Posted on Οκτώβριος 17, 2018
by Artemis

Η παιδική διατροφή ,πρέπει να έχει αρκετή ποικιλία ώστε να εξάπτει το ενδιαφέρον και την όρεξη του παιδιού. Παρακάτω ακολουθούν ιδέες για πρωινό στο στάδιο της νηπιακής ηλικίας.

1.     Μείγμα δημητριακών με γιαούρτι γάλα ή ξερά φρούτα

2.     Μούσλι με ξερά φρούτα

3.     Φρουτοσαλάτα

4.     2 φέτες ψωμί με μέλι

5.     Στραπατσάδα με τυρί

6.     Αυγόφετες

7.     Φρούτα με γιαούρτι

8.     Μιλκ σέικ με μπανάνα

9.     Σπιτικό κέικ με φρούτα

Posted on Οκτώβριος 16, 2018
by Artemis

Τα προβιοτικά είναι μικροοργανισμοί που βοηθάνε στην εντερική χλωρίδα. Τελευταίες έρευνες επισημαίνουν την συμβολή τους στο αδυνάτισμα .

Τρόφιμα πλούσια σε προβιοτικά είναι τα γιαούρτια, το όξινο γάλα, τυριά παγωτά

Τα πρεβιοτικά ,είναι η τροφή των προβιοτικών και τρόφιμα με πρεβιοτικά είναι το κρεμμύδι, τα σπαράγγια, μπανάνα βρώμη σιτάρι, σκόρδο.

Posted on Οκτώβριος 16, 2018
by Artemis

Στη δίαιτα-διατροφή της εγκύου, επιτρέπεται ο καφές αλλά με μέτρο λόγο της καφεΐνης. Σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να είναι επικίνδυνος για το έμβρυο.

Εναλλακτικές επιλογές αποτελεί το τσάι ή ο ντεκαφεινέ.