Posted on Φεβρουάριος 06, 2020
by Artemis

Κρίταμο: Το κρίταμο είναι ένα πανάρχαιο συστατικό της διατροφής των παράλιων χωρών της Μεσογείου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο καθημερινό σας διαιτολόγιο μόνο του με λεμόνι ελαιόλαδο και σκόρδο, ή να συνοδεύσετε τις σαλάτες σας: χωριάτικη, ντάκο, πατατοσαλάτα, σαλάτες με ψαρικά κλπ

Διατροφική αξία ανά 100g

Eνέργεια:27kcal

Oλικά λιπαρά:0,15

Κορεσμένα:0,15

Μονοακόρεστα:0,03

Πολυακόρεστα:0,32

Υδατάνθρακες:4,6

Σάκχαρα:0,1

Φυτικές ίνες:4,2

Πρωτείνες:1,1

Aλάτι:3,4

Αποτέλεσμα εικόνας για κριταμο

Posted on Φεβρουάριος 03, 2020
by Artemis

 

Μετά την διαδικασία απώλειας βάρους, όταν φτάσετε στα κιλά που νιώθετε υγιής σωματικά, θα πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές για να διατηρήσετε το βάρος σας:

 

1)     Υγιεινό Πρωινό

 

2)     5 γεύματα την ημέρα

 

3)     Καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών

 

4)     2-3 φορές την εβδομάδα κατανάλωση ψαριού

 

5)     Κατανάλωση ελαιολάδου με μέτρο

 

6)     Μειωμένη κατανάλωση γαλακτοκομικών και αλκοόλ

 

7)     Άφθονο νερό

Αποτέλεσμα εικόνας για diet

Posted on Ιανουάριος 29, 2020
by Artemis

Το σύνδρομο των πολυκυστικών ωοθηκών, εμφανίζεται σε ποσοστά 5-10% σε γυναίκες 18 με 44.Χρειάζεται συγκεκριμένη διατροφή και απαιτείται η ένταξη συγκεκριμένων τροφίμων στο καθημερινό διαιτολόγιο.

Πιο συγκεκριμένα, προτιμήστε: φρούτα, λαχανικά. προϊόντα ολικής άλεσης, λιπαρά ψάρια, όσπρια, τροφές με ω3, μπαχαρικά.

Αποφύγετε :τροφές με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, τηγανιτές τροφές, κόκκινο κρέας, λευκά προϊόντα ,προϊόντα με μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος.

 

Αποτέλεσμα εικόνας για healthy diet