Posted on Σεπτέμβριος 12, 2018
by Artemis

1)Smoothies.Tα smoothies είναι ιδανικη επιλογη διοτι είναι χορταστικα ειδικα αν περιεχουν γιαουρτι η γαλα.Οταν όμως περιεχουν σιροπι ,ετοιμους χυμους,μερεντα,πραλίνα τότε όχι μονο δεν είναι υγιεινα αλλα αποτελουν θερμιδικη βομβα.

2)Μπάρες δημητριακών.Πολλές φορές περιέχουν σοκολάτα ή φυστικοβούτυρο που είναι ψηλα σε θερμίδες.Ακόμη πρέπει να προσέχουμε την ετικέτα καθώς και τα σάκχαρα που περιέχονται και τιν περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες.

3)Ενεργειακά ποτά.Ψηλά σε θερμίδες και σε απλούς υδατάνθρακες

4)Σαλάτες.Πολλές φορές οι έτοιμες σαλάτες εμπλουτίζονται με σάλτσα,μαγιονέζα,πολλούς ξηρούς καρπόύς ,αλλαντικά ή τυριά με χαμηλά λιπαρά.Είναι πολύ έυκολο από υγιεινή επιλογή να καταλήξει να μας φορτώσει επιπλέον θερμίδες και λιπαρά.

5)Προιόντα light.Σε προιόντα με  ένδειξη «0%» ή «fat free» θα πρέπει να ελέγχουμε τη σύσταση σε σάκχαρα και αλάτι .

Photo #health & fitness #fitness motivation #fitness and health #fitness #stayfit #staystrong #exercise #workout Want more fitness inspiration? https://ift.tt/2FiPDkh

Posted on Σεπτέμβριος 08, 2018
by Artemis

 

 ● Υγιεινά λίπη: Περιλαμβάνονται το ελαιόλαδο, τα αβοκάντο και τα καρύδια

 ● Ξηροί καρποί και σπόροι

● Λαχανικά

● Χαμηλά γλυκαιμικά φρούτα (μούρα)

● Σύνθετοι υδατάνθρακες όπως ψητές ή ψητές γλυκοπατάτες, ψωμί σίκαλης, βρώμη

● Πουλερικά ελεύθερης βοσκής, ψάρια

● Μαύρη σοκολάτα

 

NEW on the blog: A guide to healthy fats in your diet!   Photo by Cook Republic

Posted on Σεπτέμβριος 08, 2018
by Artemis

       Τροφικές αλλεργίες

·       Διαβητική διατροφή

·       Διατροφή για θηλάζουσες και εγκυμονούσες

·       Παιδική διατροφή

Διατροφικές διαταραχές

 

 

 

 

·       This sweet potato fajitas meal prep recipe couldn't be easier! Cook the seasoned veggies on a sheet pan and serve with rice and guacamole for a balanced, filling meal.