Posted on Ιανουάριος 12, 2019
by Artemis

H βιταμίνη E προστατεύει την κυτταρική μεμβράνη ,δρα προληπτικά για την επούλωση τραυμάτων, διατηρεί τα νευρικά κύτταρα και τα ερυθρά αιμοσφαίρια υγιή.

Πηγές τροφών: ηλιόσποροι, αμύγδαλα, καρύδια, ελαιόλαδο ,φυστίκια πεκαν.

 

Posted on Ιανουάριος 12, 2019
by Artemis

3 ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ

1 ΛΕΜΟΝΙ

1 ΛΑΙΜ

Θρεπτικές ουσίες: βήτα καροτίνη, φολικό οξύ ,βιταμίνη C

Smoothie με αντιοξειδωτική δράση και ενέργεια.

 

Posted on Ιανουάριος 12, 2019
by Artemis

Η διατροφή στο στάδιο της εγκυμοσύνης είναι διαφορετική από μία δίαιτα αδυνατίσματος. Συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο διατροφολόγο ώστε να μην έχετε ελλείψεις σε θρεπτικά συστατικά και να ακoλουθείτε ένα υγιεινό διαιτολόγιο.

Η βιταμίνη D είναι πολύ σημαντική για την δημιουργία ενός υγιούς ανοσοποιητικού συστήματος του νεογνού. Φροντίστε να συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο αυγά, γαλακτοκομικά και ψάρια (σαρδέλες)