Posted on Νοέμβριος 14, 2018
by Artemis

Ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο πρέπει να περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός και να είναι σχεδιασμένο από επαγγελματία διαιτολόγο διατροφολόγο.

Η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του οργανισμού, για την καλή όραση, την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Η ανεπάρκεια σε βιταμίνη Α προκαλεί  ξηρό δέρμα κακή όραση, αυξημένη ευπάθεια σε μολύνσεις αδύνατη αναπαραγωγή και ανάπτυξη.

Πηγές βιταμίνης A:συκώτι, καρότα, γαλακτοκομικά, ξερά δαμάσκηνα, γλυκοπατάτες, κολοκύθα, μάνγκο.

Posted on Νοέμβριος 14, 2018
by Artemis

YΛΙΚΑ:

2 ΜΠΑΝΑΝΕΣ

4 ΣΥΚΑ

ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΓΛΥΚΟΥ ΣΚΟΝΗ ΚΑΚΑΟ

ΜΙΣΗ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΒΑΝΙΛΙΑ

ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΓΛΥΚΟΥ ΜΕΛΙ

ΜΙΑ ΚΥΤΑΛΙΑ ΓΛΥΚΟΥ ΤΑΧΙΝΙ

5 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΦΡΕΣΚΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

10 ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΧΥΜΟΣ ΑΝΑΝΑ

SMOOTHΙΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ,ΩΦΕΛΙΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ.

 

Posted on Νοέμβριος 11, 2018
by Artemis

Επιλέξτε: βρώμη ή δημητριακά ολικής αντί για δημητριακά με ζάχαρη

Επιλέξτε: φρυγανιά με μαρμελάδα αντί για ντόνατς

Επιλέξτε: ξηρούς καρπούς αντί για τσιπς

Επιλέξτε: μιλκσεικ με γιαούρτι και φρούτα αντί για μιλκσεικ με ζάχαρη

Επιλέξτε: κέικ ολικής άλεσης αντί για κέικ με σοκολάτα