιμες κρέμες, τσίχλες. Έχει πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη και η κατανάλωση της δεν επηρεάζει την αύξηση της γλυκόζης.

Η στέβια, προέρχεται από ένα φυτό στην Νότια Αμερική.Έχει μηδενικές θερμίδες και αποδίδει πιο γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη. Έχει θερμοαντοχη και η κατανάλωσή της δεν επηρεάζει τα επίπεδα του σακχάρου.Παρόλαυτα,επειδή είναι από τα πιο πρόσφατα γλυκαντικά, η χρήση της συστήνεται με μέτρο.

 

spoon of powder